A Google 10 perc alatt több órát spórolhat neked!

A google körök első része maga a profilunk, ami alapvetően nem csak a google felhasználók számára látható ezért állítsuk be a láthatóságot. Itt, mint később mindenhol be lehet és kell is állítani, hogy kiknek, mit mutatunk meg magunkból. Ez az a pont, ami nagy előrelépés a közösségi kommunikációban. Ezen túl pontosan meg tudjuk határozni, hogy mit és kiknek posztolunk ki az oldalunkra a jövőben. Különböző síkokon fognak folyni a beszélgetések és nem a teljes ismeretlen ismerősi réteg előtt kell élnünk a közösségi életünket. A Google körök tehát pontosabban megfogalmazva ismeretségi csoportok, melyekbe bekategorizálhatjuk az embereket pl: család, iskolai barátok, munkatársak, foci csapat stb. Ezt úgy kell elképzelni, hogy minden körnek külön üzenőfala, galériája, chat-je és minden mása alakul.

 

Szervezd mostantól te a közösségi életedet!

 

http://www.google.com/intl/hu/+/learnmore/circles/

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.