Jön a Gamification!

 

A vírus videók terjesztését tehát mostanra professzionális szintre fejlesztették a vállalatok, a gerillamarketing más területein azonban ágazati szakértők szerint sokszor lassan lépkednek csak előre a cégek, holott a technológia fejlődése számos innovációt tenne lehetővé. Különösen igaz ez Magyarországon. A hazai marketingesek többsége le van maradva, saját piacán ugyan többnyire tisztában van az újításokkal, az általános nemzetközi trendeket azonban csak kevesen követik ? mondta lapunknak Varga István, az egyebek mellett gerilla kampányokat is szervező Manta Marketing ügyvezetője.

.

.

.

Varga István szerint a következő években az egyik legfontosabb trend az úgynevezett gamification, magyarul ?játékosítás? lehet, azaz egyre gyakrabban jelenhetnek meg különböző játékelemek a gerilla marketing területén is. A szakember szerint ennek magyarázata, hogy mivel a mostani fiatalok hozzá vannak szokva, hogy játékok veszik őket körül, így ezen keresztül lehet eljutni legkönnyebben hozzájuk. Ráadásul az internet fejlődése mostanra ezt technológiai szempontból is igencsak leegyszerűsítette, amit minden bizonnyal egyre több vállalat használ majd ki.

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.