Rendezvényszervezés

Egy profi rendezvény megszervezése nem csak a helyszín és a megfelelő menü kiválasztásáról szól, sokkal összetettebb folyamat annál.
A rendezvény olyan, mint egy film. A kezdetektől fogva pontos és részletes forgatókönyvvel, checklistával kell készülnünk, ugyanis ezek nélkül könnyen elmaradhatnak fontos vagy jelentéktelennek tűnő események, feladatok.

A Manta Marketing nem csak a hagyományos értelemben vett rendezvényszervezést alkalmazza. Vevőorientált hozzáállásunkkal elértük, hogy rendezvényeink hatékonysága messze meghaladja az átlagot. Számunkra nem csak az a fontos, hogy a vendégek jól érezzék magukat. Ugyanolyan fontosságot tulajdonítunk annak is, hogy a rendezvény teljesítse másodlagos célját; tehát közvetve vagy közvetlenül bevételt generáljon a Megbízónak.


Tevékenységeinkről:

  • Helyszínfoglalás
    A megbízó által megjelölt helyszín foglalása vagy igény esetén megfelelő helyszín keresése
  • Körlevél, információs anyag összeállítása
    Szükség esetén megtervezzük, legyártjuk a kiküldendő levelet és a mellékletnek szánt prospektust vagy más promóciós anyagot
  • Postázás
    Igény esetén partnerünknek a kiküldendő anyagok postázását is elintézzük
  • Műsor- és programszervezés
    Kreatív javaslatokat teszünk a rendezvényre meghívandó művészekre, vagy meglévő igény esetén az előadókat megkeressük, és megkötjük velük a szerződést
  • Hang- és fénytechnikai berendezések biztosítása
    A rendezvényhez szükséges technikai eszközöket beszerezzük, és működésükről gondoskodunk
  • Kiállítási standok, színpadok, tervezése, kivitelezése, technikai felügyelet biztosítása
    Megépítjük a cég tevékenységét vagy termékeit bemutató standokat, a zenekarok és az előadók számára a dobogókat vagy színpadot.
  • Dekorációk
    Kreatív és változatos dekorációinkkal szebbé tesszük a rendezvényt és környezetét
  • Hostessek
    Dekoratív hostessekkel segítjük a vendégek fogadását, kiszolgálását
  • Eszközbérlés
    Ha a rendezvény helyszínén nem áll rendelkezésre a szükséges eszközpark, ennek beszerzését és helyszínre szállítását is megoldjuk
  • Szállásszervezés
    A vidékről vagy külföldről érkező vendégeknek megszervezzük az éjszakai szálláslehetőséget
  • Személyzetbérlés
    Ha nincs meg a kellő személyzet - pincér, takarító, stb. - biztosítjuk a szükséges időtartamra
  • Catering biztosítása
    Ha a rendezvény nem étteremben vagy vendéglátó jellegű helyszínen lesz, gondoskodunk a teljes catering helyszínre szállításáról és a vendégek magas szintű ellátásáról
  • Sofőrszolgálat
    Ha a vendéget a rendezvény helyszínére vagy a rendezvényről el kell szállítani, biztosítjuk a szükséges sofőröket vagy igény esetén a gépkocsikat is
  • Járműbérlés
    Nagyobb létszámú vendégkör szállításához autóbuszokat is biztosítunk
  • Fotózás
    A rendezvény ideje alatt megörökítjük az emlékezetesebb pillanatokat, és azt a rendezvény után átadjuk a megrendelő részére
  • Videofilm készítés
    A rendezvény teljes idejéről videofelvételt készítünk - igény esetén a felvett anyagot megvágjuk és szerkesztjük - és azt átadjuk a megrendelőnek
  • Egyedi, kreatív ötletmegoldások
    Tele vagyunk kreatív ötletekkel mi is, de bármilyen egyéb, a megbízótól érkező ötletet szívesen megvalósítunk.
  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.