Nyomdai Tördelés, Szerkesztés

Egy cég nyomtatott kiadványa az offline megjelenések egyik legfontosabb eleme. Nem mindegy tehát, hogy milyen szakembergárda, milyen háttérrel készíti el azt. Fontos, hogy a cég arculati elemeit maximálisan figyelembe vevő prospektus vagy akár névjegy készüljön el munkáink során.  Egy gyenge minőségben kivitelezett nyomdai termék ugyanis ugyanolyan rossz érzést okozhat egy potenciális partnernek vagy vásárlónak, mintha valakit egyszerűen csak becsapott volna a vállalat. A rossz minőség, az ellenőrzés hiánya figyelmetlenséget mutat a cég vezetősége részéről.

Ki akar olyan cégnek megbízást adni vagy vele együttműködni, ahol már egy egyszerű szórólap is hibásan jut el a partnerhez? Senki.

Hogy a végeredmény elképzeléseinknek megfelelő legyen, számos apró részletre kell ügyelnünk a nyomtatott anyagok készítésekor, éppen ezért a lehető legkörültekintőbben kell eljárnunk, hiszen ha egyszer a nyomdagép elindult, a végeredmény - legyen szó bármekkora nagyságrendről - már nem megváltoztatható.
Bízza ránk nyomtatványait, és garantált lesz a minőség!

Nyomdai tevékenységünk főbb területei:

  • Ofszetnyomás
  • Szitanyomás
  • Tamponnyomás
  • Kiegészítő nyomdai szolgáltatások
  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.