Konkurenciafigyelés

A konkurencia tevékenységének pontos megismerése az egyik kulcseredmény területe a vállalat fejlődésének. Ma a vállalatok még nem fordítanak figyelmet az információkiáramlás tudatos szűrésére. Sok olyan kiskaput hagynak nyitva, melyeken keresztül ellenőrizetlenül áramlik ki a bizalmas információ.

Ezeknek az információknak a szakszerű felkutatása, begyűjtése és elemzése, olyan eddig ismeretlen területeket mutathat meg a vállalatoknak, melyeken jelentős piaci előrelépést lehet elérni a konkurenciával szemben.

Cégünk számos olyan technikát dolgozott ki, melyek segítségével nagy mennyiségű hasznos információ szerezhető be hatékonyan a piaci versenytársakról.

A Manta Marketing által kidolgozott technikák a törvény keretein belül maradnak. Nem vállalunk el olyan megbízást, és nem végzünk olyan tevékenységet, amely cégünket, megrendelőnket vagy a vizsgált konkurens céget jogilag vagy etikailag vitatható helyzetbe sodorhatja!

  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.