A Facebook és a Pánik Gomb!

Rendszeresen posztolunk a Facebook oldalunkra, igyekszünk népszerűsíteni és érdemleges tartalmat produkálni a felületén, de előfordulhat, hogy ez nem sikerül olyan rendszeresre, mint ahogyan szeretnénk. De ez még nem a világ vége igaz?

A Facebook mégis úgy reagál! Miért? Mert retteg! Nem tudja, mikor fogod abbahagyni vagy végleg elhanyagolni az oldaladat. Fél attól, hogy másik szolgáltatót választasz, mint ahogyan a világ legtöbb pontján ez megtörtént. Mi magyarok még mindig hű használói vagyunk az oldalnak, de már elkezdtünk más csatornákat keresi. Ezért a vállalatok elérése csökkent a facebookon. Ha eléggé lecsökken már nem lesz oka sem az embereknek sem a szolgáltatóknak maradni és kihal az oldal. Felismerték annak a veszélyét, hogy egyszer mi is váltunk. Ettől vezérelve igyekeznek minél tovább húzni az elkerülhetetlent.

Bizonyíték:

Az EdgeRank Checker a december 2-át megelőző és az azt követő 28 nap eredményeit vizsgálta. Ezek alapján megállapították, hogy míg korábban átlagosan a rajongóik 10,15 %-ához jutottak el az oldalak posztjai, addig ez az arány a jeles dátumot követő időszakban 7,8 %-ra esett vissza. (socialdaily)

 

A csökkenés természetesen ugyanígy érintette a különböző típusú posztok elérését is, bár az eddigi népszerűségi sorrenden nem változtatott. A felmérés szerint továbbra is a szöveges posztok kerülnek be legnagyobb arányban a rajongók fejébe, amit a videók, a képek és végül a linkek követnek. (socialdaily)

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.