Social Networking

A közösségi platformok frissítése napi aktivitást igénylő hosszú távú marketing eszközzé nőtte ki magát, mely nélkül egy cég nem létezhet. Ahhoz, hogy nézettségünk és vevőkörünk fejlődjön, elengedhetetlen, hogy minél több platformon áramoltassuk az információt, és közösségi erőt építő megmozdulásokkal tegyük vonzóbbá oldalainkat.

 

Cégünk már évek óta végzi különböző vállalkozások közösségi tevékenységeit. Tölti fel oldalaikat rendszeres, releváns tartalommal, mely növeli a látogatottságukat. Kreatív közösségi kampányokat szervezve, az olvasókat oktatva és szórakoztatva kívánjuk elérni a kellő hatást és figyelmet.

 

  • Megszülettek az ország első lombik szarvasmarha borjai LajoskomárombanOrszágosan egyedülálló tudományos sikert értek el a Szent István Egyetem Kaposvári Campus Embrió-átültető Központjának munkatársai. A létesítményben az országban elsőként sikerült élő szarvasmarhából petesejtleszívással, laboratóriumi körülmények között végrehajtott termékenyítéssel „lombikborjakat” létrehozni. A három murraygrey borjú augusztusban született a Lajoskomáromi Tejtermelő Kft. tehenészeti telepén.
  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLab Folytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.