Jön a Gamification!

 

A vírus videók terjesztését tehát mostanra professzionális szintre fejlesztették a vállalatok, a gerillamarketing más területein azonban ágazati szakértők szerint sokszor lassan lépkednek csak előre a cégek, holott a technológia fejlődése számos innovációt tenne lehetővé. Különösen igaz ez Magyarországon. A hazai marketingesek többsége le van maradva, saját piacán ugyan többnyire tisztában van az újításokkal, az általános nemzetközi trendeket azonban csak kevesen követik ? mondta lapunknak Varga István, az egyebek mellett gerilla kampányokat is szervező Manta Marketing ügyvezetője.

.

.

.

Varga István szerint a következő években az egyik legfontosabb trend az úgynevezett gamification, magyarul ?játékosítás? lehet, azaz egyre gyakrabban jelenhetnek meg különböző játékelemek a gerilla marketing területén is. A szakember szerint ennek magyarázata, hogy mivel a mostani fiatalok hozzá vannak szokva, hogy játékok veszik őket körül, így ezen keresztül lehet eljutni legkönnyebben hozzájuk. Ráadásul az internet fejlődése mostanra ezt technológiai szempontból is igencsak leegyszerűsítette, amit minden bizonnyal egyre több vállalat használ majd ki.

  • Mi a legfontosabb járványhelyzet idején? Hát a kekszLényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy felhalmozás alatt a háztartási kekszből 50 százalékkal nőtt a forgalom, és az extrudált kenyerekből is ennyivel több fogyott. Az adatok azt mutatják, hogy nem egyszeri vásárlásokról volt szó, hiszen ezekből az élelmiszerekből tartósan többet adnak el a boltokban, mint egy éve.
  • Nagydíjat kapott az AGROmashEXPO-n a mAXI-MAPA 2021. március 3. és 6. között megrendezésre kerülő virtuális AGROmashEXPO termékversenyén Hazai Termékfejlesztési Díj kategóriában Nagydíjat kapott az AXIÁL Kft. mAXI-MAP megoldása.
  • Újra terjed a #DeleteFacebook mozgalomMindenkit sokkhatásként ért az ausztrál hírtartalmak korlátozásáról szóló Facebook bejelentés. Minden hírt kitiltanak az ausztrál hírfolyamokról, illetve globális tiltólistára kerülnek az ausztrál sajtótermékek anyagai.