MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

Legyél gyakornok Az Év Honlapja pályázatnál! Fejleszd képességeidet egy projekt teljes tervezésével és kivitelezésével. Olyan tapasztalatban lehet részed, ami megalapozza és elindítja karriered az online marketing irányába.

 

AMIBEN RÉSZED LEHET:
· elemzések elkészítése
· közös agytorna az ügyfelekkel
· aktivizálhatod magad a projektekben
· támogasd az értékesítést
· az adminisztratív munkát se hanyagold
· írj nálunk tartalmat, hírlevelet és szerkeszd őket
· éld ki kreativitásod a social marketingben

 

RENDELKEZZ A KÖVETKEZŐKKEL:
· aktív tanulmányok (alap, mester)
· motiváltság
· MS Office használata
· jó kommunikációs képesség
· rugalmasság
· jó szervezői készség
· megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
· Sok mosly :)

 

AMIT KÍNÁLUNK:
· komoly tapasztalatszerzési lehetőség
· fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények
· szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk

 

A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.