Közösség 3.0

A mostani fiatal generációkra (Y- és Z- generáció) a tudás megosztás és a közösségi gondolkodás a jellemző. Ezért is várhatóak hatalmas változások a jövőben. Ők felismerték azt, hogy társadalmunk együtt rohamosabban juthat előre, ha tagjai nem tartják meg kizárólagosan az információkat és a megszerzett tudást, tapasztalatokat. A közösségeké a jövő!


A tréning célja, hogy résztvevőinek megtanítsa a közösségi gondolkodás elengedhetetlenségét és módját annak érdekében, hogy mindezt kamatoztatva előrébb vihessék vállalatukat, és kiemelkedhessenek a versenytársak közül. Ugyanis a közösség erejét még nagyon sokan nem ismerik vagy nem ismerik el.




Tréningünk tematikája:

  • A közösségi gondolkodás előnyei

  • Hogyan gondolkodjunk közösségben és lássuk meg a lehetőségeinket?

  • Különbség az X- generáció és a fiatalok közösségi gondolkodása között

  • Megosztási lehetőségek és eszközök

  • Hogyan formáljunk közösséget?

  • Miként tudjunk mi is, tanulva folyamatossá tenni a fejlődést?

  • A piacunk feltérképezése

  • Fenntarthatóság

  • Hatástöbbszörözés

  • “Teremtés” közös öröme

  • Bizalom építés ereje

  • Rajintelligencia

  • Hogyan legyünk társa a fogyasztónak és hozzuk ki belőle a legjobbat?

  • Személyreszabott módszertan és tervezet az induláshoz



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.