A Facebook és a Pánik Gomb!

Rendszeresen posztolunk a Facebook oldalunkra, igyekszünk népszerűsíteni és érdemleges tartalmat produkálni a felületén, de előfordulhat, hogy ez nem sikerül olyan rendszeresre, mint ahogyan szeretnénk. De ez még nem a világ vége igaz?

A Facebook mégis úgy reagál! Miért? Mert retteg! Nem tudja, mikor fogod abbahagyni vagy végleg elhanyagolni az oldaladat. Fél attól, hogy másik szolgáltatót választasz, mint ahogyan a világ legtöbb pontján ez megtörtént. Mi magyarok még mindig hű használói vagyunk az oldalnak, de már elkezdtünk más csatornákat keresi. Ezért a vállalatok elérése csökkent a facebookon. Ha eléggé lecsökken már nem lesz oka sem az embereknek sem a szolgáltatóknak maradni és kihal az oldal. Felismerték annak a veszélyét, hogy egyszer mi is váltunk. Ettől vezérelve igyekeznek minél tovább húzni az elkerülhetetlent.

Bizonyíték:

Az EdgeRank Checker a december 2-át megelőző és az azt követő 28 nap eredményeit vizsgálta. Ezek alapján megállapították, hogy míg korábban átlagosan a rajongóik 10,15 %-ához jutottak el az oldalak posztjai, addig ez az arány a jeles dátumot követő időszakban 7,8 %-ra esett vissza. (socialdaily)

 

A csökkenés természetesen ugyanígy érintette a különböző típusú posztok elérését is, bár az eddigi népszerűségi sorrenden nem változtatott. A felmérés szerint továbbra is a szöveges posztok kerülnek be legnagyobb arányban a rajongók fejébe, amit a videók, a képek és végül a linkek követnek. (socialdaily)

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.