MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

Legyél gyakornok Az Év Honlapja pályázatnál! Fejleszd képességeidet egy projekt teljes tervezésével és kivitelezésével. Olyan tapasztalatban lehet részed, ami megalapozza és elindítja karriered az online marketing irányába.

 

AMIBEN RÉSZED LEHET:
· elemzések elkészítése
· közös agytorna az ügyfelekkel
· aktivizálhatod magad a projektekben
· támogasd az értékesítést
· az adminisztratív munkát se hanyagold
· írj nálunk tartalmat, hírlevelet és szerkeszd őket
· éld ki kreativitásod a social marketingben

 

RENDELKEZZ A KÖVETKEZŐKKEL:
· aktív tanulmányok (alap, mester)
· motiváltság
· MS Office használata
· jó kommunikációs képesség
· rugalmasság
· jó szervezői készség
· megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
· Sok mosly :)

 

AMIT KÍNÁLUNK:
· komoly tapasztalatszerzési lehetőség
· fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények
· szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk

 

A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.