Kiosztották ’Az Év Honlapja’ jubileumi díjait

15. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny jubileumi évében összesen 240 nevezés érkezett.

A díjátadónak december 7-én a Hélia Hotel adott otthont. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.

 

 „Mindig nagy öröm látni a rengeteg kimagasló pályázatot. Még nagyobb öröm, hogy évről-évre egyre profibb honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Digitális marketing szakemberként bizton állíthatom, hogy minden vállalkozás példát vehet róluk, hiszen azok, akik nincsenek jelen az online világban, már lemaradtak tőlük. A jövő egyértelműen az egyedi, kreatív technológiai és marketingkommunikációs megoldásokban van. A közösség ereje online is nagy dolgokra képes! Érdemes ezt kihasználva dolgozniuk a marketingeseknek!" - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés a szolgáltatás (29), e-kereskedelem (26), illetve kereskedelem (19) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született például vendéglátás kategóriában is.

 

Az estről díjjal térhetett haza többek között az Invitel, a McDonalds, a Budapest Park és a Dürer kert weboldala, a MOM Park, az iGONavigation, de elismerést kapott Monor városának honlapja, valamint a Bátor Tábor Alapítvány is.

A Közönség díjat több mint 6000 szavazattal a Nutriklub weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron harmadik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak.

 

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/sajtohir/dijat-nyert-weboldalak-2016 

Gratulálunk a nyerteseknek!

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.