Online kvízzel népszerűsítették az agráriumot
Az idei évben is több ezer érdeklődőt mozgatott meg a Mezőgazdasági Eszköz-és Gépforgalmazók Országos Szövetsége (MEGFOSZ) és az MKB Pénzügyi Csoport közös játéka, amely célja a hazai agrárium népszerűsítése volt.
Az Agrár IQ 2.0 elnevezésű online kvízben a résztvevő játékosok olyan kérdésekkel találkozhattak, amelyeken keresztül betekintést nyerhettek az agráriumba és az ágazathoz kapcsolódó pénzügyi tematikába is. Az online játékot először a COVID-járvány kitörése után rendezték meg, amikor a személyes találkozások ideiglenesen ellehetetlenültek. A szervező MEGFOSZ az elsöprően pozitív fogadtatás után döntött úgy, hogy a lezárások megszűnése után is megtartja a formátumot.
A játék tematikája változatlan maradt: a versenyzőknek egy háromlépcsős kvízjátékot kellett végig játszaniuk. Az első forduló a „Beugró” volt, ahol agrár és pénzügyi szektorokhoz kapcsolódó kérdéseket kaptak a jelentkezők, majd az első forduló sikeres teljesítése esetén a résztvevők a „Hangárban” folytathatták tudásuk próbatételét, ahol már regisztrációhoz kötve folytathatták a játékot, és már sokkal szakmaibb kérdésekre kellett válaszolniuk.
A kvízkérdéseket legalább 90 százalékban helyesen megválaszoló játékosok közül az első 60 egy-egy, 10 ezer forint értékű Media Markt vásárlási utalvánnyal lett gazdagabb.
A szervezők a kampánnyal több mint 1,2 millió embert értek el, és mintegy 5 ezer érdeklődő vett részt a kvízben, akik még jobban megismerhették az agrárgépész szakmát, és pénzügyi ismeretekkel is gazdagodtak. Összességében tehát elmondható, hogy a kampány eredményes és sikeres volt, így a jövőben is biztosan várható az Agrár IQ 2.0-hoz hasonló kreatív kampány megvalósítása, hiszen a szervezők továbbra is elhivatottan dolgoznak azért, hogy a mezőgazdaság jelenlegi résztvevői mellett a fiatalabb generáció is megszeresse ezt a hivatást.
„A hazai mezőgazdasági szektor egyik jelentős pénzügyi szolgáltatójaként fontosnak tartjuk, hogy folyamatos párbeszédet tartsunk fent az agrárium iránt érdeklődőkkel, különös tekintettel a fiatalokra, akik a szektor jövőjét jelentik és formálják. Nagy örömmel tapasztaltam, hogy ezzel a játékkal olyan fiatalokat is sikeresen képesek voltunk megszólítani, akik a mezőgazdasági szektor utánpótlását adhatják” – mondta Vály Judit, a MEGFOSZ stratégiai partnere, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatója.
Euroleasing Zrt.
Az Euroleasing a hazai lízingpiac vezető szereplője, amely teljes körű finanszírozási szolgáltatást nyújt személy- és haszongépjárművek, mezőgazdasági gépek és ipari eszközök beszerzéséhez. Vállalatokat és magánszemélyeket egyaránt kiszolgál. Az Euroleasing országos fiókhálózattal rendelkezik. 2022 januárjától a Magyar Bankholding részeként a lízingpiac négy meghatározó szereplője, az MKB-Euroleasing Autólízing Zrt., a Budapest Bank Zrt. Autófinanszírozási üzletága, a Budapest Lízing Zrt. és a Takarék Lízing Zrt. közösen, egységes irányítás alatt működik Euroleasing néven. A csoport lízing területen piacvezető összesített állomány alapján, 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedéssel.
Magyar Bankholding Zrt.
A hazai tulajdonú Magyar Bankholding Csoport az ország második legnagyobb bankcsoportja. A bankholding célja a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport egyesítésével és transzformációjával Magyarország leginnovatívabb integrált bankjának létrehozása, amely élen jár az ügyfelek személyre szabott kiszolgálásában, valamint elkötelezett a magyar emberek, vállalkozások és gazdaság iránt.
A csoport számos területen jelenleg is piacvezető, így a vállalati szegmensben, azon belül is a mikro-, kis- és középvállalatok hitelezésében, az agrár- és élelmiszeriparban, valamint a lízing piacon. 2,2 millió lakossági és 375 ezer vállalati ügyféllel, több mint 900 bankfiókkal, az ország legnagyobb fiókhálózatával, illetve több mint 10 000 munkavállalóval rendelkezik. Összesített mérlegfőösszege meghaladja a 8400 milliárd forintot.
A Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése 2022. március 31-én sikeresen megvalósult, a hitelintézet átmenetileg MKB Bank Nyrt. néven működik. A Takarékbank csatlakozására a jogi fúzióhoz 2023 májusáig kerül sor, ahogy az egységes nagybank új márkájának bevezetésére is.
2022. 06. 09.
Manta Digitál Marketing Kft.
#agrár #bankholding #online #kvíz #agrárium