Marketing lab

A startup egy olyan vállalati forma, modell, amelynek megvan a saját életstílusa, kultúrája. Olyan vállalat, amelynek a potenciális fejlődési üteme nagyon gyorsnak számít, és valamilyen egyedi fejlesztésről szól, amit a nemzetközi piacokra terveztek. Manapság Magyarországon nagyon divatos lett ilyen jellegű vállalatot létrehozni, aminek alapötletének kitalálásához elég lehet egy egész estés brainstorming.

 

Ugyanakkor körülbelül 100-ból egy startup mondható sikeresnek, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy mennyi időt fordítunk az elindítására. Az egyedi és különleges ötlet meglétén túl a kivitelezésnek is meghatározó szerepe van. Ebben tudunk Önnek segíteni a szakértelmünkkel. Minden lehetőséget és eshetőséget alaposan megvizsgálunk, hogy az üzleti életben ne érje meglepetés a vállalkozását. Egy startupot vezetni főállású munka, így nem tanácsos mellette bármilyen más munkát végezni, mert azt könnyen a vállalkozásunk bánhatja. Nap, mint nap jönnek a fontos döntési helyzetek - főleg a startupok elindításakor -, amikre ha nem időben reagálunk, komoly gondokat okozhatnak a későbbi érvényesülés során.

 

A tréningünkkel ezekben segítünk, hogy valóban sikeres és kiemelkedő vállalkozást építsen. Fontos a jó üzleti terv, a bevételek és kiadások alapos vezetése és állandó nyomon követése, hogy ha bármilyen pénzügyi gondunk adódna, akkor rögtön tudjunk rá reagálni.
Ebből is látszik, hogy startup jellegű vállalkozást elindítani nem egyszerű, és nem elég egy kreatív ötlet. A vállalkozásunk iránt érzett elhivatottságunkat is próbára teheti a folyamat során. Tanácsadásunk során bemutatjuk Önnek, hogyan érdemes elindítani a startupot, mik azok a sarkalatos pontok, amikre mindenképpen oda kell figyelni, és a hosszú távú érvényesülés érdekében milyen tényezőket kell számításba venni.

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.