A Facebook és a Pánik Gomb!

Rendszeresen posztolunk a Facebook oldalunkra, igyekszünk népszerűsíteni és érdemleges tartalmat produkálni a felületén, de előfordulhat, hogy ez nem sikerül olyan rendszeresre, mint ahogyan szeretnénk. De ez még nem a világ vége igaz?

A Facebook mégis úgy reagál! Miért? Mert retteg! Nem tudja, mikor fogod abbahagyni vagy végleg elhanyagolni az oldaladat. Fél attól, hogy másik szolgáltatót választasz, mint ahogyan a világ legtöbb pontján ez megtörtént. Mi magyarok még mindig hű használói vagyunk az oldalnak, de már elkezdtünk más csatornákat keresi. Ezért a vállalatok elérése csökkent a facebookon. Ha eléggé lecsökken már nem lesz oka sem az embereknek sem a szolgáltatóknak maradni és kihal az oldal. Felismerték annak a veszélyét, hogy egyszer mi is váltunk. Ettől vezérelve igyekeznek minél tovább húzni az elkerülhetetlent.

Bizonyíték:

Az EdgeRank Checker a december 2-át megelőző és az azt követő 28 nap eredményeit vizsgálta. Ezek alapján megállapították, hogy míg korábban átlagosan a rajongóik 10,15 %-ához jutottak el az oldalak posztjai, addig ez az arány a jeles dátumot követő időszakban 7,8 %-ra esett vissza. (socialdaily)

 

A csökkenés természetesen ugyanígy érintette a különböző típusú posztok elérését is, bár az eddigi népszerűségi sorrenden nem változtatott. A felmérés szerint továbbra is a szöveges posztok kerülnek be legnagyobb arányban a rajongók fejébe, amit a videók, a képek és végül a linkek követnek. (socialdaily)

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.