MARKETING GYAKORNOK - pozícióba

FELADATOK:

·          piaci adatok és a fogyasztói elemzések elkészítésében való részvétel

·          kapcsolattartás az ügyfelekkel

·          projektekben való aktív részvétel

·          értékesítés támogatása

·          adminisztratív marketing teendők támogatása

·          tartalommarketing, hírlevelek írása, szerkesztése

·          Social marketing

 

ELVÁRÁSOK:


·          min. 2 éves aktív tanulmányok (alap, mester)

·          motiváltság

·          MS Office magabiztos használata

·          angol/német nyelvtudás,

·          jó kommunikációs képesség

·          rugalmasság

·          jó szervezői készség,

·          megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés


AMIT KÍNÁLUNK:


·         komoly tapasztalatszerzési lehetőség,

·         fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények

·         szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk



A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu


  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.