Változáskezelés Tréning

Charles Darwin szavaival élve: “Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”

 

A változásokat kezelnünk kell! Vagy az élére állunk, vagy hagyjuk magunkat elsodorni. Fel kell ismerni, merre tart a világ, és hogyan tudunk vele együtt haladni. Szeressük a változást! A változás jó! Ez viszi előre a világot és azzal együtt minket is.


Sokszor félünk tőle, mert az emberek nagy része nem szeret kiszakadni a komfortzónájából, és valami számára szokásostól eltérő tevékenységben részt venni.

A változás kezelésével foglalkozó tréningünk ezekben a kihívásokban kíván segítséget nyújtani.

 

Meg tudjuk mutatni, hogyan lássa meg a lehetőségeket és annak eredményi vonzatait. Megtanulja hogyan tudja megvalósítani ezen gondolatokat és felismerni a nehézségeinek megoldásait.

 

Tréningünk tematikája a következő:

  • Felmérés: Min kell változtatni?

  • Öco/ ecosystéma

  • A változás segítése és módszertana

  • Szürke hétköznapok veszélyei

  • A változás és a jövő közötti kapcsolat

  • Szeretni kell a változást! De hogyan?

  • Hogyan alkalmazkodjunk hozzá, majd lépjünk az élére?

  • A változás sebessége és összefüggései a fiatal generációkkal

  • Miként segíthet a változás a probléma-megoldásban?

  • Hogyan tartsuk fenn a változást és fejlődjünk folyamatosan?

 

Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.