Z-generáció - A jövő fogyasztója

A Z-generáció megismerésébe sokan nem fektetnek energiát, mert még nem tartják fontosnak. Sok vállalkozás le fog maradni a jövőben azért, mert nem helyezett kellő hangsúlyt, és nem szánt elég időt arra, hogy megismerje ezt az új generációt, melynek legidősebb tagjai már fizetőképes keresletet képeznek társadalmunkban.


A Z-generáció tagjait cégünk már több alkalommal is vizsgálta, elemezte szokásait annak érdekében, hogy részben hozzájuk is igazíthassuk a legújabb marketing trendeket, és felkészüljünk egy új korra, mely a digitalizáció robbanásszerű növekedésének is köszönhetően új kommunikációs eszközökre kényszerít minket.


Tréningünk lehetővé teszi, hogy közelebbről megismerje a fiatalokat foglalkoztató témákat, trendeket, illetve, hogy hogyan lehet leghatékonyabban felkelteni az érdeklődésüket.

A tréning alap vázát egy körülbelül 700 fő által kitöltött qvantitatív, primer kutatás eredményei, és megfigyelésen alapuló állítások alkotják.


A tréning ideje alatt a következő témákat tárgyaljuk:

  • A ma együtt élő generációk összessége: főbb tulajdonságaik, fogyasztó- és kommunikációs szokásaik

  • A technológia fejlődése

  • Miben más a Z-generáció? (Hogyan kommunikál?Mit vesz észre először egy hirdetésben? Mi köti le a figyelmét? Milyen eszközöket használ?)

  • Az ‘azonnal’ generációja- Non-stop online

  • Digitalizáció szerepe

  • A Z-generáció motiválása, érdeklődésének tartós fenntartása

  • A Z-generáció változásainak követése és sebessége


Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu


  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.