Jössz vagy maradsz magadnak?

Az új eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING!

Rendben, rendben, de mi ez és hogyan tudnám használni?

 

Amit legelőször meg kell értened az az, hogy ez egy hosszú távú marketing módszer! Ez nem egyik napról a másikra fogja növelni a bevételedet. A tartalommarketing lényege az, hogy kapcsolatot létesíts a fogyasztóval, amit mindketten előnyösnek érzékeltek. A vevő ez által hálás lesz neked és kötődni fog hozzád tehát te jutsz az eszébe elsőként, ha vásárolni akar.

A tartalommarketing elsősorban nem eladni akar. Itt a feladatod a vevőt a te termék/szolgáltatás területedre vonatkozólag hasznos és érdekes információkkal ellátni. Ez bármilyen felületen megvalósulhat, lehet ez blog, a honlapod, egy hírlevél, újság, akármi.

Ez a fajta marketing nagy energia-befektetést igényel. Ehhez rendszeresen jó tartalmakat kell produkálni, nem lehet leállni vele vagy hanyagolni, különben nem lesz meg a várt hatékonysága. Ennek okán a cégnél egy erre megfelelő szakembernek kell megalkotni a tartalmakat vagy ellenkező esetben érdemes egy profi marketing tanácsadó segítségét kérni!

 

Most döntsd el, hogy bele fogsz e vagy sem, különben le fogsz maradni és mindketten tudjuk, hogy nem jó hátrányból indulni a vevőért!

 

 

  • Árpádházi Szent Erzsébet rózsájával köszöntik Ferenc pápátGödöllő, 2023. április 27. – A budapesti látogatás alkalmából Novák Katalin köztársasági elnök három különleges Árpádházi Szent Erzsébet rózsatövet ajándékoz Őszentsége Ferenc pápának. Az ajándékozás nagy örömet jelent a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem közösségének, hiszen ezt a gazdagon virágzó, igen ellenálló rózsafajtát az egyetemhez tartozó Budatétényi Rózsakert alapítója, Márk Gergely nemesítette.
  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.