Jön a Gamification!

 

A vírus videók terjesztését tehát mostanra professzionális szintre fejlesztették a vállalatok, a gerillamarketing más területein azonban ágazati szakértők szerint sokszor lassan lépkednek csak előre a cégek, holott a technológia fejlődése számos innovációt tenne lehetővé. Különösen igaz ez Magyarországon. A hazai marketingesek többsége le van maradva, saját piacán ugyan többnyire tisztában van az újításokkal, az általános nemzetközi trendeket azonban csak kevesen követik ? mondta lapunknak Varga István, az egyebek mellett gerilla kampányokat is szervező Manta Marketing ügyvezetője.

.

.

.

Varga István szerint a következő években az egyik legfontosabb trend az úgynevezett gamification, magyarul ?játékosítás? lehet, azaz egyre gyakrabban jelenhetnek meg különböző játékelemek a gerilla marketing területén is. A szakember szerint ennek magyarázata, hogy mivel a mostani fiatalok hozzá vannak szokva, hogy játékok veszik őket körül, így ezen keresztül lehet eljutni legkönnyebben hozzájuk. Ráadásul az internet fejlődése mostanra ezt technológiai szempontból is igencsak leegyszerűsítette, amit minden bizonnyal egyre több vállalat használ majd ki.