Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

A nagy tervek kis képernyőkön születnek

A nagy tervek kis képernyőkön születnek

Marketing szempontból a legnagyobb változást az ügyfelek szinte folyamatos online jelenléte jelenti. De vajon megjósolható, kiszámítható-e egy felhasználó viselkedése? Hogyan használhatjuk, vagy alakíthatjuk a tartalmat a cégünk javára? A megfigyelések azt mutatták, hogy az emberek, ha keresnek valamit a neten, akkor úgy viselkednek, mint egy nyomkereső vadászkutya.

 

25 százalékkal jobb vagy, ha ″digitális″ vagy

25 százalékkal jobb vagy, ha ″digitális″ vagy
Negyedével nagyobb bevételnövekedést várnak a digitális átállásban élenjáró vállalkozások a következő két évben a transzformációnak köszönhetően, mint a folyamatban hátrább lévő riválisaik– többek között ez derül ki egy nemzetközi tanulmányból.

 

Ezen, digitális átalakulásban sikeres szervezeteknél négy olyan területet állapított meg az Oxford Economics és az SAP szoftvercég közös kutatása, ahol eltérő megközelítést alkalmaznak, mint a vetélytársaik. Ezekből olyan „digitális gondolkodásmód”, kulisszatitok rajzolódik ki, amelynek alkalmazásával az innovációra fogékony vállalatok hatékonyabban tudják átalakítani működésüket a legújabb kor követelményeinek megfelelően.  

A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

Az intelligens vállalkozásoké a jövő

Az intelligens vállalkozásoké a jövő

Az Accenture tanulmánya szerint a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása a gazdasági növekedés és a pozitív társadalmi hatás eléréséhez újfajta együttműködés kialakítását teszi szükségessé.

10 ok, amiért szükségünk van weboldalra

10 ok, amiért szükségünk van weboldalra

Bármilyen kis vállalkozásnak érdemes jelen lennie az interneten. Ha másért nem, az alábbi 10 okból biztosan:

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

Kifejezetten a 30 év alattiak számára hirdet pénzügyi tanácsadást az IFLGroup nevű cég. A cég egyik alapítója, Szarvas Norbert szerint nőtt a fiatalok pénzügyi tudatossága, sokan például már a 20-as éveikben elkezdenek nyugdíjra félretenni, azonban az Y-generáció tagjainak érdemes vigyáznia a pénzügyi csalók új generációjával.

Elhagyhatják a fiatalok a Facebookot

Elhagyhatják a fiatalok a Facebookot

Az USA-ban kétmillió 25 év alatti felhasználót veszíthet idén a hálózat.

Már nem arra használjuk a telefont, amire való

Már nem arra használjuk a telefont, amire való

A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.

A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

Marketing trendek, fő szakmai kihívások 2018-ban a Marketing Döntéshozók Klubja tagjai szerint.