Z-generáció - A jövő fogyasztója
A Z-generáció megismerésébe sokan nem fektetnek energiát, mert még nem tartják fontosnak. Sok vállalkozás le fog maradni a jövőben azért, mert nem helyezett kellő hangsúlyt, és nem szánt elég időt arra, hogy megismerje ezt az új generációt, melynek legidősebb tagjai már fizetőképes keresletet képeznek társadalmunkban.
A Z-generáció tagjait cégünk már több alkalommal is vizsgálta, elemezte szokásait annak érdekében, hogy részben hozzájuk is igazíthassuk a legújabb marketing trendeket, és felkészüljünk egy új korra, mely a digitalizáció robbanásszerű növekedésének is köszönhetően új kommunikációs eszközökre kényszerít minket.
Tréningünk lehetővé teszi, hogy közelebbről megismerje a fiatalokat foglalkoztató témákat, trendeket, illetve, hogy hogyan lehet leghatékonyabban felkelteni az érdeklődésüket.
A tréning alap vázát egy körülbelül 700 fő által kitöltött qvantitatív, primer kutatás eredményei, és megfigyelésen alapuló állítások alkotják.
A tréning ideje alatt a következő témákat tárgyaljuk:
-
A ma együtt élő generációk összessége: főbb tulajdonságaik, fogyasztó- és kommunikációs szokásaik
-
A technológia fejlődése
-
Miben más a Z-generáció? (Hogyan kommunikál?Mit vesz észre először egy hirdetésben? Mi köti le a figyelmét? Milyen eszközöket használ?)
-
Az ‘azonnal’ generációja- Non-stop online
-
Digitalizáció szerepe
-
A Z-generáció motiválása, érdeklődésének tartós fenntartása
-
A Z-generáció változásainak követése és sebessége
Keresse fel munkatársunkat!
Tel.: (1) 362-2714
info@manta.hu