Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.

Vannak akik egy domainen belül több témához mélyebben értenek: ilyenek például az e-commerce menedzserek, médiatervezők.

 

Vannak azok a full-stack marketingesek vagy T-shaped marketingesek akik sok témához értenek, de azon belül van egy, amiben igazán mély a tudásuk. Mondjuk hozzá tudnak nyúlni tartalom gyártáshoz vagy közösség építéshez is, de legotthonosabban a SEO-ban érzik magukat, ahol elemeznek, kulcsszavakat kutatnak, webes SEO analitikát futtatnak, beállítják a technikai dolgokat, összeraknak egy SEO tartalommarketing stratégiát aminek része a vállalkozás inbound csatornáinak a használata és a külső megjelenések tartalmainak a stratégiai tervezése. De ez természetesen csak egy példa. - Részlet Bonyhádi Gábor és Varga István László - Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.

 

 

Nincs két azonos tudással rendelkező marketinges!


Ha meg szeretnéd mérni a tudásodat, töltsd ki Marketing IQ tesztünket! https://marketingkonferencia.hu/#miqtest

 

#MarketingIQ #HowBigisyourMarketingIQ #DigitalHack #future #Digitalization #Tsahpedknowledge #happymonday 😋

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.