Közösség 3.0

A mostani fiatal generációkra (Y- és Z- generáció) a tudás megosztás és a közösségi gondolkodás a jellemző. Ezért is várhatóak hatalmas változások a jövőben. Ők felismerték azt, hogy társadalmunk együtt rohamosabban juthat előre, ha tagjai nem tartják meg kizárólagosan az információkat és a megszerzett tudást, tapasztalatokat. A közösségeké a jövő!


A tréning célja, hogy résztvevőinek megtanítsa a közösségi gondolkodás elengedhetetlenségét és módját annak érdekében, hogy mindezt kamatoztatva előrébb vihessék vállalatukat, és kiemelkedhessenek a versenytársak közül. Ugyanis a közösség erejét még nagyon sokan nem ismerik vagy nem ismerik el.




Tréningünk tematikája:

  • A közösségi gondolkodás előnyei

  • Hogyan gondolkodjunk közösségben és lássuk meg a lehetőségeinket?

  • Különbség az X- generáció és a fiatalok közösségi gondolkodása között

  • Megosztási lehetőségek és eszközök

  • Hogyan formáljunk közösséget?

  • Miként tudjunk mi is, tanulva folyamatossá tenni a fejlődést?

  • A piacunk feltérképezése

  • Fenntarthatóság

  • Hatástöbbszörözés

  • “Teremtés” közös öröme

  • Bizalom építés ereje

  • Rajintelligencia

  • Hogyan legyünk társa a fogyasztónak és hozzuk ki belőle a legjobbat?

  • Személyreszabott módszertan és tervezet az induláshoz



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Ami az állásinterjún azonnal kiderülMinden vállalkozás csak olyan jó lehet, amilyenek a munkatársai. Kulcskérdés ezért, kit veszünk fel - és előtte  hogyan mérjük fel a jelentkező képességeit, jellemét. Néhány tanács, amerikai szakembertől. David Walker, egy nagy ingatlanközvetítő cég vezetője sok embert vett már fel és azt mondja: a lényeg, hogy megkülönböztessük, ki a jó eladó – és ki az, aki  csak magát tudja jól eladni… Walker általában néhány alapvető kérdést tesz fel a jelentkezőknek, hogy ezt el tudja dönteni.  
  • Íme 2017 legjobb honlapjai! 16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett.
  • Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat! Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!