Weblapmarketing

A webmarketing a marketing részterületeként is igen összetett ágazat. Sok dolog van az emberek fejében róla, de hogy mi is ez valójában, az elég ködös. Hírlevél marketing? Online direkt marketing? Keresőoptimalizálás? Kulcsszavas hirdetések?
Hát igen, nagyjából ezek összessége, ugyanis mára az online marketing már kicsit több mint weblapkészítés, link- és bannercsere, vagy pár galádul felénk irányuló SPAM. 
Napjainkra már egyre több cég látja be, hogy az online marketing a fogyasztóhoz vezető út egyik eszközévé vált, azonban használni még nem nagyon tudja. 
Ezért vagyunk mi! Szakértőnk segítségével ugyanis könnyedén eligazodhat ebben az útvesztőben, mert a sikeresség érdekében az online marketing tevékenységének illeszkednie kell a vállalati marketing stratégiához. 

Ízelítőként lássuk pár szóban, hogy miért is jó az e-mail marketing?

Hogy miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk? Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk.
Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail-szolgáltatásunkra. Tehát a siker kulcsa az, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Éppen ezért e-mail üzenetünknek mindig kellően kreatívnak kell lennie, és valami olyasmit kell ajánljon, amit az olvasók akarnak.

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.