Z-generáció - A jövő fogyasztója

A Z-generáció megismerésébe sokan nem fektetnek energiát, mert még nem tartják fontosnak. Sok vállalkozás le fog maradni a jövőben azért, mert nem helyezett kellő hangsúlyt, és nem szánt elég időt arra, hogy megismerje ezt az új generációt, melynek legidősebb tagjai már fizetőképes keresletet képeznek társadalmunkban.


A Z-generáció tagjait cégünk már több alkalommal is vizsgálta, elemezte szokásait annak érdekében, hogy részben hozzájuk is igazíthassuk a legújabb marketing trendeket, és felkészüljünk egy új korra, mely a digitalizáció robbanásszerű növekedésének is köszönhetően új kommunikációs eszközökre kényszerít minket.


Tréningünk lehetővé teszi, hogy közelebbről megismerje a fiatalokat foglalkoztató témákat, trendeket, illetve, hogy hogyan lehet leghatékonyabban felkelteni az érdeklődésüket.

A tréning alap vázát egy körülbelül 700 fő által kitöltött qvantitatív, primer kutatás eredményei, és megfigyelésen alapuló állítások alkotják.


A tréning ideje alatt a következő témákat tárgyaljuk:

  • A ma együtt élő generációk összessége: főbb tulajdonságaik, fogyasztó- és kommunikációs szokásaik

  • A technológia fejlődése

  • Miben más a Z-generáció? (Hogyan kommunikál?Mit vesz észre először egy hirdetésben? Mi köti le a figyelmét? Milyen eszközöket használ?)

  • Az ‘azonnal’ generációja- Non-stop online

  • Digitalizáció szerepe

  • A Z-generáció motiválása, érdeklődésének tartós fenntartása

  • A Z-generáció változásainak követése és sebessége


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • 2018 után ismét a KITE precíziós gazdálkodási rendszer kapta az Agrár Innovációs DíjatA KITE Zrt. precíziós gazdálkodási rendszert tüntette ki a Magyar Innovációs Szövetség idén Agár Innovációs Díjjal. A bírálóbizottság 69 magyarországi vállalkozás közül választotta ki a 2020. évi innovációs nagydíjas társaságot. Ezen túl további 7 innovációs díjat, valamint az év Startup Innovációs Díját is kiosztották.
  • Eddig kiköpted, mostantól, az egészségmegőrzés érdekében, magadra kenhetedMezőgazdasági kutatás-fejlesztési együttműködés zárult le európai uniós támogatással a Széchenyi István Egyetem, a Pannonhalmi Apátsági Pincészet Kft. és a konzorciumvezető Kisalföldi Mezőgazdasági Zrt. részvételével. A projekt célja egy új típusú, gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítő és kozmetikai termékcsalád létrehozása volt. Az új készítményekben a szőlőmagolaj hatóanyagait egészítették ki különböző gyógynövényekkel,illetve azok kivonataival.
  • Egyre kevesebb kerül, az egyre drágább élelmiszerek árából, a termelőkhözA koronavírus-járvány idején felértékelődött a helyi élelmiszerek fogyasztása - hallhattuk sokszor. Egy évvel a járvány kitörése után mit is jelent ez valójában?