Konkurenciafigyelés

A konkurencia tevékenységének pontos megismerése az egyik kulcseredmény területe a vállalat fejlődésének. Ma a vállalatok még nem fordítanak figyelmet az információkiáramlás tudatos szűrésére. Sok olyan kiskaput hagynak nyitva, melyeken keresztül ellenőrizetlenül áramlik ki a bizalmas információ.

Ezeknek az információknak a szakszerű felkutatása, begyűjtése és elemzése, olyan eddig ismeretlen területeket mutathat meg a vállalatoknak, melyeken jelentős piaci előrelépést lehet elérni a konkurenciával szemben.

Cégünk számos olyan technikát dolgozott ki, melyek segítségével nagy mennyiségű hasznos információ szerezhető be hatékonyan a piaci versenytársakról.

A Manta Marketing által kidolgozott technikák a törvény keretein belül maradnak. Nem vállalunk el olyan megbízást, és nem végzünk olyan tevékenységet, amely cégünket, megrendelőnket vagy a vizsgált konkurens céget jogilag vagy etikailag vitatható helyzetbe sodorhatja!

  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.
  • Így támogasd rendezvényed a közösségi médiábanA tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.