MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

Legyél gyakornok Az Év Honlapja pályázatnál! Fejleszd képességeidet egy projekt teljes tervezésével és kivitelezésével. Olyan tapasztalatban lehet részed, ami megalapozza és elindítja karriered az online marketing irányába.

 

AMIBEN RÉSZED LEHET:
· elemzések elkészítése
· közös agytorna az ügyfelekkel
· aktivizálhatod magad a projektekben
· támogasd az értékesítést
· az adminisztratív munkát se hanyagold
· írj nálunk tartalmat, hírlevelet és szerkeszd őket
· éld ki kreativitásod a social marketingben

 

RENDELKEZZ A KÖVETKEZŐKKEL:
· aktív tanulmányok (alap, mester)
· motiváltság
· MS Office használata
· jó kommunikációs képesség
· rugalmasság
· jó szervezői készség
· megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
· Sok mosly :)

 

AMIT KÍNÁLUNK:
· komoly tapasztalatszerzési lehetőség
· fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények
· szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk

 

A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.