Te milyen marketinges vagy?
Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.
Vannak akik egy domainen belül több témához mélyebben értenek: ilyenek például az e-commerce menedzserek, médiatervezők.
Vannak azok a full-stack marketingesek vagy T-shaped marketingesek akik sok témához értenek, de azon belül van egy, amiben igazán mély a tudásuk. Mondjuk hozzá tudnak nyúlni tartalom gyártáshoz vagy közösség építéshez is, de legotthonosabban a SEO-ban érzik magukat, ahol elemeznek, kulcsszavakat kutatnak, webes SEO analitikát futtatnak, beállítják a technikai dolgokat, összeraknak egy SEO tartalommarketing stratégiát aminek része a vállalkozás inbound csatornáinak a használata és a külső megjelenések tartalmainak a stratégiai tervezése. De ez természetesen csak egy példa. - Részlet Bonyhádi Gábor és Varga István László - Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.
Nincs két azonos tudással rendelkező marketinges!
Ha meg szeretnéd mérni a tudásodat, töltsd ki Marketing IQ tesztünket! https://marketingkonferencia.hu/#miqtest
#MarketingIQ #HowBigisyourMarketingIQ #DigitalHack #future #Digitalization #Tsahpedknowledge #happymonday 😋