Változáskezelés Tréning

Charles Darwin szavaival élve: “Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”

 

A változásokat kezelnünk kell! Vagy az élére állunk, vagy hagyjuk magunkat elsodorni. Fel kell ismerni, merre tart a világ, és hogyan tudunk vele együtt haladni. Szeressük a változást! A változás jó! Ez viszi előre a világot és azzal együtt minket is.


Sokszor félünk tőle, mert az emberek nagy része nem szeret kiszakadni a komfortzónájából, és valami számára szokásostól eltérő tevékenységben részt venni.

A változás kezelésével foglalkozó tréningünk ezekben a kihívásokban kíván segítséget nyújtani.

 

Meg tudjuk mutatni, hogyan lássa meg a lehetőségeket és annak eredményi vonzatait. Megtanulja hogyan tudja megvalósítani ezen gondolatokat és felismerni a nehézségeinek megoldásait.

 

Tréningünk tematikája a következő:

  • Felmérés: Min kell változtatni?

  • Öco/ ecosystéma

  • A változás segítése és módszertana

  • Szürke hétköznapok veszélyei

  • A változás és a jövő közötti kapcsolat

  • Szeretni kell a változást! De hogyan?

  • Hogyan alkalmazkodjunk hozzá, majd lépjünk az élére?

  • A változás sebessége és összefüggései a fiatal generációkkal

  • Miként segíthet a változás a probléma-megoldásban?

  • Hogyan tartsuk fenn a változást és fejlődjünk folyamatosan?

 

Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.