Z-generáció - A jövő fogyasztója

A Z-generáció megismerésébe sokan nem fektetnek energiát, mert még nem tartják fontosnak. Sok vállalkozás le fog maradni a jövőben azért, mert nem helyezett kellő hangsúlyt, és nem szánt elég időt arra, hogy megismerje ezt az új generációt, melynek legidősebb tagjai már fizetőképes keresletet képeznek társadalmunkban.


A Z-generáció tagjait cégünk már több alkalommal is vizsgálta, elemezte szokásait annak érdekében, hogy részben hozzájuk is igazíthassuk a legújabb marketing trendeket, és felkészüljünk egy új korra, mely a digitalizáció robbanásszerű növekedésének is köszönhetően új kommunikációs eszközökre kényszerít minket.


Tréningünk lehetővé teszi, hogy közelebbről megismerje a fiatalokat foglalkoztató témákat, trendeket, illetve, hogy hogyan lehet leghatékonyabban felkelteni az érdeklődésüket.

A tréning alap vázát egy körülbelül 700 fő által kitöltött qvantitatív, primer kutatás eredményei, és megfigyelésen alapuló állítások alkotják.


A tréning ideje alatt a következő témákat tárgyaljuk:

  • A ma együtt élő generációk összessége: főbb tulajdonságaik, fogyasztó- és kommunikációs szokásaik

  • A technológia fejlődése

  • Miben más a Z-generáció? (Hogyan kommunikál?Mit vesz észre először egy hirdetésben? Mi köti le a figyelmét? Milyen eszközöket használ?)

  • Az ‘azonnal’ generációja- Non-stop online

  • Digitalizáció szerepe

  • A Z-generáció motiválása, érdeklődésének tartós fenntartása

  • A Z-generáció változásainak követése és sebessége


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.