Manta agrár - marketing a mezőgazdaságban

Full service ügynökség a magyar mezőgazdaság szereplőinek. Marketinggel segítjük a partnereinket a céljaik elérésében.

 

Egyre erősebb a digitális verseny és a profi kommunikáció igénye az élelmiszertermelő ágazatban, miközben a cégnél az értékesítésre, a belső folyamatokra, a gyártásra, a vetésre, vagy épp az aratásra kell(ene) összpontosítani. 

 

A Manta Digitál Marketing Kft. csapatával azért dolgozunk, hogy partnereink arra tudjanak figyelni, amire igazán szeretnének, minket pedig megbízzanak azzal, amihez igazán értünk. 

 

Nem mellékes szempont, hogy otthon érezzük magunkat az agrárkörnyezetben. Szeretjük a mezőgazdaságot és az egyik küldetésünk, hogy hozzásegítsük ahhoz, hogy könnyebben, jobban és nagyobb haszonnal működjön. 

Kiterjedt kapcsolatrendszerrel rendelkezünk a marketing és a mezőgazdaság területén, amit bátran használunk is.

Segítünk a mezőgazdasági cégeknek abban, hogy

  •  elérjék a célcsoportjukat
  • jobban kommunikáljanak
  • erősebb márkává váljanak
  • több helyre jussanak el az értékesítési üzeneteik
  • minőségi megjelenéseket közölhessenek és oszthassanak meg

 Marketing a mezőgazdaságban

Elvállaljuk:

  •  a teljes marketingbüdzsé és a céges kommunikáció kezelését
  • a hirdetésszervezést és -vásárlást
  • szakcikkek megírását - érthetően, a célcsoport számára megfelelő, befogadható formában
  • rendezvények megszervezését és kivitelezését
  • marketingkampányok megvalósítását
  • közösségi média platformok kezelését
  • grafikai és arculati elemek elkészítését
  • marketing és digitalizáció témájú előadások megtartását
  • kiadványok, szórólapok, névjegykártyák, nyomdai termékek elkészítését
  • reklámok készítését
  • szakmai videók tervezését és megvalósítását

Szeretettel és szakértelemmel dolgozunk a magyar mezőgazdaság minőségi marketingjéért. Egyeztessük a részleteket itt: 

 

Csurja Zsolt

precíziós mezőgazdasági szakmérnök
csurja.zsolt@mantamarketing.hu
+36-70-612-8523


  • Meggyre mentek a VOLT FesztiválonEljött a meggy, a barack, a ribizli, a paradicsom és a paprika szezonja, országszerte beérnek a hazai termelőknél a gyümölcsök és a zöldségek. Ezért most még fontosabb, hogy melyiket választjuk. Az idényzöldségek és idénygyümölcsök fogyasztásának fontosságára hívta fel a figyelmet az Agrármarketing Centrum (AMC) és a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a soproni VOLT fesztiválon.  
  • Moratórium: drágább a leves, mint a hús – a hitelcsere jobb megoldásEgy 10 milliós hitel esetében összességében akár 2 millió forinttal is nőhet annak az ügyfélnek a teljes törlesztési terhe, aki él a kormány újabb moratórium hosszabbításával. A money.hu szakértői a bennmaradás helyett a hitelcserét ajánlják. Bár a kormány a hiteltörlesztési moratórium újabb 6 hónapos hosszabbításáról döntött, a money.hu szakértői szerint lassan már a rászorulóknak sem éri meg a további védernyő alatt maradás. A következő 6 hónap törlesztőmentessége ugyanis már majdnem többet visz, mint amennyit hoz.
  • Megjöttek a magyarok a SzigetreEddig a nemzetközi sztárok sorát tették közzé a Sziget szervezői, de most megérkezett a hazai fellépők legjava is, megújítva a fesztivál magyar zenei koncepcióját és kínálatát.