Közösség 3.0

A mostani fiatal generációkra (Y- és Z- generáció) a tudás megosztás és a közösségi gondolkodás a jellemző. Ezért is várhatóak hatalmas változások a jövőben. Ők felismerték azt, hogy társadalmunk együtt rohamosabban juthat előre, ha tagjai nem tartják meg kizárólagosan az információkat és a megszerzett tudást, tapasztalatokat. A közösségeké a jövő!


A tréning célja, hogy résztvevőinek megtanítsa a közösségi gondolkodás elengedhetetlenségét és módját annak érdekében, hogy mindezt kamatoztatva előrébb vihessék vállalatukat, és kiemelkedhessenek a versenytársak közül. Ugyanis a közösség erejét még nagyon sokan nem ismerik vagy nem ismerik el.




Tréningünk tematikája:

  • A közösségi gondolkodás előnyei

  • Hogyan gondolkodjunk közösségben és lássuk meg a lehetőségeinket?

  • Különbség az X- generáció és a fiatalok közösségi gondolkodása között

  • Megosztási lehetőségek és eszközök

  • Hogyan formáljunk közösséget?

  • Miként tudjunk mi is, tanulva folyamatossá tenni a fejlődést?

  • A piacunk feltérképezése

  • Fenntarthatóság

  • Hatástöbbszörözés

  • “Teremtés” közös öröme

  • Bizalom építés ereje

  • Rajintelligencia

  • Hogyan legyünk társa a fogyasztónak és hozzuk ki belőle a legjobbat?

  • Személyreszabott módszertan és tervezet az induláshoz



Keresse fel munkatársunkat!

Tel.: (1) 362-2714

info@manta.hu

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.