Tartalommarketing

Az ügyfeleket és vásárlókat már nem elégítik ki az állandó tartalmak. Ha egy téma után érdeklődnek, szeretnének mindig tájékoztatást kapni az iparág friss információiról és eseményeiről. Szeretnék, ha megtanítnánk nekik, amit mi tudunk a saját szakmánkban, és válaszokkal szolgálnánk a nem feltett kérdéseikre is. Minden területen beszélhetünk erről a nagy és újonnan kialakuló információéhségről, melyet ha jól kezelünk, ügyfeleink képesek lesznek személyes kötődéseket kialakítani cégünkkel, és hozzánk fordulnak a szakterületen belül, mely hosszú távú vevői hűséget jelent számunkra.

Marketing eszközként fontosnak, hasznosnak és eredményesnek tartjuk a tartalommarketinget, de lefolyása folyamatos és hosszadalmas munkát igényel, melyet célszerű profi kezeibe adni. Az eredmény biztosított, hiszen a friss információk bírnak a legnagyobb értékkel online világunkban és ezáltal minket is felemelnek mind a keresőmotorok, mind az olvasók szemében. 

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.