Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókat

Megérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

 

A Facebook reklámokkal fogja felhívni a felhasználók figyelmét a kutatásokban való részvétel lehetőségére, amennyiben pedig alkalmasnak találják a jelentkezni vágyókat, ők az iPhone, illetve az Android app store-jából máris letölthetik a Facebook Study alkalmazást, amin keresztül a kutatások zajlani fognak.

A kutatásokban részt vevőkre pénzjutalom vár, az információik biztonságos tárolásában pedig az Applause nevű cég segíti a Facebookot. A programban 18 év feletti felhasználók vehetnek részt, akiknek a program rögzíti a tartózkodási helyét, a telefonukon jelen lévő alkalmazásokat, illetve azt, hogy mennyi időt töltenek ezek használatával. A Facebook azt ígéri, hogy személyes információkat, jelszavakat, illetve megosztott tartalmakat viszont semmiképp sem fog felhasználni.

Az alkalmazás először csak az Egyesült Államokban és Indiában élő emberek számára lesz elérhető. Továbbra is fogják javítani és fejleszteni, majd fokozatosan terjesztik ki más országokra is.


/Forrás: marketingmorzsak.hu/

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.