Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókat

Megérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

 

A Facebook reklámokkal fogja felhívni a felhasználók figyelmét a kutatásokban való részvétel lehetőségére, amennyiben pedig alkalmasnak találják a jelentkezni vágyókat, ők az iPhone, illetve az Android app store-jából máris letölthetik a Facebook Study alkalmazást, amin keresztül a kutatások zajlani fognak.

A kutatásokban részt vevőkre pénzjutalom vár, az információik biztonságos tárolásában pedig az Applause nevű cég segíti a Facebookot. A programban 18 év feletti felhasználók vehetnek részt, akiknek a program rögzíti a tartózkodási helyét, a telefonukon jelen lévő alkalmazásokat, illetve azt, hogy mennyi időt töltenek ezek használatával. A Facebook azt ígéri, hogy személyes információkat, jelszavakat, illetve megosztott tartalmakat viszont semmiképp sem fog felhasználni.

Az alkalmazás először csak az Egyesült Államokban és Indiában élő emberek számára lesz elérhető. Továbbra is fogják javítani és fejleszteni, majd fokozatosan terjesztik ki más országokra is.


/Forrás: marketingmorzsak.hu/

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.