Próbavásárlás

Az inkognitóban vásárlás segít felmérni a vásárlói élményt és a kiszolgálás minőségét, melyet cége a vevők irányába nyújt. Előre felkészített vásárlóink különböző szituációkat teremtve képesek tesztelni az eladó vagy kapcsolattartó felkészültségét és segítőkészségét. Megállapítható, hogy alkalmazottai mennyire követik a cég irányvonalait, mennyire érzik magukénak a célkitűzéseket és egy vásárló a kiszolgálás alapján szívesen visszatérne-e üzletébe. A vásárló elégedettsége és személyes ajánlása jelenleg is a legnagyobb értékű és erejű marketing a cégeknek. Fontos tehát, hogy ne csak új vásárlókat, hanem rendszeres visszatérőket is generáljon a marketing tevékenység, melynek alapja a vevővel való bánásmód.

 

Próbavásárlónk a felkészítés és a körültekintő vásárlás után kitölti kérdőívünket, melyben véleményezi az üzlet felszereltségét és légkörét. Elmondja miket tapasztalt a vásárlás során, milyen behatások, esetlegesen kellemetlenségek érték, melyek elkerülhetőek lennének, hogyan viszonyultak hozzá az eladók, és miként válaszoltak a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseire. A próbavásárlás után az eredmények és az esetleges változtatások megbeszélésére javasoljuk marketing tanácsadás szolgáltatásunkat, hogy cége a megfelelő ütemben és irányban fejlődhessen tovább.

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.