Nyomdai Tördelés, Szerkesztés

Egy cég nyomtatott kiadványa az offline megjelenések egyik legfontosabb eleme. Nem mindegy tehát, hogy milyen szakembergárda, milyen háttérrel készíti el azt. Fontos, hogy a cég arculati elemeit maximálisan figyelembe vevő prospektus vagy akár névjegy készüljön el munkáink során.  Egy gyenge minőségben kivitelezett nyomdai termék ugyanis ugyanolyan rossz érzést okozhat egy potenciális partnernek vagy vásárlónak, mintha valakit egyszerűen csak becsapott volna a vállalat. A rossz minőség, az ellenőrzés hiánya figyelmetlenséget mutat a cég vezetősége részéről.

Ki akar olyan cégnek megbízást adni vagy vele együttműködni, ahol már egy egyszerű szórólap is hibásan jut el a partnerhez? Senki.

Hogy a végeredmény elképzeléseinknek megfelelő legyen, számos apró részletre kell ügyelnünk a nyomtatott anyagok készítésekor, éppen ezért a lehető legkörültekintőbben kell eljárnunk, hiszen ha egyszer a nyomdagép elindult, a végeredmény - legyen szó bármekkora nagyságrendről - már nem megváltoztatható.
Bízza ránk nyomtatványait, és garantált lesz a minőség!

Nyomdai tevékenységünk főbb területei:

  • Ofszetnyomás
  • Szitanyomás
  • Tamponnyomás
  • Kiegészítő nyomdai szolgáltatások
  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.