Változáskezelés Tréning

Charles Darwin szavaival élve: “Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”

 

A változásokat kezelnünk kell! Vagy az élére állunk, vagy hagyjuk magunkat elsodorni. Fel kell ismerni, merre tart a világ, és hogyan tudunk vele együtt haladni. Szeressük a változást! A változás jó! Ez viszi előre a világot és azzal együtt minket is.


Sokszor félünk tőle, mert az emberek nagy része nem szeret kiszakadni a komfortzónájából, és valami számára szokásostól eltérő tevékenységben részt venni.

A változás kezelésével foglalkozó tréningünk ezekben a kihívásokban kíván segítséget nyújtani.

 

Meg tudjuk mutatni, hogyan lássa meg a lehetőségeket és annak eredményi vonzatait. Megtanulja hogyan tudja megvalósítani ezen gondolatokat és felismerni a nehézségeinek megoldásait.

 

Tréningünk tematikája a következő:

  • Felmérés: Min kell változtatni?

  • Öco/ ecosystéma

  • A változás segítése és módszertana

  • Szürke hétköznapok veszélyei

  • A változás és a jövő közötti kapcsolat

  • Szeretni kell a változást! De hogyan?

  • Hogyan alkalmazkodjunk hozzá, majd lépjünk az élére?

  • A változás sebessége és összefüggései a fiatal generációkkal

  • Miként segíthet a változás a probléma-megoldásban?

  • Hogyan tartsuk fenn a változást és fejlődjünk folyamatosan?

 

Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.