A Facebook és a Pánik Gomb!

Rendszeresen posztolunk a Facebook oldalunkra, igyekszünk népszerűsíteni és érdemleges tartalmat produkálni a felületén, de előfordulhat, hogy ez nem sikerül olyan rendszeresre, mint ahogyan szeretnénk. De ez még nem a világ vége igaz?

A Facebook mégis úgy reagál! Miért? Mert retteg! Nem tudja, mikor fogod abbahagyni vagy végleg elhanyagolni az oldaladat. Fél attól, hogy másik szolgáltatót választasz, mint ahogyan a világ legtöbb pontján ez megtörtént. Mi magyarok még mindig hű használói vagyunk az oldalnak, de már elkezdtünk más csatornákat keresi. Ezért a vállalatok elérése csökkent a facebookon. Ha eléggé lecsökken már nem lesz oka sem az embereknek sem a szolgáltatóknak maradni és kihal az oldal. Felismerték annak a veszélyét, hogy egyszer mi is váltunk. Ettől vezérelve igyekeznek minél tovább húzni az elkerülhetetlent.

Bizonyíték:

Az EdgeRank Checker a december 2-át megelőző és az azt követő 28 nap eredményeit vizsgálta. Ezek alapján megállapították, hogy míg korábban átlagosan a rajongóik 10,15 %-ához jutottak el az oldalak posztjai, addig ez az arány a jeles dátumot követő időszakban 7,8 %-ra esett vissza. (socialdaily)

 

A csökkenés természetesen ugyanígy érintette a különböző típusú posztok elérését is, bár az eddigi népszerűségi sorrenden nem változtatott. A felmérés szerint továbbra is a szöveges posztok kerülnek be legnagyobb arányban a rajongók fejébe, amit a videók, a képek és végül a linkek követnek. (socialdaily)

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.