Weblapmarketing

A webmarketing a marketing részterületeként is igen összetett ágazat. Sok dolog van az emberek fejében róla, de hogy mi is ez valójában, az elég ködös. Hírlevél marketing? Online direkt marketing? Keresőoptimalizálás? Kulcsszavas hirdetések?
Hát igen, nagyjából ezek összessége, ugyanis mára az online marketing már kicsit több mint weblapkészítés, link- és bannercsere, vagy pár galádul felénk irányuló SPAM. 
Napjainkra már egyre több cég látja be, hogy az online marketing a fogyasztóhoz vezető út egyik eszközévé vált, azonban használni még nem nagyon tudja. 
Ezért vagyunk mi! Szakértőnk segítségével ugyanis könnyedén eligazodhat ebben az útvesztőben, mert a sikeresség érdekében az online marketing tevékenységének illeszkednie kell a vállalati marketing stratégiához. 

Ízelítőként lássuk pár szóban, hogy miért is jó az e-mail marketing?

Hogy miért is érdemes e-mail marketinget alkalmaznunk? Ha azt nézzük, hogy naponta több mint 140 millió vállalkozás küld ki 3 milliárd e-mailt, akkor messze ez a leggyorsabb módja annak, hogy új vásárlókat szerezzünk.
Gondoljunk csak bele, hány ember érhető el másodpercek alatt, egy billentyű megnyomásával. Persze nem tagadhatjuk el azt sem, hogy nehéz a sok-sok elektronikus olvasó idejét és figyelmét elnyerni. Ez a nehézség sem nehézség azonban akkor, ha már egyszer feliratkoztak e-mail-szolgáltatásunkra. Tehát a siker kulcsa az, hogy megtanuljuk, hogyan írjunk olyan e-mailt, amely megragadja, majd meg is tartja a fogyasztók figyelmét. Éppen ezért e-mail üzenetünknek mindig kellően kreatívnak kell lennie, és valami olyasmit kell ajánljon, amit az olvasók akarnak.

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.