Stratégiai Tanácsadás

A mai gyorsan változó, turbulens világban elengedhetetlen egy szervezet számára a megfelelő stratégia kidolgozása. Segítünk Önnek értékelni vállalata jelenlegi piaci helyzetét és pozícióját a növekedési lehetőségek tekintetében. Kialakítunk egy, a vállalatnak megfelelő értékesítési rendszert és módszertant, elemezzük az üzletágakat, termékeket, értékesítési csatornákat, szervezeti egységeket, területi döntéseket, valamint összegzést adunk a költségcsökkentési lehetőségekről.


Vállalata rövid- és hosszútávú céljainak kijelölése után a célunk az ezt támogató szervezeti struktúra, vállalati kultúra és hatékony működés kialakítása és megteremtése.
A kialakított stratégiát követően elkészítjük a szervezet üzleti tervét, mely számokban is kifejezi a szükséges erőforrásokat. Az üzleti terv pontos leírást ad az Ön vállalkozásáról, afféle útmutatóként szolgál tevékenysége során. Segít a források megfelelő allokációjában, az előre nem látható nehézségek kezelésében és a megfelelő üzleti döntések meghozatalában.

 

Amennyiben azt szeretné, hogy szervezete eredményesen működjön érdemes egyedi tanácsadásunkat igénybe vennie, hogy szakemberünk segítségével optimalizálni tudja cége működését.

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.