Jön a Gamification!

 

A vírus videók terjesztését tehát mostanra professzionális szintre fejlesztették a vállalatok, a gerillamarketing más területein azonban ágazati szakértők szerint sokszor lassan lépkednek csak előre a cégek, holott a technológia fejlődése számos innovációt tenne lehetővé. Különösen igaz ez Magyarországon. A hazai marketingesek többsége le van maradva, saját piacán ugyan többnyire tisztában van az újításokkal, az általános nemzetközi trendeket azonban csak kevesen követik ? mondta lapunknak Varga István, az egyebek mellett gerilla kampányokat is szervező Manta Marketing ügyvezetője.

.

.

.

Varga István szerint a következő években az egyik legfontosabb trend az úgynevezett gamification, magyarul ?játékosítás? lehet, azaz egyre gyakrabban jelenhetnek meg különböző játékelemek a gerilla marketing területén is. A szakember szerint ennek magyarázata, hogy mivel a mostani fiatalok hozzá vannak szokva, hogy játékok veszik őket körül, így ezen keresztül lehet eljutni legkönnyebben hozzájuk. Ráadásul az internet fejlődése mostanra ezt technológiai szempontból is igencsak leegyszerűsítette, amit minden bizonnyal egyre több vállalat használ majd ki.

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.