Jössz vagy maradsz magadnak?

Az új eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING!

Rendben, rendben, de mi ez és hogyan tudnám használni?

 

Amit legelőször meg kell értened az az, hogy ez egy hosszú távú marketing módszer! Ez nem egyik napról a másikra fogja növelni a bevételedet. A tartalommarketing lényege az, hogy kapcsolatot létesíts a fogyasztóval, amit mindketten előnyösnek érzékeltek. A vevő ez által hálás lesz neked és kötődni fog hozzád tehát te jutsz az eszébe elsőként, ha vásárolni akar.

A tartalommarketing elsősorban nem eladni akar. Itt a feladatod a vevőt a te termék/szolgáltatás területedre vonatkozólag hasznos és érdekes információkkal ellátni. Ez bármilyen felületen megvalósulhat, lehet ez blog, a honlapod, egy hírlevél, újság, akármi.

Ez a fajta marketing nagy energia-befektetést igényel. Ehhez rendszeresen jó tartalmakat kell produkálni, nem lehet leállni vele vagy hanyagolni, különben nem lesz meg a várt hatékonysága. Ennek okán a cégnél egy erre megfelelő szakembernek kell megalkotni a tartalmakat vagy ellenkező esetben érdemes egy profi marketing tanácsadó segítségét kérni!

 

Most döntsd el, hogy bele fogsz e vagy sem, különben le fogsz maradni és mindketten tudjuk, hogy nem jó hátrányból indulni a vevőért!

 

 

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.