Közösség 3.0

A mostani fiatal generációkra (Y- és Z- generáció) a tudás megosztás és a közösségi gondolkodás a jellemző. Ezért is várhatóak hatalmas változások a jövőben. Ők felismerték azt, hogy társadalmunk együtt rohamosabban juthat előre, ha tagjai nem tartják meg kizárólagosan az információkat és a megszerzett tudást, tapasztalatokat. A közösségeké a jövő!


A tréning célja, hogy résztvevőinek megtanítsa a közösségi gondolkodás elengedhetetlenségét és módját annak érdekében, hogy mindezt kamatoztatva előrébb vihessék vállalatukat, és kiemelkedhessenek a versenytársak közül. Ugyanis a közösség erejét még nagyon sokan nem ismerik vagy nem ismerik el.




Tréningünk tematikája:

  • A közösségi gondolkodás előnyei

  • Hogyan gondolkodjunk közösségben és lássuk meg a lehetőségeinket?

  • Különbség az X- generáció és a fiatalok közösségi gondolkodása között

  • Megosztási lehetőségek és eszközök

  • Hogyan formáljunk közösséget?

  • Miként tudjunk mi is, tanulva folyamatossá tenni a fejlődést?

  • A piacunk feltérképezése

  • Fenntarthatóság

  • Hatástöbbszörözés

  • “Teremtés” közös öröme

  • Bizalom építés ereje

  • Rajintelligencia

  • Hogyan legyünk társa a fogyasztónak és hozzuk ki belőle a legjobbat?

  • Személyreszabott módszertan és tervezet az induláshoz



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.