Weblapmarketing

A webmarketing a marketing részterületeként is igen összetett ágazat. Sok dolog van az emberek fejében róla, de hogy mi is ez valójában, az elég ködös. Hírlevél marketing? Online direkt marketing? Keresőoptimalizálás? Kulcsszavas hirdetések?
Hát igen, nagyjából ezek összessége, ugyanis mára az online marketing már kicsit több mint weblapkészítés, link- és bannercsere, vagy pár galádul felénk irányuló SPAM. 
Napjainkra már egyre több cég látja be, hogy az online marketing a fogyasztóhoz vezető út egyik eszközévé vált, azonban használni még nem nagyon tudja. 
Ezért vagyunk mi! Szakértőnk segítségével ugyanis könnyedén eligazodhat ebben az útvesztőben, mert a sikeresség érdekében az online marketing tevékenységének illeszkednie kell a vállalati marketing stratégiához. 

Ízelítőként lássuk pár szóban, hogy miért is jó az e-mail marketing?

Hogy miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk? Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk.
Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail-szolgáltatásunkra. Tehát a siker kulcsa az, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Éppen ezért e-mail üzenetünknek mindig kellően kreatívnak kell lennie, és valami olyasmit kell ajánljon, amit az olvasók akarnak.

  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.
  • Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának éléreA fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.