Miért érdemes elnyerni ’Az Év Honlapja’ díjat?

Mostani cikkünkben felkerestük a tavalyi év, Turizmus kategória győztesét, hogy Ő mondhassa el, milyen előnyöket tapasztalt mióta megnyerte a díjat. Egy év nem olyan sok idő, a vállalkozás mégis kézzel fogható eredményeket tud felmutatni.

 

Kozma Patrik, kereskedelmi igazgató így nyilatkozott a díj elnyerése utáni időszakról: „A ViaGo Szállás- és Programkínáló vállalkozásunk, "Az Év Honlapja" kitüntetésével felvértezve sikeresen szárnyat bontott a hazai szolgáltatások piacán. Az elnyert díj nem csupán szakmai elismerése a csapatunk elhivatott munkájának, amely emlékeztet és motivál minket egy-egy megfáradt pillanatunkban a munkánk iránti szenvedélyre, hanem egyúttal érdemi minősítése is a weboldalunknak, hogy a meglévő és leendő partnereink, valamint az ügyfeleink joggal bízhatnak meg bennünk. 

A szolgáltatásunkkal hiszünk Magyarország értékeiben, az ismert, és a még fel nem fedezett szépségeiben, így most már "Az Év honlapjaként", mindezt tettekkel is tudjuk igazolni.”

Vajon kik lesznek ’Az Év Honlapja’ pályázat nyertesei 2016-ban? Talán Te is köztük vagy? Nevezd honlapodat Október 31-ig az azevhonlapja.hu oldalon, hogy Tied legyen ’Az Év Honlapja’ díj!

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.