MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

Legyél gyakornok Az Év Honlapja pályázatnál! Fejleszd képességeidet egy projekt teljes tervezésével és kivitelezésével. Olyan tapasztalatban lehet részed, ami megalapozza és elindítja karriered az online marketing irányába.

 

AMIBEN RÉSZED LEHET:
· elemzések elkészítése
· közös agytorna az ügyfelekkel
· aktivizálhatod magad a projektekben
· támogasd az értékesítést
· az adminisztratív munkát se hanyagold
· írj nálunk tartalmat, hírlevelet és szerkeszd őket
· éld ki kreativitásod a social marketingben

 

RENDELKEZZ A KÖVETKEZŐKKEL:
· aktív tanulmányok (alap, mester)
· motiváltság
· MS Office használata
· jó kommunikációs képesség
· rugalmasság
· jó szervezői készség
· megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés
· Sok mosly :)

 

AMIT KÍNÁLUNK:
· komoly tapasztalatszerzési lehetőség
· fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények
· szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk

 

A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.