Próbavásárlás

Az inkognitóban vásárlás segít felmérni a vásárlói élményt és a kiszolgálás minőségét, melyet cége a vevők irányába nyújt. Előre felkészített vásárlóink különböző szituációkat teremtve képesek tesztelni az eladó vagy kapcsolattartó felkészültségét és segítőkészségét. Megállapítható, hogy alkalmazottai mennyire követik a cég irányvonalait, mennyire érzik magukénak a célkitűzéseket és egy vásárló a kiszolgálás alapján szívesen visszatérne-e üzletébe. A vásárló elégedettsége és személyes ajánlása jelenleg is a legnagyobb értékű és erejű marketing a cégeknek. Fontos tehát, hogy ne csak új vásárlókat, hanem rendszeres visszatérőket is generáljon a marketing tevékenység, melynek alapja a vevővel való bánásmód.

 

Próbavásárlónk a felkészítés és a körültekintő vásárlás után kitölti kérdőívünket, melyben véleményezi az üzlet felszereltségét és légkörét. Elmondja miket tapasztalt a vásárlás során, milyen behatások, esetlegesen kellemetlenségek érték, melyek elkerülhetőek lennének, hogyan viszonyultak hozzá az eladók, és miként válaszoltak a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseire. A próbavásárlás után az eredmények és az esetleges változtatások megbeszélésére javasoljuk marketing tanácsadás szolgáltatásunkat, hogy cége a megfelelő ütemben és irányban fejlődhessen tovább.

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.