Marketing tanácsadás

Minden vállalat életében elengedhetetlen a marketing tevékenység, amelyet ha nem szakemberek végeznek, akkor a vállalat nem fog tudni továbbfejlődni a piacon. Ebben tudunk Önnek segíteni, hiszen Önnel közösen alakítjuk ki a megfelelő marketingstratégiát, majd szükség szerint hónapról hónapra, vagy kérés szerint akár hétről hétre tudunk tartani megbeszéléseket. Ezeken a találkozókon ellenőrizzük a marketing terv folyamatos megvalósulását, és megvizsgáljuk, hogy min kell változtatni a még sikeresebb marketing tevékenység érdekében.

 

Amit közösen meg tudunk tervezni Önnel:

  • célkitűzések
  • a marketing terv vállalati célokhoz alakítása
  • értékesítés támogatás
  • értékesítés előkészítés
  • a vállalat digitális átállásának támogatása
  • az új digitális marketing eszközök vállalati alkalmazása
  • stratégiai partnerek felkutatása és ajánlása, partneri viszony kialakítása
  • előremutató marketing eszközök (social média munka, tartalom fejlesztés, stb.)  használata

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.