Stratégiai tanácsadás

A mai gyorsan változó, turbulens világban elengedhetetlen egy szervezet számára a megfelelő stratégia kidolgozása. Segítünk Önnek értékelni vállalata jelenlegi piaci helyzetét és pozícióját a növekedési lehetőségek tekintetében. Kialakítunk egy, a vállalatnak megfelelő értékesítési rendszert és módszertant, elemezzük az üzletágakat, termékeket, értékesítési csatornákat, szervezeti egységeket, területi döntéseket, valamint összegzést adunk a költségcsökkentési lehetőségekről.


Vállalata rövid - és hosszútávú céljainak kijelölése után a célunk az ezt támogató szervezeti struktúra, vállalati kultúra és hatékony működés kialakítása és megteremtése.  

A kialakított stratégiát követően elkészítjük a szervezet üzleti tervét, mely számokban is kifejezi a szükséges erőforrásokat. Az üzleti terv pontos leírást ad az Ön vállalkozásáról, afféle útmutatóként szolgál tevékenysége során. Segít a források megfelelő allokációjában, az előre nem látható nehézségek kezelésében és a megfelelő üzleti döntések meghozatalában.


Amennyiben azt szeretné, hogy szervezete eredményesen működjön érdemes egyedi tanácsadásunkat igénybe vennie, hogy szakemberünk segítségével optimalizálni tudja cége működését.

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.