Új megoldások vállalkozásoknak a Facebooktól elsősorban mobilra

A Facebook elsősorban kisvállalkozásoknak szánta legutóbbi frissítéseit. Még ha nem is feltétlenül a hazai értelemben gondolnak a kkv-kra, érdemes megnézni, mik az újdonságok!


1. Megújult Hirdetéskezelő mobilon

Frissítették a Hirdetéskezelő appot mobilon, ami nem csak ráncfelvarrást jelent, hanem olyan új funkciókat is, amik valóban hasznosak.
Ilyen például az, hogy könnyebben tudunk különböző oldalak és hirdetési fiókok között váltani, könnyebben tudjuk összehasonlítani a hirdetéseket, sőt még tippeket is adnak. Első látásra nagyon szimpatikus, nézzétek meg Ti is, nálatok is frissült-e már!

 

 

2. Kreatív tippek mobilos tartalomgyártáshoz

Egy új weboldalt készített a Facebook Mobil Studio néven. Ez abban segít, hogyan gyártsunk egyszerűen tartalmat akár a mobilunk segítségével. Néhány egyszerű, de hatékony ötlet, app ajánlókkal. Érdemes őket átfutni.

 

3. Új kurzusok

A Blueprint új képzésekkel bővült, van szó bennük a Facebook alapjairól, A/B tesztről, jó gyakorlatokról. Érdemes ezt is átnézni.

 

4. Egyesített inbox

Már régen bejelentette a Facebook az egyesített inboxt a Facebook oldalakhoz, először mobilra, majd asztali gépre is. Nálunk asztali környezetben már régóta itt van, mobilon még nem kaptuk meg. Összességében praktikus, hiszen egy helyen tudjuk kezelni a Messenger üzeneteket, az Instagramhoz, és a posztokhoz kapcsolódó értesítéseket.
Ugyanakkor számíthatunk új képességekre is amik a nemzetközi célközönség keresésben és célzásban segíthetnek.

 

 

Forrás: Lévai Richárd - kozossegikalandozasok.hu

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.