Miért érdemes elnyerni ’Az Év Honlapja’ díjat?

Mostani cikkünkben felkerestük a tavalyi év, Turizmus kategória győztesét, hogy Ő mondhassa el, milyen előnyöket tapasztalt mióta megnyerte a díjat. Egy év nem olyan sok idő, a vállalkozás mégis kézzel fogható eredményeket tud felmutatni.

 

Kozma Patrik, kereskedelmi igazgató így nyilatkozott a díj elnyerése utáni időszakról: „A ViaGo Szállás- és Programkínáló vállalkozásunk, "Az Év Honlapja" kitüntetésével felvértezve sikeresen szárnyat bontott a hazai szolgáltatások piacán. Az elnyert díj nem csupán szakmai elismerése a csapatunk elhivatott munkájának, amely emlékeztet és motivál minket egy-egy megfáradt pillanatunkban a munkánk iránti szenvedélyre, hanem egyúttal érdemi minősítése is a weboldalunknak, hogy a meglévő és leendő partnereink, valamint az ügyfeleink joggal bízhatnak meg bennünk. 

A szolgáltatásunkkal hiszünk Magyarország értékeiben, az ismert, és a még fel nem fedezett szépségeiben, így most már "Az Év honlapjaként", mindezt tettekkel is tudjuk igazolni.”

Vajon kik lesznek ’Az Év Honlapja’ pályázat nyertesei 2016-ban? Talán Te is köztük vagy? Nevezd honlapodat Október 31-ig az azevhonlapja.hu oldalon, hogy Tied legyen ’Az Év Honlapja’ díj!

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.