Marketing lab

A startup egy olyan vállalati forma, modell, amelynek megvan a saját életstílusa, kultúrája. Olyan vállalat, amelynek a potenciális fejlődési üteme nagyon gyorsnak számít, és valamilyen egyedi fejlesztésről szól, amit a nemzetközi piacokra terveztek. Manapság Magyarországon nagyon divatos lett ilyen jellegű vállalatot létrehozni, aminek alapötletének kitalálásához elég lehet egy egész estés brainstorming.

 

Ugyanakkor körülbelül 100-ból egy startup mondható sikeresnek, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy mennyi időt fordítunk az elindítására. Az egyedi és különleges ötlet meglétén túl a kivitelezésnek is meghatározó szerepe van. Ebben tudunk Önnek segíteni a szakértelmünkkel. Minden lehetőséget és eshetőséget alaposan megvizsgálunk, hogy az üzleti életben ne érje meglepetés a vállalkozását. Egy startupot vezetni főállású munka, így nem tanácsos mellette bármilyen más munkát végezni, mert azt könnyen a vállalkozásunk bánhatja. Nap, mint nap jönnek a fontos döntési helyzetek - főleg a startupok elindításakor -, amikre ha nem időben reagálunk, komoly gondokat okozhatnak a későbbi érvényesülés során.

 

A tréningünkkel ezekben segítünk, hogy valóban sikeres és kiemelkedő vállalkozást építsen. Fontos a jó üzleti terv, a bevételek és kiadások alapos vezetése és állandó nyomon követése, hogy ha bármilyen pénzügyi gondunk adódna, akkor rögtön tudjunk rá reagálni.
Ebből is látszik, hogy startup jellegű vállalkozást elindítani nem egyszerű, és nem elég egy kreatív ötlet. A vállalkozásunk iránt érzett elhivatottságunkat is próbára teheti a folyamat során. Tanácsadásunk során bemutatjuk Önnek, hogyan érdemes elindítani a startupot, mik azok a sarkalatos pontok, amikre mindenképpen oda kell figyelni, és a hosszú távú érvényesülés érdekében milyen tényezőket kell számításba venni.

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.