Újra pályázható az Országos KKV Marketing Díj!

A Magyar Marketing Szövetség már második alkalommal hirdeti meg a 2015-ben megalapított Országos KKV Marketing Díjat. A kkv marketing gyémánt védjegyekkel az előző év szakmailag legjobb kkv marketing kampányait, programjait kívánja elismerni, miközben célja a legtöbb gyémántot gyűjtő ügynökségek, illetve megbízó cégek közt megtalálni "Az év marketingpartnere 2016", illetve „Az év marketingaktív vállalkozása 2016” fődíjasokat.

 

A szövetség küldetésének érzi a hazai marketingtevékenység színvonalának emelését, amelyet leginkább a pályázatok során való minősítéssel és edukációval tudunk elérni. Kötelességünknek érezzük, hogy bemutathassák a jó példákat, illetve felhívják a figyelmet a minőségi marketing fontosságára.

 

Kiknek a pályázatát várják?


Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, akik sikeres marketingprojekteket, kampányokat, szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!

 

Mindez miért is fontos?


Mert egy jó kkv marketing tevékenység pozitív hatással van a vállalat arculatára, a termék és/vagy szolgáltatás ismertségére és megítélésre! „A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy az Országos KKV Marketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a kkv fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést. Hiszen egy jó kkv marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára” – nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.

 

Nevezni tizenegy kategóriában lehet a 2015. szeptember és 2016. október között megvalósított aktivitásokkal:

  • tartalommarketing,
  • márkaépítés,
  • direkt marketing,
  • ügyfél-elégedettségi programok,
  • design-kreatív,
  • online felületen futó kampányok,
  • közösségi médiamegoldások,
  • egyéb digitális megoldások,
  • kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok,
  • esemény alapú aktivációk,
  • produkciós és nyomdai gyártások.

 

Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több marketing gyémánt elismerést is szerezhet, hiszen a több elismert marketingprojekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi. A pályázatok nem egymással versenyeznek, hanem a Díj kiírásában előre meghatározott értékelési szempontok alapján kerülnek elbírálásra. A legtöbb marketing gyémánt elismerést szerző ügynökség, illetve megbízói cég (ügyféloldal) lesz „Az év marketingpartnere” és „Az év marketingaktív vállalkozása” 2016-ban.

 

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesülnek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából, a nyeremények összértéke meghaladja a 2 millió Forintot.

 

Az idei évtől a Magyar Telekom vált az Országos KKV Marketing Díj főtámogatójává:

 

„Az utóbbi években azt látjuk, hogy különösen azok a vállalatok tudnak sikeresek lenni, akiknek aktív innovációs stratégiájuk van, ami nem pusztán technológiai újítások alkalmazását jelenti, hanem azt is, hogy képesek tanulni, adaptálni. A Magyar Marketing Szövetség folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar kis– és közepes vállalkozások szerves részévé válhassanak a hazai és nemzetközi marketing szakmának, lépést tarthassanak a legfrissebb megoldásokkal, és ezáltal új szintre helyezhessék üzletfejlesztésüket, marketingtevékenységüket. Ezért is álltunk a Szövetség mellé, amikor meghirdette Országos KKV Marketing Díj-át, és vált a Telekom a Díj főtámogatójává. Hiszünk benne, hogy a pályázók kreatív és innovatív esettanulmányai szélesebb körben is tanulsággal, hasznos útravalóval szolgálnak majd a cégek számára, hosszú távon is sikeres működést biztosítva számukra” – mondta Diószegi Ágnes a Magyar Telekom üzleti szegmensmarketing igazgatója.”

 

Nevezési határidő: 2016. november 3.


A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó – elismert személyiségekből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

 

További információk a pályázatról a www.marketinggyemantdij.hu weboldalon érhetőek el.

 

/piacesprofit.hu/

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.