Jössz vagy maradsz magadnak?

Az új eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING!

Rendben, rendben, de mi ez és hogyan tudnám használni?

 

Amit legelőször meg kell értened az az, hogy ez egy hosszú távú marketing módszer! Ez nem egyik napról a másikra fogja növelni a bevételedet. A tartalommarketing lényege az, hogy kapcsolatot létesíts a fogyasztóval, amit mindketten előnyösnek érzékeltek. A vevő ez által hálás lesz neked és kötődni fog hozzád tehát te jutsz az eszébe elsőként, ha vásárolni akar.

A tartalommarketing elsősorban nem eladni akar. Itt a feladatod a vevőt a te termék/szolgáltatás területedre vonatkozólag hasznos és érdekes információkkal ellátni. Ez bármilyen felületen megvalósulhat, lehet ez blog, a honlapod, egy hírlevél, újság, akármi.

Ez a fajta marketing nagy energia-befektetést igényel. Ehhez rendszeresen jó tartalmakat kell produkálni, nem lehet leállni vele vagy hanyagolni, különben nem lesz meg a várt hatékonysága. Ennek okán a cégnél egy erre megfelelő szakembernek kell megalkotni a tartalmakat vagy ellenkező esetben érdemes egy profi marketing tanácsadó segítségét kérni!

 

Most döntsd el, hogy bele fogsz e vagy sem, különben le fogsz maradni és mindketten tudjuk, hogy nem jó hátrányból indulni a vevőért!

 

 

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.