Rendhagyó lesz idén „Az Év Honlapja” 2017. pályázat

Magyarország legismertebb online marketing-kommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ idén is összegyűjti az év legjobb weboldalait. A webfejlesztőknek és tulajdonosoknak azonban érdemes már most nevezniük, mert elindult a kedvezményes, Early Bird-jelentkezés!


Az internet világának egyre gyorsuló változása és a digitális marketing térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy a webes tartalmak is alkalmazkodjanak a felhasználók igényeihez. Ehhez minden online marketingesnek hozzá kell szoknia.

 

Az új vizuális és technológiai trendek, illetve az új típusú digitális fogyasztó csoportok elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület mára nélkülözhetetlen egy sikeres weboldal kialakításához. Azt, hogy milyen digitális tartalmakról is beszélünk pontosan, Varga István, ’Az Év Honlapja pályázat’ alapítója foglalta össze:

 

„A nem is olyan távoli jövőben várhatóan jelentősen csökken a készpénz szerepe, a helyüket átveszik a digitális fizetőeszközök.  A digitális intelligencia felértékelődik, így a vállalatoknak is fel kell készülniük a digitalizáció kihívásaira, mind a munkahelyeken, mind a hétköznapokban. Életünket egyre kényelmesebbé és gyorsabbá teszik majd a digitális asszisztensek és az egyre kreatívabb digitális megoldások. A robotok sokféle munkát átvesznek majd az emberektől, és ezzel összefüggésben belátható időn belül a mesterséges intelligencia szárnyalását várom. Az idei év a technológia alapú megoldások éve lesz....”

 

A nevezési határidő 2017. október 15, a pályázat pedig augusztus 15-től „Early Bird” kedvezménnyel indul.

Jó hír, hogy megújult a közönségszavazás funkció, amivel már a weblapon, egy kattintással szavazhatnak az érdeklődők. A legtöbb szavazatot gyűjtő weboldal kapja majd 2017 közönségdíját. A zsűri pedig már izgatottan várja, hogy elmondhassa a véleményét a legjobb honlapokról.

 

A díjátadóra november 15-én, a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciájának első estéjén kerül sor.

 

Keressük együtt 2017 legjobb honlapjait!

 

Bővebb információ a www.azevhonlapja.hu oldalon, valamint az alábbi elérhetőségeken:


Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.