MARKETING GYAKORNOK - pozícióba

FELADATOK:

·          piaci adatok és a fogyasztói elemzések elkészítésében való részvétel

·          kapcsolattartás az ügyfelekkel

·          projektekben való aktív részvétel

·          értékesítés támogatása

·          adminisztratív marketing teendők támogatása

·          tartalommarketing, hírlevelek írása, szerkesztése

·          Social marketing

 

ELVÁRÁSOK:


·          min. 2 éves aktív tanulmányok (alap, mester)

·          motiváltság

·          MS Office magabiztos használata

·          angol/német nyelvtudás,

·          jó kommunikációs képesség

·          rugalmasság

·          jó szervezői készség,

·          megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés


AMIT KÍNÁLUNK:


·         komoly tapasztalatszerzési lehetőség,

·         fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények

·         szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk



A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu


  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.