Social Networking

A közösségi platformok frissítése napi aktivitást igénylő hosszú távú marketing eszközzé nőtte ki magát, mely nélkül egy cég nem létezhet. Ahhoz, hogy nézettségünk és vevőkörünk fejlődjön, elengedhetetlen, hogy minél több platformon áramoltassuk az információt, és közösségi erőt építő megmozdulásokkal tegyük vonzóbbá oldalainkat.

 

Cégünk már évek óta végzi különböző vállalkozások közösségi tevékenységeit. Tölti fel oldalaikat rendszeres, releváns tartalommal, mely növeli a látogatottságukat. Kreatív közösségi kampányokat szervezve, az olvasókat oktatva és szórakoztatva kívánjuk elérni a kellő hatást és figyelmet.

 

  • Hogyan védekezik az EU a kibertámadások ellen? Az ellopott adatoktól a blokkolt kórházi rendszerekig: a kibertámadások veszélyes következményekkel járhatnak. Összefoglaltuk, miért olyan nagy a jelentősége a kiberbiztonságnak.
  • Új rekordokat és élénkülést hozhat a zöld hitelAz energiatakarékos új lakások térnyerését célzó Zöld Otthon Program indulása máris hatással volt a piacra: az új lakások iránt érdeklődők száma jelentősen, éves szinten például 68 százalékkal nőtt. A következő időszakban még több új lakás épülhet, a lakásépítési kedv egyébként is erősödik. Az év első nyolc hónapjában 14 százalékkal több lakóépület kapott engedélyt, mint a járvány előtt.
  • Elindult a NAK TechLab harmadik agrár startup programjaSzeptemberben kezdetét vette a NAK TechLab harmadik agrár startup inkubációs programja, amelyben olyan friss vállalkozások, új típusú fejlesztések támogatása zajlik, melyek elősegítik az agrárium digitalizációjának előremozdítását. A három hónapos programban új agrárszolgáltatások megjelenését megalapozó projektek indulhatnak a startupok és nagyvállalatok között.