Z-generáció - A jövő fogyasztója

A Z-generáció megismerésébe sokan nem fektetnek energiát, mert még nem tartják fontosnak. Sok vállalkozás le fog maradni a jövőben azért, mert nem helyezett kellő hangsúlyt, és nem szánt elég időt arra, hogy megismerje ezt az új generációt, melynek legidősebb tagjai már fizetőképes keresletet képeznek társadalmunkban.


A Z-generáció tagjait cégünk már több alkalommal is vizsgálta, elemezte szokásait annak érdekében, hogy részben hozzájuk is igazíthassuk a legújabb marketing trendeket, és felkészüljünk egy új korra, mely a digitalizáció robbanásszerű növekedésének is köszönhetően új kommunikációs eszközökre kényszerít minket.


Tréningünk lehetővé teszi, hogy közelebbről megismerje a fiatalokat foglalkoztató témákat, trendeket, illetve, hogy hogyan lehet leghatékonyabban felkelteni az érdeklődésüket.

A tréning alap vázát egy körülbelül 700 fő által kitöltött qvantitatív, primer kutatás eredményei, és megfigyelésen alapuló állítások alkotják.


A tréning ideje alatt a következő témákat tárgyaljuk:

  • A ma együtt élő generációk összessége: főbb tulajdonságaik, fogyasztó- és kommunikációs szokásaik

  • A technológia fejlődése

  • Miben más a Z-generáció? (Hogyan kommunikál?Mit vesz észre először egy hirdetésben? Mi köti le a figyelmét? Milyen eszközöket használ?)

  • Az ‘azonnal’ generációja- Non-stop online

  • Digitalizáció szerepe

  • A Z-generáció motiválása, érdeklődésének tartós fenntartása

  • A Z-generáció változásainak követése és sebessége


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.