Változáskezelés Tréning

Charles Darwin szavaival élve: “Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”

 

A változásokat kezelnünk kell! Vagy az élére állunk, vagy hagyjuk magunkat elsodorni. Fel kell ismerni, merre tart a világ, és hogyan tudunk vele együtt haladni. Szeressük a változást! A változás jó! Ez viszi előre a világot és azzal együtt minket is.


Sokszor félünk tőle, mert az emberek nagy része nem szeret kiszakadni a komfortzónájából, és valami számára szokásostól eltérő tevékenységben részt venni.

A változás kezelésével foglalkozó tréningünk ezekben a kihívásokban kíván segítséget nyújtani.

 

Meg tudjuk mutatni, hogyan lássa meg a lehetőségeket és annak eredményi vonzatait. Megtanulja hogyan tudja megvalósítani ezen gondolatokat és felismerni a nehézségeinek megoldásait.

 

Tréningünk tematikája a következő:

  • Felmérés: Min kell változtatni?

  • Öco/ ecosystéma

  • A változás segítése és módszertana

  • Szürke hétköznapok veszélyei

  • A változás és a jövő közötti kapcsolat

  • Szeretni kell a változást! De hogyan?

  • Hogyan alkalmazkodjunk hozzá, majd lépjünk az élére?

  • A változás sebessége és összefüggései a fiatal generációkkal

  • Miként segíthet a változás a probléma-megoldásban?

  • Hogyan tartsuk fenn a változást és fejlődjünk folyamatosan?

 

Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.