Online kvízzel népszerűsítették az agráriumot

Az idei évben is több ezer érdeklődőt mozgatott meg a Mezőgazdasági Eszköz-és Gépforgalmazók Országos Szövetsége (MEGFOSZ) és az MKB Pénzügyi Csoport közös játéka, amely célja a hazai agrárium népszerűsítése volt.

 

Az Agrár IQ 2.0 elnevezésű online kvízben a résztvevő játékosok olyan kérdésekkel találkozhattak, amelyeken keresztül betekintést nyerhettek az agráriumba és az ágazathoz kapcsolódó pénzügyi tematikába is. Az online játékot először a COVID-járvány kitörése után rendezték meg, amikor a személyes találkozások ideiglenesen ellehetetlenültek. A szervező MEGFOSZ az elsöprően pozitív fogadtatás után döntött úgy, hogy a lezárások megszűnése után is megtartja a formátumot.

 

A játék tematikája változatlan maradt: a versenyzőknek egy háromlépcsős kvízjátékot kellett végig játszaniuk. Az első forduló a „Beugró” volt, ahol agrár és pénzügyi szektorokhoz kapcsolódó kérdéseket kaptak a jelentkezők, majd az első forduló sikeres teljesítése esetén a résztvevők a „Hangárban” folytathatták tudásuk próbatételét, ahol már regisztrációhoz kötve folytathatták a játékot, és már sokkal szakmaibb kérdésekre kellett válaszolniuk.

 

A kvízkérdéseket legalább 90 százalékban helyesen megválaszoló játékosok közül az első 60 egy-egy, 10 ezer forint értékű Media Markt vásárlási utalvánnyal lett gazdagabb.

 

A szervezők a kampánnyal több mint 1,2 millió embert értek el, és mintegy 5 ezer érdeklődő vett részt a kvízben, akik még jobban megismerhették az agrárgépész szakmát, és pénzügyi ismeretekkel is gazdagodtak. Összességében tehát elmondható, hogy a kampány eredményes és sikeres volt, így a jövőben is biztosan várható az Agrár IQ 2.0-hoz hasonló kreatív kampány megvalósítása, hiszen a szervezők továbbra is elhivatottan dolgoznak azért, hogy a mezőgazdaság jelenlegi résztvevői mellett a fiatalabb generáció is megszeresse ezt a hivatást.

 

A hazai mezőgazdasági szektor egyik jelentős pénzügyi szolgáltatójaként fontosnak tartjuk, hogy folyamatos párbeszédet tartsunk fent az agrárium iránt érdeklődőkkel, különös tekintettel a fiatalokra, akik a szektor jövőjét jelentik és formálják. Nagy örömmel tapasztaltam, hogy ezzel a játékkal olyan fiatalokat is sikeresen képesek voltunk megszólítani, akik a mezőgazdasági szektor utánpótlását adhatják” – mondta Vály Judit, a MEGFOSZ stratégiai partnere, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatója.

 

Vály Judit, a MEGFOSZ stratégiai partnere, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatója 

 

Euroleasing Zrt.

Az Euroleasing a hazai lízingpiac vezető szereplője, amely teljes körű finanszírozási szolgáltatást nyújt személy- és haszongépjárművek, mezőgazdasági gépek és ipari eszközök beszerzéséhez. Vállalatokat és magánszemélyeket egyaránt kiszolgál. Az Euroleasing országos fiókhálózattal rendelkezik. 2022 januárjától a Magyar Bankholding részeként a lízingpiac négy meghatározó szereplője, az MKB-Euroleasing Autólízing Zrt., a Budapest Bank Zrt. Autófinanszírozási üzletága, a Budapest Lízing Zrt. és a Takarék Lízing Zrt. közösen, egységes irányítás alatt működik Euroleasing néven. A csoport lízing területen piacvezető összesített állomány alapján, 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedéssel.

 

Magyar Bankholding Zrt.

A hazai tulajdonú Magyar Bankholding Csoport az ország második legnagyobb bankcsoportja. A bankholding célja a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport egyesítésével és transzformációjával Magyarország leginnovatívabb integrált bankjának létrehozása, amely élen jár az ügyfelek személyre szabott kiszolgálásában, valamint elkötelezett a magyar emberek, vállalkozások és gazdaság iránt.

 

A csoport számos területen jelenleg is piacvezető, így a vállalati szegmensben, azon belül is a mikro-, kis- és középvállalatok hitelezésében, az agrár- és élelmiszeriparban, valamint a lízing piacon. 2,2 millió lakossági és 375 ezer vállalati ügyféllel, több mint 900 bankfiókkal, az ország legnagyobb fiókhálózatával, illetve több mint 10 000 munkavállalóval rendelkezik. Összesített mérlegfőösszege meghaladja a 8400 milliárd forintot.

 

A Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése 2022. március 31-én sikeresen megvalósult, a hitelintézet átmenetileg MKB Bank Nyrt. néven működik. A Takarékbank csatlakozására a jogi fúzióhoz 2023 májusáig kerül sor, ahogy az egységes nagybank új márkájának bevezetésére is.


2022. 06. 09.

Manta Digitál Marketing Kft.

 

#agrár #bankholding #online #kvíz #agrárium

  • Meggyre mentek a VOLT FesztiválonEljött a meggy, a barack, a ribizli, a paradicsom és a paprika szezonja, országszerte beérnek a hazai termelőknél a gyümölcsök és a zöldségek. Ezért most még fontosabb, hogy melyiket választjuk. Az idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a soproni VOLT fesztiválon.  
  • Moratórium: drágább a leves, mint a hús – a hitelcsere jobb megoldásEgy 10 milliós hitel esetében összességében akár 2 millió forinttal is nőhet annak az ügyfélnek a teljes törlesztési terhe, aki él a kormány újabb moratórium hosszabbításával. A money.hu szakértői a bennmaradás helyett a hitelcserét ajánlják. Bár a kormány a hiteltörlesztési moratórium újabb 6 hónapos hosszabbításáról döntött, a money.hu szakértői szerint lassan már a rászorulóknak sem éri meg a további védernyő alatt maradás. A következő 6 hónap törlesztőmentessége ugyanis már majdnem többet visz, mint amennyit hoz.
  • Megjöttek a magyarok a SzigetreEddig a nemzetközi sztárok sorát tették közzé a Sziget szervezői, de most megérkezett a hazai fellépők legjava is, megújítva a fesztivál magyar zenei koncepcióját és kínálatát.