Marketing tanácsadás

Minden vállalat életében elengedhetetlen a marketing tevékenység, amelyet ha nem szakemberek végeznek, akkor a vállalat nem fog tudni továbbfejlődni a piacon. Ebben tudunk Önnek segíteni, hiszen Önnel közösen alakítjuk ki a megfelelő marketingstratégiát, majd szükség szerint hónapról hónapra, vagy kérés szerint akár hétről hétre tudunk tartani megbeszéléseket. Ezeken a találkozókon ellenőrizzük a marketing terv folyamatos megvalósulását, és megvizsgáljuk, hogy min kell változtatni a még sikeresebb marketing tevékenység érdekében.

 

Amit közösen meg tudunk tervezni Önnel:

  • célkitűzések
  • a marketing terv vállalati célokhoz alakítása
  • értékesítés támogatás
  • értékesítés előkészítés
  • a vállalat digitális átállásának támogatása
  • az új digitális marketing eszközök vállalati alkalmazása
  • stratégiai partnerek felkutatása és ajánlása, partneri viszony kialakítása
  • előremutató marketing eszközök (social média munka, tartalom fejlesztés, stb.)  használata

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.