Miért érdemes elnyerni ’Az Év Honlapja’ díjat?

Mostani cikkünkben felkerestük a tavalyi év, Turizmus kategória győztesét, hogy Ő mondhassa el, milyen előnyöket tapasztalt mióta megnyerte a díjat. Egy év nem olyan sok idő, a vállalkozás mégis kézzel fogható eredményeket tud felmutatni.

 

Kozma Patrik, kereskedelmi igazgató így nyilatkozott a díj elnyerése utáni időszakról: „A ViaGo Szállás- és Programkínáló vállalkozásunk, "Az Év Honlapja" kitüntetésével felvértezve sikeresen szárnyat bontott a hazai szolgáltatások piacán. Az elnyert díj nem csupán szakmai elismerése a csapatunk elhivatott munkájának, amely emlékeztet és motivál minket egy-egy megfáradt pillanatunkban a munkánk iránti szenvedélyre, hanem egyúttal érdemi minősítése is a weboldalunknak, hogy a meglévő és leendő partnereink, valamint az ügyfeleink joggal bízhatnak meg bennünk. 

A szolgáltatásunkkal hiszünk Magyarország értékeiben, az ismert, és a még fel nem fedezett szépségeiben, így most már "Az Év honlapjaként", mindezt tettekkel is tudjuk igazolni.”

Vajon kik lesznek ’Az Év Honlapja’ pályázat nyertesei 2016-ban? Talán Te is köztük vagy? Nevezd honlapodat Október 31-ig az azevhonlapja.hu oldalon, hogy Tied legyen ’Az Év Honlapja’ díj!

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.