Közösség 3.0

A mostani fiatal generációkra (Y- és Z- generáció) a tudás megosztás és a közösségi gondolkodás a jellemző. Ezért is várhatóak hatalmas változások a jövőben. Ők felismerték azt, hogy társadalmunk együtt rohamosabban juthat előre, ha tagjai nem tartják meg kizárólagosan az információkat és a megszerzett tudást, tapasztalatokat. A közösségeké a jövő!


A tréning célja, hogy résztvevőinek megtanítsa a közösségi gondolkodás elengedhetetlenségét és módját annak érdekében, hogy mindezt kamatoztatva előrébb vihessék vállalatukat, és kiemelkedhessenek a versenytársak közül. Ugyanis a közösség erejét még nagyon sokan nem ismerik vagy nem ismerik el.




Tréningünk tematikája:

  • A közösségi gondolkodás előnyei

  • Hogyan gondolkodjunk közösségben és lássuk meg a lehetőségeinket?

  • Különbség az X- generáció és a fiatalok közösségi gondolkodása között

  • Megosztási lehetőségek és eszközök

  • Hogyan formáljunk közösséget?

  • Miként tudjunk mi is, tanulva folyamatossá tenni a fejlődést?

  • A piacunk feltérképezése

  • Fenntarthatóság

  • Hatástöbbszörözés

  • “Teremtés” közös öröme

  • Bizalom építés ereje

  • Rajintelligencia

  • Hogyan legyünk társa a fogyasztónak és hozzuk ki belőle a legjobbat?

  • Személyreszabott módszertan és tervezet az induláshoz



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.