Próbavásárlás
Az inkognitóban vásárlás segít felmérni a vásárlói élményt és a kiszolgálás minőségét, melyet cége a vevők irányába nyújt. Előre felkészített vásárlóink különböző szituációkat teremtve képesek tesztelni az eladó vagy kapcsolattartó felkészültségét és segítőkészségét. Megállapítható, hogy alkalmazottai mennyire követik a cég irányvonalait, mennyire érzik magukénak a célkitűzéseket és egy vásárló a kiszolgálás alapján szívesen visszatérne-e üzletébe. A vásárló elégedettsége és személyes ajánlása jelenleg is a legnagyobb értékű és erejű marketing a cégeknek. Fontos tehát, hogy ne csak új vásárlókat, hanem rendszeres visszatérőket is generáljon a marketing tevékenység, melynek alapja a vevővel való bánásmód.
Próbavásárlónk a felkészítés és a körültekintő vásárlás után kitölti kérdőívünket, melyben véleményezi az üzlet felszereltségét és légkörét. Elmondja miket tapasztalt a vásárlás során, milyen behatások, esetlegesen kellemetlenségek érték, melyek elkerülhetőek lennének, hogyan viszonyultak hozzá az eladók, és miként válaszoltak a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseire. A próbavásárlás után az eredmények és az esetleges változtatások megbeszélésére javasoljuk marketing tanácsadás szolgáltatásunkat, hogy cége a megfelelő ütemben és irányban fejlődhessen tovább.