Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.

Vannak akik egy domainen belül több témához mélyebben értenek: ilyenek például az e-commerce menedzserek, médiatervezők.

 

Vannak azok a full-stack marketingesek vagy T-shaped marketingesek akik sok témához értenek, de azon belül van egy, amiben igazán mély a tudásuk. Mondjuk hozzá tudnak nyúlni tartalom gyártáshoz vagy közösség építéshez is, de legotthonosabban a SEO-ban érzik magukat, ahol elemeznek, kulcsszavakat kutatnak, webes SEO analitikát futtatnak, beállítják a technikai dolgokat, összeraknak egy SEO tartalommarketing stratégiát aminek része a vállalkozás inbound csatornáinak a használata és a külső megjelenések tartalmainak a stratégiai tervezése. De ez természetesen csak egy példa. - Részlet Bonyhádi Gábor és Varga István László - Marketing Summit Hungary konferencia plenáris előadásából.

 

 

Nincs két azonos tudással rendelkező marketinges!


Ha meg szeretnéd mérni a tudásodat, töltsd ki Marketing IQ tesztünket! https://marketingkonferencia.hu/#miqtest

 

#MarketingIQ #HowBigisyourMarketingIQ #DigitalHack #future #Digitalization #Tsahpedknowledge #happymonday 😋

  • 2018 után ismét a KITE precíziós gazdálkodási rendszer kapta az Agrár Innovációs DíjatA KITE Zrt. precíziós gazdálkodási rendszert tüntette ki a Magyar Innovációs Szövetség idén Agár Innovációs Díjjal. A bírálóbizottság 69 magyarországi vállalkozás közül választotta ki a 2020. évi innovációs nagydíjas társaságot. Ezen túl további 7 innovációs díjat, valamint az év Startup Innovációs Díját is kiosztották.
  • Eddig kiköpted, mostantól, az egészségmegőrzés érdekében, magadra kenhetedMezőgazdasági kutatás-fejlesztési együttműködés zárult le európai uniós támogatással a Széchenyi István Egyetem, a Pannonhalmi Apátsági Pincészet Kft. és a konzorciumvezető Kisalföldi Mezőgazdasági Zrt. részvételével. A projekt célja egy új típusú, gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítő és kozmetikai termékcsalád létrehozása volt. Az új készítményekben a szőlőmagolaj hatóanyagait egészítették ki különböző gyógynövényekkel,illetve azok kivonataival.
  • Egyre kevesebb kerül, az egyre drágább élelmiszerek árából, a termelőkhözA koronavírus-járvány idején felértékelődött a helyi élelmiszerek fogyasztása - hallhattuk sokszor. Egy évvel a járvány kitörése után mit is jelent ez valójában?