Marketing tanácsadás

Minden vállalat életében elengedhetetlen a marketing tevékenység, amelyet ha nem szakemberek végeznek, akkor a vállalat nem fog tudni továbbfejlődni a piacon. Ebben tudunk Önnek segíteni, hiszen Önnel közösen alakítjuk ki a megfelelő marketingstratégiát, majd szükség szerint hónapról hónapra, vagy kérés szerint akár hétről hétre tudunk tartani megbeszéléseket. Ezeken a találkozókon ellenőrizzük a marketing terv folyamatos megvalósulását, és megvizsgáljuk, hogy min kell változtatni a még sikeresebb marketing tevékenység érdekében.

 

Amit közösen meg tudunk tervezni Önnel:

  • célkitűzések
  • a marketing terv vállalati célokhoz alakítása
  • értékesítés támogatás
  • értékesítés előkészítés
  • a vállalat digitális átállásának támogatása
  • az új digitális marketing eszközök vállalati alkalmazása
  • stratégiai partnerek felkutatása és ajánlása, partneri viszony kialakítása
  • előremutató marketing eszközök (social média munka, tartalom fejlesztés, stb.)  használata

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.