Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.

Vannak akik egy domainen belül több témához mélyebben értenek: ilyenek például az e-commerce menedzserek, médiatervezők.

 

Vannak azok a full-stack marketingesek vagy T-shaped marketingesek akik sok témához értenek, de azon belül van egy, amiben igazán mély a tudásuk. Mondjuk hozzá tudnak nyúlni tartalom gyártáshoz vagy közösség építéshez is, de legotthonosabban a SEO-ban érzik magukat, ahol elemeznek, kulcsszavakat kutatnak, webes SEO analitikát futtatnak, beállítják a technikai dolgokat, összeraknak egy SEO tartalommarketing stratégiát aminek része a vállalkozás inbound csatornáinak a használata és a külső megjelenések tartalmainak a stratégiai tervezése. De ez természetesen csak egy példa. - Részlet Bonyhádi Gábor és Varga István László - Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.

 

 

Nincs két azonos tudással rendelkező marketinges!


Ha meg szeretnéd mérni a tudásodat, töltsd ki Marketing IQ tesztünket! https://marketingkonferencia.hu/#miqtest

 

#MarketingIQ #HowBigisyourMarketingIQ #DigitalHack #future #Digitalization #Tsahpedknowledge #happymonday 😋

  • Hogyan védekezik az EU a kibertámadások ellen? Az ellopott adatoktól a blokkolt kórházi rendszerekig: a kibertámadások veszélyes következményekkel járhatnak. Összefoglaltuk, miért olyan nagy a jelentősége a kiberbiztonságnak.
  • Új rekordokat és élénkülést hozhat a zöld hitelAz energiatakarékos új lakások térnyerését célzó Zöld Otthon Program indulása máris hatással volt a piacra: az új lakások iránt érdeklődők száma jelentősen, éves szinten például 68 százalékkal nőtt. A következő időszakban még több új lakás épülhet, a lakásépítési kedv egyébként is erősödik. Az év első nyolc hónapjában 14 százalékkal több lakóépület kapott engedélyt, mint a járvány előtt.
  • Elindult a NAK TechLab harmadik agrár startup programjaSzeptemberben kezdetét vette a NAK TechLab harmadik agrár startup inkubációs programja, amelyben olyan friss vállalkozások, új típusú fejlesztések támogatása zajlik, melyek elősegítik az agrárium digitalizációjának előremozdítását. A három hónapos programban új agrárszolgáltatások megjelenését megalapozó projektek indulhatnak a startupok és nagyvállalatok között.