Tartalommarketing

Az ügyfeleket és vásárlókat már nem elégítik ki az állandó tartalmak. Ha egy téma után érdeklődnek, szeretnének mindig tájékoztatást kapni az iparág friss információiról és eseményeiről. Szeretnék, ha megtanítnánk nekik, amit mi tudunk a saját szakmánkban, és válaszokkal szolgálnánk a nem feltett kérdéseikre is. Minden területen beszélhetünk erről a nagy és újonnan kialakuló információéhségről, melyet ha jól kezelünk, ügyfeleink képesek lesznek személyes kötődéseket kialakítani cégünkkel, és hozzánk fordulnak a szakterületen belül, mely hosszú távú vevői hűséget jelent számunkra.

Marketing eszközként fontosnak, hasznosnak és eredményesnek tartjuk a tartalommarketinget, de lefolyása folyamatos és hosszadalmas munkát igényel, melyet célszerű profi kezeibe adni. Az eredmény biztosított, hiszen a friss információk bírnak a legnagyobb értékkel online világunkban és ezáltal minket is felemelnek mind a keresőmotorok, mind az olvasók szemében. 

  • Az AXIÁL újabb lépést tett a karbonsemlegessé válás útjánAz 1991-ben alapított AXIÁL Kft. az egyik vezető mezőgazdaságigép-kereskedelemmel foglalkozó vállalat Magyarországon. A cég tevékenységi köre kiterjed mezőgazdasági-, építőipari- és anyagmozgatógépek, valamint az ezekhez használható munkagépek, és eszközök értékesítésére. 
  • Civilek a SzigetenAugusztusban ismét jön kedvenc fesztiválunk, a Sziget, és a szervezők idén is várják a Civil Szervezetek jelentkezését.
  • Egységes töltő: a Parlament az e-hulladék csökkentése mellett Az Európai Parlament készen áll az egységes töltőről, így az e-hulladék csökkentéséről és a hordozható elektronikus készülékek egyszerűbb töltéséről a tagállamokkal folytatandó tárgyalásokra. Kevesebb felesleges vezeték és töltő: a környezet és a fogyasztók szempontjából egyaránt jó lépés A hordozható készülékeket USB C típusú csatlakozóval kell ellátni A képviselők a vezeték nélküli töltést is egységesítenék