Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.

Vannak akik egy domainen belül több témához mélyebben értenek: ilyenek például az e-commerce menedzserek, médiatervezők.

 

Vannak azok a full-stack marketingesek vagy T-shaped marketingesek akik sok témához értenek, de azon belül van egy, amiben igazán mély a tudásuk. Mondjuk hozzá tudnak nyúlni tartalom gyártáshoz vagy közösség építéshez is, de legotthonosabban a SEO-ban érzik magukat, ahol elemeznek, kulcsszavakat kutatnak, webes SEO analitikát futtatnak, beállítják a technikai dolgokat, összeraknak egy SEO tartalommarketing stratégiát aminek része a vállalkozás inbound csatornáinak a használata és a külső megjelenések tartalmainak a stratégiai tervezése. De ez természetesen csak egy példa. - Részlet Bonyhádi Gábor és Varga István László - Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.

 

 

Nincs két azonos tudással rendelkező marketinges!


Ha meg szeretnéd mérni a tudásodat, töltsd ki Marketing IQ tesztünket! https://marketingkonferencia.hu/#miqtest

 

#MarketingIQ #HowBigisyourMarketingIQ #DigitalHack #future #Digitalization #Tsahpedknowledge #happymonday 😋

  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.
  • Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának éléreA fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.