Snapchat őrület- a ?sexting?-től való félelem

A Snapchat egy olyan mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi a fotók megosztását ismerőseiddel úgy, hogy azok szabályozható időn belül eltűnjenek. Nem kell felfedned a kilétedet, és az üzeneteid visszakereshetetlenek.
A Snapchat kezdetben a felhasználók számát tekintve igen csekéllyel büszkélkedhetett, ám hónapok alatt százezres létszámra küzdötte fel magát. Mára már elérte az 50 milliós ügyfélszámot. Eleinte a tinédzserek körében volt kedvelt, ezt az is bizonyítja, hogy az applikációt a tanítási időben (reggel 9 és délután 3 között) preferálták leginkább. Hiszen a Snapchat nincs letiltva az iskolák rendszerében, és bizonyíték nélkül üzenhetnek egymásnak.
A marketingesek hazudnak?

Ezzel a kérdéssel már többen foglalkoztak. Nem véletlen, hogy több könyv is született a témában. Seth Godin, a világ egyik legnépszerűbb marketing-blog írója, provokatív stílusban megalkotta a Minden marketinges (hazudik) sztorizik címmel azt a művét, amely ezt a felvetést a leginkább boncolgatja. Mindemellett, magyar viszonylatban, Varga István számos előadást tartott országszerte Marketingcsapdák címmel, amely szintén korrekt képet nyújt a témával kapcsolatban.
Hasonlítsuk össze az Y és Z generációt! Miben változott a világszemlélet a két nemzedék alatt?
Az Y generációba tartozunk mi, akik 1976 és 1995 között jöttünk világra. A számítógép és mobiltelefonok technológiája számunkra már nem ismeretlenek, hiszen ebbe születtünk bele. Kiskorunktól kezdve olyan játékok álltak rendelkezésünkre, amik mind-mind a digitális készségeinket fejlesztették. Szüleinknek, akik az X generációt képviselik, már azok az eszközök is megdöbbenést okoztak, amelyek a mi nemzedékünknél hódítottak teret, és most megérkezett a Z generáció, akikkel szinte már mi sem tudunk lépést tartani.
A Z generáció egy olyan korosztály, amely 1996-tól napjainkig tart. Ők születésükkel a legfejlettebb digitális világba csöppentek, ahol már minden Online és virtuális térben zajlik. Ezért az sem véletlen, hogy a ?digitális bennszülöttek? elnevezéssel emlegetik őket.
Mi is az a Bitcoin? Lehet sokak számára egyelőre ismeretlen a fogalom, de akkor most tisztázzuk.
A Bitcoin egy nyílt forráskódú digitális fizetőeszköz, amelyet közvetlenül a 2008-as amerikai bank válság kirobbanása után bocsátottak ki. Előnye, a többi elektronikus fizetőeszközzel szemben, hogy a Bitcoin nem függ központi kibocsátóktól és hatóságoktól. A központi árszabályozás hiánya az árfolyamot nagyon változékonnyá teszi, a teljes monetáris bázishoz képest alacsony forgalom mellett mozgó ár pedig gyakran szélsőséges mozgásokat, hirtelen felfutásokat és drasztikus összeomlásokat eredményez. Magát a struktúrát gyakran egy MLM rendszerrel hozzák kapcsolatba.
https://bitcoin.org/
12 dolog, ami meghatározza majd a digitális jövődet?

1. Felhő technológia 2. 3D nyomtatás3. A dolgok internetje / az okos kütyük hálózatba kötése4. Az autók és eszközök okosodása5. A digitális munkavállalói készségek és ismeretek fejlődése6. Az automatizált folyamatok elterjedése7. Az eljátékosodás / gamification8. a közösségi intelligencia emelkedése9. A közösségi finanszírozás / és a 'shareconomy' platformok10. Big Data áttörése / az adatmennyiség intelligens kezelése11. A Mesterséges Intelligencia folyamatokba épülése 12. Prediktív marketing / mindent tudnak rólad!!
Jössz vagy maradsz magadnak?
Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?
Hogy a konkurenseid előtt járj?
Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél?
Ez még mindig nem elég?
Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte!
Már érdekel?
A Facebook és a Pánik Gomb!

A Facebook - ugyan még nem hisztek nekem - de lemenő ágazatnak számít és ezt már a magyar központ is észrevette. Ezt bizonyítja a figyelmeztető e-mail, amit azért kapsz, mert már kerek 5 napja nem írtál ki semmit. Ha már 5 nap miatt így reagálnak, hol tarthat a Facebook?
A Google 10 perc alatt több órát spórolhat neked!

A Google világa egyre szerteágazóbb és átszövi az internet legtöbb rendszerét, melynek már így is része vagy ezért nem árt tudni kezelni és átlátni azt. A Googlen belül a közösségi körök az ismeretségi hálódat hivatott kezelni. Ez egy új közösségi megoldás, ami a világ más országaiban mára top 1 rendszer, de mi mégsem váltottunk át a Facebookról erre az új szintre, pedig az első lépést már évek óta megtette mindenki. Szinte az egész ország rendelkezik g-mail fiókkal a programot viszont itt lekorlátozza és nem nyit a többi lehetőség felé, ami nagy hiba, hiszen komplex ?minden egy helyen? rendszerével nagyban megkönnyítené a mindennapokat.