A Google 10 perc alatt több órát spórolhat neked!

A google körök első része maga a profilunk, ami alapvetően nem csak a google felhasználók számára látható ezért állítsuk be a láthatóságot. Itt, mint később mindenhol be lehet és kell is állítani, hogy kiknek, mit mutatunk meg magunkból. Ez az a pont, ami nagy előrelépés a közösségi kommunikációban. Ezen túl pontosan meg tudjuk határozni, hogy mit és kiknek posztolunk ki az oldalunkra a jövőben. Különböző síkokon fognak folyni a beszélgetések és nem a teljes ismeretlen ismerősi réteg előtt kell élnünk a közösségi életünket. A Google körök tehát pontosabban megfogalmazva ismeretségi csoportok, melyekbe bekategorizálhatjuk az embereket pl: család, iskolai barátok, munkatársak, foci csapat stb. Ezt úgy kell elképzelni, hogy minden körnek külön üzenőfala, galériája, chat-je és minden mása alakul.

 

Szervezd mostantól te a közösségi életedet!

 

http://www.google.com/intl/hu/+/learnmore/circles/

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.