Nyomdai Tördelés, Szerkesztés

Egy cég nyomtatott kiadványa az offline megjelenések egyik legfontosabb eleme. Nem mindegy tehát, hogy milyen szakembergárda, milyen háttérrel készíti el azt. Fontos, hogy a cég arculati elemeit maximálisan figyelembe vevő prospektus vagy akár névjegy készüljön el munkáink során.  Egy gyenge minőségben kivitelezett nyomdai termék ugyanis ugyanolyan rossz érzést okozhat egy potenciális partnernek vagy vásárlónak, mintha valakit egyszerűen csak becsapott volna a vállalat. A rossz minőség, az ellenőrzés hiánya figyelmetlenséget mutat a cég vezetősége részéről.

Ki akar olyan cégnek megbízást adni vagy vele együttműködni, ahol már egy egyszerű szórólap is hibásan jut el a partnerhez? Senki.

Hogy a végeredmény elképzeléseinknek megfelelő legyen, számos apró részletre kell ügyelnünk a nyomtatott anyagok készítésekor, éppen ezért a lehető legkörültekintőbben kell eljárnunk, hiszen ha egyszer a nyomdagép elindult, a végeredmény - legyen szó bármekkora nagyságrendről - már nem megváltoztatható.
Bízza ránk nyomtatványait, és garantált lesz a minőség!

Nyomdai tevékenységünk főbb területei:

  • Ofszetnyomás
  • Szitanyomás
  • Tamponnyomás
  • Kiegészítő nyomdai szolgáltatások
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.