Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókat

Megérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

 

A Facebook reklámokkal fogja felhívni a felhasználók figyelmét a kutatásokban való részvétel lehetőségére, amennyiben pedig alkalmasnak találják a jelentkezni vágyókat, ők az iPhone, illetve az Android app store-jából máris letölthetik a Facebook Study alkalmazást, amin keresztül a kutatások zajlani fognak.

A kutatásokban részt vevőkre pénzjutalom vár, az információik biztonságos tárolásában pedig az Applause nevű cég segíti a Facebookot. A programban 18 év feletti felhasználók vehetnek részt, akiknek a program rögzíti a tartózkodási helyét, a telefonukon jelen lévő alkalmazásokat, illetve azt, hogy mennyi időt töltenek ezek használatával. A Facebook azt ígéri, hogy személyes információkat, jelszavakat, illetve megosztott tartalmakat viszont semmiképp sem fog felhasználni.

Az alkalmazás először csak az Egyesült Államokban és Indiában élő emberek számára lesz elérhető. Továbbra is fogják javítani és fejleszteni, majd fokozatosan terjesztik ki más országokra is.


/Forrás: marketingmorzsak.hu/

  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.