Marketing tanácsadás

Minden vállalat életében elengedhetetlen a marketing tevékenység, amelyet ha nem szakemberek végeznek, akkor a vállalat nem fog tudni továbbfejlődni a piacon. Ebben tudunk Önnek segíteni, hiszen Önnel közösen alakítjuk ki a megfelelő marketingstratégiát, majd szükség szerint hónapról hónapra, vagy kérés szerint akár hétről hétre tudunk tartani megbeszéléseket. Ezeken a találkozókon ellenőrizzük a marketing terv folyamatos megvalósulását, és megvizsgáljuk, hogy min kell változtatni a még sikeresebb marketing tevékenység érdekében.

 

Amit közösen meg tudunk tervezni Önnel:

  • célkitűzések
  • a marketing terv vállalati célokhoz alakítása
  • értékesítés támogatás
  • értékesítés előkészítés
  • a vállalat digitális átállásának támogatása
  • az új digitális marketing eszközök vállalati alkalmazása
  • stratégiai partnerek felkutatása és ajánlása, partneri viszony kialakítása
  • előremutató marketing eszközök (social média munka, tartalom fejlesztés, stb.)  használata

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.