Tartalommarketing

Az ügyfeleket és vásárlókat már nem elégítik ki az állandó tartalmak. Ha egy téma után érdeklődnek, szeretnének mindig tájékoztatást kapni az iparág friss információiról és eseményeiről. Szeretnék, ha megtanítnánk nekik, amit mi tudunk a saját szakmánkban, és válaszokkal szolgálnánk a nem feltett kérdéseikre is. Minden területen beszélhetünk erről a nagy és újonnan kialakuló információéhségről, melyet ha jól kezelünk, ügyfeleink képesek lesznek személyes kötődéseket kialakítani cégünkkel, és hozzánk fordulnak a szakterületen belül, mely hosszú távú vevői hűséget jelent számunkra.

Marketing eszközként fontosnak, hasznosnak és eredményesnek tartjuk a tartalommarketinget, de lefolyása folyamatos és hosszadalmas munkát igényel, melyet célszerű profi kezeibe adni. Az eredmény biztosított, hiszen a friss információk bírnak a legnagyobb értékkel online világunkban és ezáltal minket is felemelnek mind a keresőmotorok, mind az olvasók szemében. 

  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.