Konkurenciafigyelés

A konkurencia tevékenységének pontos megismerése az egyik kulcseredmény területe a vállalat fejlődésének. Ma a vállalatok még nem fordítanak figyelmet az információkiáramlás tudatos szűrésére. Sok olyan kiskaput hagynak nyitva, melyeken keresztül ellenőrizetlenül áramlik ki a bizalmas információ.

Ezeknek az információknak a szakszerű felkutatása, begyűjtése és elemzése, olyan eddig ismeretlen területeket mutathat meg a vállalatoknak, melyeken jelentős piaci előrelépést lehet elérni a konkurenciával szemben.

Cégünk számos olyan technikát dolgozott ki, melyek segítségével nagy mennyiségű hasznos információ szerezhető be hatékonyan a piaci versenytársakról.

A Manta Marketing által kidolgozott technikák a törvény keretein belül maradnak. Nem vállalunk el olyan megbízást, és nem végzünk olyan tevékenységet, amely cégünket, megrendelőnket vagy a vizsgált konkurens céget jogilag vagy etikailag vitatható helyzetbe sodorhatja!

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.