Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókat

Megérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

A cég úgy igyekszik a jutalom-alapú piackutatásra fókuszálni, hogy az azzal kapcsolatos lépéseikkel mindenki jól járjon: a cégek értékes információkat szerezzenek, a kutatásokban részt vevő felhasználókat pedig kompenzálják az idejükért. Az új funkció emellett teljes adatvédelmi biztonságot és átláthatóságot is ígér.

 

A Facebook reklámokkal fogja felhívni a felhasználók figyelmét a kutatásokban való részvétel lehetőségére, amennyiben pedig alkalmasnak találják a jelentkezni vágyókat, ők az iPhone, illetve az Android app store-jából máris letölthetik a Facebook Study alkalmazást, amin keresztül a kutatások zajlani fognak.

A kutatásokban részt vevőkre pénzjutalom vár, az információik biztonságos tárolásában pedig az Applause nevű cég segíti a Facebookot. A programban 18 év feletti felhasználók vehetnek részt, akiknek a program rögzíti a tartózkodási helyét, a telefonukon jelen lévő alkalmazásokat, illetve azt, hogy mennyi időt töltenek ezek használatával. A Facebook azt ígéri, hogy személyes információkat, jelszavakat, illetve megosztott tartalmakat viszont semmiképp sem fog felhasználni.

Az alkalmazás először csak az Egyesült Államokban és Indiában élő emberek számára lesz elérhető. Továbbra is fogják javítani és fejleszteni, majd fokozatosan terjesztik ki más országokra is.


/Forrás: marketingmorzsak.hu/

  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.
  • Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának éléreA fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.