A Facebook és a Pánik Gomb!

Rendszeresen posztolunk a Facebook oldalunkra, igyekszünk népszerűsíteni és érdemleges tartalmat produkálni a felületén, de előfordulhat, hogy ez nem sikerül olyan rendszeresre, mint ahogyan szeretnénk. De ez még nem a világ vége igaz?

A Facebook mégis úgy reagál! Miért? Mert retteg! Nem tudja, mikor fogod abbahagyni vagy végleg elhanyagolni az oldaladat. Fél attól, hogy másik szolgáltatót választasz, mint ahogyan a világ legtöbb pontján ez megtörtént. Mi magyarok még mindig hű használói vagyunk az oldalnak, de már elkezdtünk más csatornákat keresi. Ezért a vállalatok elérése csökkent a facebookon. Ha eléggé lecsökken már nem lesz oka sem az embereknek sem a szolgáltatóknak maradni és kihal az oldal. Felismerték annak a veszélyét, hogy egyszer mi is váltunk. Ettől vezérelve igyekeznek minél tovább húzni az elkerülhetetlent.

Bizonyíték:

Az EdgeRank Checker a december 2-át megelőző és az azt követő 28 nap eredményeit vizsgálta. Ezek alapján megállapították, hogy míg korábban átlagosan a rajongóik 10,15 %-ához jutottak el az oldalak posztjai, addig ez az arány a jeles dátumot követő időszakban 7,8 %-ra esett vissza. (socialdaily)

 

A csökkenés természetesen ugyanígy érintette a különböző típusú posztok elérését is, bár az eddigi népszerűségi sorrenden nem változtatott. A felmérés szerint továbbra is a szöveges posztok kerülnek be legnagyobb arányban a rajongók fejébe, amit a videók, a képek és végül a linkek követnek. (socialdaily)

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.