Stratégiai Tanácsadás

A mai gyorsan változó, turbulens világban elengedhetetlen egy szervezet számára a megfelelő stratégia kidolgozása. Segítünk Önnek értékelni vállalata jelenlegi piaci helyzetét és pozícióját a növekedési lehetőségek tekintetében. Kialakítunk egy, a vállalatnak megfelelő értékesítési rendszert és módszertant, elemezzük az üzletágakat, termékeket, értékesítési csatornákat, szervezeti egységeket, területi döntéseket, valamint összegzést adunk a költségcsökkentési lehetőségekről.


Vállalata rövid- és hosszútávú céljainak kijelölése után a célunk az ezt támogató szervezeti struktúra, vállalati kultúra és hatékony működés kialakítása és megteremtése.
A kialakított stratégiát követően elkészítjük a szervezet üzleti tervét, mely számokban is kifejezi a szükséges erőforrásokat. Az üzleti terv pontos leírást ad az Ön vállalkozásáról, afféle útmutatóként szolgál tevékenysége során. Segít a források megfelelő allokációjában, az előre nem látható nehézségek kezelésében és a megfelelő üzleti döntések meghozatalában.

 

Amennyiben azt szeretné, hogy szervezete eredményesen működjön érdemes egyedi tanácsadásunkat igénybe vennie, hogy szakemberünk segítségével optimalizálni tudja cége működését.

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.