Weblapmarketing

A webmarketing a marketing részterületeként is igen összetett ágazat. Sok dolog van az emberek fejében róla, de hogy mi is ez valójában, az elég ködös. Hírlevél marketing? Online direkt marketing? Keresőoptimalizálás? Kulcsszavas hirdetések?
Hát igen, nagyjából ezek összessége, ugyanis mára az online marketing már kicsit több mint weblapkészítés, link- és bannercsere, vagy pár galádul felénk irányuló SPAM. 
Napjainkra már egyre több cég látja be, hogy az online marketing a fogyasztóhoz vezető út egyik eszközévé vált, azonban használni még nem nagyon tudja. 
Ezért vagyunk mi! Szakértőnk segítségével ugyanis könnyedén eligazodhat ebben az útvesztőben, mert a sikeresség érdekében az online marketing tevékenységének illeszkednie kell a vállalati marketing stratégiához. 

Ízelítőként lássuk pár szóban, hogy miért is jó az e-mail marketing?

Hogy miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk? Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk.
Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail-szolgáltatásunkra. Tehát a siker kulcsa az, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Éppen ezért e-mail üzenetünknek mindig kellően kreatívnak kell lennie, és valami olyasmit kell ajánljon, amit az olvasók akarnak.

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.