MARKETING GYAKORNOK - pozícióba

FELADATOK:

·          piaci adatok és a fogyasztói elemzések elkészítésében való részvétel

·          kapcsolattartás az ügyfelekkel

·          projektekben való aktív részvétel

·          értékesítés támogatása

·          adminisztratív marketing teendők támogatása

·          tartalommarketing, hírlevelek írása, szerkesztése

·          Social marketing

 

ELVÁRÁSOK:


·          min. 2 éves aktív tanulmányok (alap, mester)

·          motiváltság

·          MS Office magabiztos használata

·          angol/német nyelvtudás,

·          jó kommunikációs képesség

·          rugalmasság

·          jó szervezői készség,

·          megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés


AMIT KÍNÁLUNK:


·         komoly tapasztalatszerzési lehetőség,

·         fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények

·         szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk



A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu


  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.