Próbavásárlás

Az inkognitóban vásárlás segít felmérni a vásárlói élményt és a kiszolgálás minőségét, melyet cége a vevők irányába nyújt. Előre felkészített vásárlóink különböző szituációkat teremtve képesek tesztelni az eladó vagy kapcsolattartó felkészültségét és segítőkészségét. Megállapítható, hogy alkalmazottai mennyire követik a cég irányvonalait, mennyire érzik magukénak a célkitűzéseket és egy vásárló a kiszolgálás alapján szívesen visszatérne-e üzletébe. A vásárló elégedettsége és személyes ajánlása jelenleg is a legnagyobb értékű és erejű marketing a cégeknek. Fontos tehát, hogy ne csak új vásárlókat, hanem rendszeres visszatérőket is generáljon a marketing tevékenység, melynek alapja a vevővel való bánásmód.

 

Próbavásárlónk a felkészítés és a körültekintő vásárlás után kitölti kérdőívünket, melyben véleményezi az üzlet felszereltségét és légkörét. Elmondja miket tapasztalt a vásárlás során, milyen behatások, esetlegesen kellemetlenségek érték, melyek elkerülhetőek lennének, hogyan viszonyultak hozzá az eladók, és miként válaszoltak a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseire. A próbavásárlás után az eredmények és az esetleges változtatások megbeszélésére javasoljuk marketing tanácsadás szolgáltatásunkat, hogy cége a megfelelő ütemben és irányban fejlődhessen tovább.

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.