MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

Legyél gyakornok Az Év Honlapja pályázatnál! Fejleszd képességeidet egy projekt teljes tervezésével és kivitelezésével. Olyan tapasztalatban lehet részed, ami megalapozza és elindítja karriered az online marketing irányába.

 

AMIBEN RÉSZED LEHET:
· elemzések elkészítése
· közös agytorna az ügyfelekkel
· aktivizálhatod magad a projektekben
· támogasd az értékesítést
· az adminisztratív munkát se hanyagold
· írj nálunk tartalmat, hírlevelet és szerkeszd őket
· éld ki kreativitásod a social marketingben

 

RENDELKEZZ A KÖVETKEZŐKKEL:
· aktív tanulmányok (alap, mester)
· motiváltság
· MS Office használata
· jó kommunikációs képesség
· rugalmasság
· jó szervezői készség
· megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
· Sok mosly :)

 

AMIT KÍNÁLUNK:
· komoly tapasztalatszerzési lehetőség
· fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények
· szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk

 

A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.