Konkurenciafigyelés

A konkurencia tevékenységének pontos megismerése az egyik kulcseredmény területe a vállalat fejlődésének. Ma a vállalatok még nem fordítanak figyelmet az információkiáramlás tudatos szűrésére. Sok olyan kiskaput hagynak nyitva, melyeken keresztül ellenőrizetlenül áramlik ki a bizalmas információ.

Ezeknek az információknak a szakszerű felkutatása, begyűjtése és elemzése, olyan eddig ismeretlen területeket mutathat meg a vállalatoknak, melyeken jelentős piaci előrelépést lehet elérni a konkurenciával szemben.

Cégünk számos olyan technikát dolgozott ki, melyek segítségével nagy mennyiségű hasznos információ szerezhető be hatékonyan a piaci versenytársakról.

A Manta Marketing által kidolgozott technikák a törvény keretein belül maradnak. Nem vállalunk el olyan megbízást, és nem végzünk olyan tevékenységet, amely cégünket, megrendelőnket vagy a vizsgált konkurens céget jogilag vagy etikailag vitatható helyzetbe sodorhatja!

  • Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a HungexponIdén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.
  • IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalokMagyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.
  • Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.