Nyomdai Tördelés, Szerkesztés

Egy cég nyomtatott kiadványa az offline megjelenések egyik legfontosabb eleme. Nem mindegy tehát, hogy milyen szakembergárda, milyen háttérrel készíti el azt. Fontos, hogy a cég arculati elemeit maximálisan figyelembe vevő prospektus vagy akár névjegy készüljön el munkáink során.  Egy gyenge minőségben kivitelezett nyomdai termék ugyanis ugyanolyan rossz érzést okozhat egy potenciális partnernek vagy vásárlónak, mintha valakit egyszerűen csak becsapott volna a vállalat. A rossz minőség, az ellenőrzés hiánya figyelmetlenséget mutat a cég vezetősége részéről.

Ki akar olyan cégnek megbízást adni vagy vele együttműködni, ahol már egy egyszerű szórólap is hibásan jut el a partnerhez? Senki.

Hogy a végeredmény elképzeléseinknek megfelelő legyen, számos apró részletre kell ügyelnünk a nyomtatott anyagok készítésekor, éppen ezért a lehető legkörültekintőbben kell eljárnunk, hiszen ha egyszer a nyomdagép elindult, a végeredmény - legyen szó bármekkora nagyságrendről - már nem megváltoztatható.
Bízza ránk nyomtatványait, és garantált lesz a minőség!

Nyomdai tevékenységünk főbb területei:

  • Ofszetnyomás
  • Szitanyomás
  • Tamponnyomás
  • Kiegészítő nyomdai szolgáltatások
  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.