Weblapmarketing

A webmarketing a marketing részterületeként is igen összetett ágazat. Sok dolog van az emberek fejében róla, de hogy mi is ez valójában, az elég ködös. Hírlevél marketing? Online direkt marketing? Keresőoptimalizálás? Kulcsszavas hirdetések?
Hát igen, nagyjából ezek összessége, ugyanis mára az online marketing már kicsit több mint weblapkészítés, link- és bannercsere, vagy pár galádul felénk irányuló SPAM. 
Napjainkra már egyre több cég látja be, hogy az online marketing a fogyasztóhoz vezető út egyik eszközévé vált, azonban használni még nem nagyon tudja. 
Ezért vagyunk mi! Szakértőnk segítségével ugyanis könnyedén eligazodhat ebben az útvesztőben, mert a sikeresség érdekében az online marketing tevékenységének illeszkednie kell a vállalati marketing stratégiához. 

Ízelítőként lássuk pár szóban, hogy miért is jó az e-mail marketing?

Hogy miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk? Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk.
Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail-szolgáltatásunkra. Tehát a siker kulcsa az, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Éppen ezért e-mail üzenetünknek mindig kellően kreatívnak kell lennie, és valami olyasmit kell ajánljon, amit az olvasók akarnak.

  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.