Social Networking

A közösségi platformok frissítése napi aktivitást igénylő hosszú távú marketing eszközzé nőtte ki magát, mely nélkül egy cég nem létezhet. Ahhoz, hogy nézettségünk és vevőkörünk fejlődjön, elengedhetetlen, hogy minél több platformon áramoltassuk az információt, és közösségi erőt építő megmozdulásokkal tegyük vonzóbbá oldalainkat.

 

Cégünk már évek óta végzi különböző vállalkozások közösségi tevékenységeit. Tölti fel oldalaikat rendszeres, releváns tartalommal, mely növeli a látogatottságukat. Kreatív közösségi kampányokat szervezve, az olvasókat oktatva és szórakoztatva kívánjuk elérni a kellő hatást és figyelmet.

 

  • Árpádházi Szent Erzsébet rózsájával köszöntik Ferenc pápátGödöllő, 2023. április 27. – A budapesti látogatás alkalmából Novák Katalin köztársasági elnök három különleges Árpádházi Szent Erzsébet rózsatövet ajándékoz Őszentsége Ferenc pápának. Az ajándékozás nagy örömet jelent a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem közösségének, hiszen ezt a gazdagon virágzó, igen ellenálló rózsafajtát az egyetemhez tartozó Budatétényi Rózsakert alapítója, Márk Gergely nemesítette.
  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.