Tartalommarketing

Az ügyfeleket és vásárlókat már nem elégítik ki az állandó tartalmak. Ha egy téma után érdeklődnek, szeretnének mindig tájékoztatást kapni az iparág friss információiról és eseményeiről. Szeretnék, ha megtanítnánk nekik, amit mi tudunk a saját szakmánkban, és válaszokkal szolgálnánk a nem feltett kérdéseikre is. Minden területen beszélhetünk erről a nagy és újonnan kialakuló információéhségről, melyet ha jól kezelünk, ügyfeleink képesek lesznek személyes kötődéseket kialakítani cégünkkel, és hozzánk fordulnak a szakterületen belül, mely hosszú távú vevői hűséget jelent számunkra.

Marketing eszközként fontosnak, hasznosnak és eredményesnek tartjuk a tartalommarketinget, de lefolyása folyamatos és hosszadalmas munkát igényel, melyet célszerű profi kezeibe adni. Az eredmény biztosított, hiszen a friss információk bírnak a legnagyobb értékkel online világunkban és ezáltal minket is felemelnek mind a keresőmotorok, mind az olvasók szemében. 

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.