Próbavásárlás

Az inkognitóban vásárlás segít felmérni a vásárlói élményt és a kiszolgálás minőségét, melyet cége a vevők irányába nyújt. Előre felkészített vásárlóink különböző szituációkat teremtve képesek tesztelni az eladó vagy kapcsolattartó felkészültségét és segítőkészségét. Megállapítható, hogy alkalmazottai mennyire követik a cég irányvonalait, mennyire érzik magukénak a célkitűzéseket és egy vásárló a kiszolgálás alapján szívesen visszatérne-e üzletébe. A vásárló elégedettsége és személyes ajánlása jelenleg is a legnagyobb értékű és erejű marketing a cégeknek. Fontos tehát, hogy ne csak új vásárlókat, hanem rendszeres visszatérőket is generáljon a marketing tevékenység, melynek alapja a vevővel való bánásmód.

 

Próbavásárlónk a felkészítés és a körültekintő vásárlás után kitölti kérdőívünket, melyben véleményezi az üzlet felszereltségét és légkörét. Elmondja miket tapasztalt a vásárlás során, milyen behatások, esetlegesen kellemetlenségek érték, melyek elkerülhetőek lennének, hogyan viszonyultak hozzá az eladók, és miként válaszoltak a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseire. A próbavásárlás után az eredmények és az esetleges változtatások megbeszélésére javasoljuk marketing tanácsadás szolgáltatásunkat, hogy cége a megfelelő ütemben és irányban fejlődhessen tovább.

  • Egységes töltő: a Parlament az e-hulladék csökkentése mellett Az Európai Parlament készen áll az egységes töltőről, így az e-hulladék csökkentéséről és a hordozható elektronikus készülékek egyszerűbb töltéséről a tagállamokkal folytatandó tárgyalásokra. Kevesebb felesleges vezeték és töltő: a környezet és a fogyasztók szempontjából egyaránt jó lépés A hordozható készülékeket USB C típusú csatlakozóval kell ellátni A képviselők a vezeték nélküli töltést is egységesítenék
  • Cobotok és fenntarthatóságTavaly július 29-re esett a Föld túllövés napja, ez az a nap, amikor ökológiai lábnyomunk meghaladja a bolygó biokapacitását. Kevesen kapcsolják össze a robotokat és a fenntarthatóságot, de a Föld világnapja lehetőséget ad az automatizálással foglalkozóknak arra, hogy újragondolják, a robotok segítségével hogyan csökkenthetik a hulladékmennyiségüket, az energiafelhasználásukat és hogyan csoportosíthatják jobban a kapacitásokat a bolygónk és társadalmunk védelme érdekében.
  • Hosszú távú cél a napi 400 gramm zöldség és gyümölcs fogyasztása Friss tavaszi zöldséges fogásokkal indult idén az „Európai Friss Csapat – Az ízek ereje” program A Klauzál téri vásárcsarnok egy főzőstúdiójában tartották a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara zöldség- és gyümölcsfogyasztást ösztönző programja, az Európai Friss Csapat évindító, főzéssel egybekötött sajtótájékoztatóját. Az eseményen Győrffy Balázs, a NAK elnöke és Turcsán Tünde, a GFK üzletágigazgatója tartott beszédet, majd Bernáth József séffel közösen friss tavaszi zöldséges fogásokat készítettek és kóstoltak a résztvevők.