Rendhagyó lesz idén „Az Év Honlapja” 2017. pályázat

Magyarország legismertebb online marketing-kommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ idén is összegyűjti az év legjobb weboldalait. A webfejlesztőknek és tulajdonosoknak azonban érdemes már most nevezniük, mert elindult a kedvezményes, Early Bird-jelentkezés!


Az internet világának egyre gyorsuló változása és a digitális marketing térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy a webes tartalmak is alkalmazkodjanak a felhasználók igényeihez. Ehhez minden online marketingesnek hozzá kell szoknia.

 

Az új vizuális és technológiai trendek, illetve az új típusú digitális fogyasztó csoportok elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület mára nélkülözhetetlen egy sikeres weboldal kialakításához. Azt, hogy milyen digitális tartalmakról is beszélünk pontosan, Varga István, ’Az Év Honlapja pályázat’ alapítója foglalta össze:

 

„A nem is olyan távoli jövőben várhatóan jelentősen csökken a készpénz szerepe, a helyüket átveszik a digitális fizetőeszközök.  A digitális intelligencia felértékelődik, így a vállalatoknak is fel kell készülniük a digitalizáció kihívásaira, mind a munkahelyeken, mind a hétköznapokban. Életünket egyre kényelmesebbé és gyorsabbá teszik majd a digitális asszisztensek és az egyre kreatívabb digitális megoldások. A robotok sokféle munkát átvesznek majd az emberektől, és ezzel összefüggésben belátható időn belül a mesterséges intelligencia szárnyalását várom. Az idei év a technológia alapú megoldások éve lesz....”

 

A nevezési határidő 2017. október 15, a pályázat pedig augusztus 15-től „Early Bird” kedvezménnyel indul.

Jó hír, hogy megújult a közönségszavazás funkció, amivel már a weblapon, egy kattintással szavazhatnak az érdeklődők. A legtöbb szavazatot gyűjtő weboldal kapja majd 2017 közönségdíját. A zsűri pedig már izgatottan várja, hogy elmondhassa a véleményét a legjobb honlapokról.

 

A díjátadóra november 15-én, a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciájának első estéjén kerül sor.

 

Keressük együtt 2017 legjobb honlapjait!

 

Bővebb információ a www.azevhonlapja.hu oldalon, valamint az alábbi elérhetőségeken:


Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.