Vágtató digitális generációk II.

’Az Év Honlapja’ Team tovább folytatja a ma egymás mellett élő generációk szokásainak vizsgálatát! 

 

A kutatás kezdetén elindított kérdőívünkben leginkább vásárlói szokásokra kérdeztünk rá. (Ezúton is szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki eddig kitöltötte.) Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni a világ egyre gyorsuló digitalizálódását. A fogyasztó egyre több felületen és közösségi oldalon van jelen.

Magyarországon az elmúlt néhány évben szinte „berobbant” a digitalizáció. Ezt mutatja például az is, hogy három évvel ez előtti állapothoz képest, mára többségbe kerültek a felnőtt okostelefon használók.
Nem minden nemzedék fogadja el egyformán ezt a fajta gyorsulást. A ’Z generáció’ már ebbe született bele. Nagyon sok dolgot alapvetőnek vesznek, amivel a többi generáció csak élete során ismerkedett meg.

Szeretnénk vizsgálni, leginkább milyen felületeken, melyik generáció érhető el, illetve mi az, ami felkelti érdeklődésüket.

Kíváncsi vagy, mennyire igazak a fenti állítások? Segíts nekünk, hogy minél teljesebb képet kaphassunk! Töltsd ki Te is, maximum 4 percet igénybe vevő kérdőívünk, melyet itt érhetsz el.

Az első kérdőív is még nyitva van, melyet ezen a linken érhetsz el.

 

A felállított hipotézisekről és az eredményekről (a második kérdőív esetében is) elsőként a Magyar Marketing Szövetség November 17.-ei konferencia plenáris ülésén hallhatnak majd az érdeklődők. Később megtekinthetőek lesznek a mantamarketing.hu, azevhonlapja.hu, illetve a marketing.hu weboldalakon.

 

Köszönettel,
’Az Év Honlapja’ Team

  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.