Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

A digitális tartalom történelme

Nehéz elhinni, hogy az emberek többsége csupán alig egy évtizede kezdett el okostelefont használni rendszeresen, amelynek köszönhetően napjainkban gombnyomásra készülhetnek képek vagy újabban akár HD videók is.

Az intelligens vállalkozásoké a jövő

Az intelligens vállalkozásoké a jövő

Az Accenture tanulmánya szerint a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása a gazdasági növekedés és a pozitív társadalmi hatás eléréséhez újfajta együttműködés kialakítását teszi szükségessé.

10 ok, amiért szükségünk van weboldalra

10 ok, amiért szükségünk van weboldalra

Bármilyen kis vállalkozásnak érdemes jelen lennie az interneten. Ha másért nem, az alábbi 10 okból biztosan:

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

Kifejezetten a 30 év alattiak számára hirdet pénzügyi tanácsadást az IFLGroup nevű cég. A cég egyik alapítója, Szarvas Norbert szerint nőtt a fiatalok pénzügyi tudatossága, sokan például már a 20-as éveikben elkezdenek nyugdíjra félretenni, azonban az Y-generáció tagjainak érdemes vigyáznia a pénzügyi csalók új generációjával.

Elhagyhatják a fiatalok a Facebookot

Elhagyhatják a fiatalok a Facebookot

Az USA-ban kétmillió 25 év alatti felhasználót veszíthet idén a hálózat.

Már nem arra használjuk a telefont, amire való

Már nem arra használjuk a telefont, amire való

A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.

A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

Marketing trendek, fő szakmai kihívások 2018-ban a Marketing Döntéshozók Klubja tagjai szerint.

A független gondolkodásra tanítsd a gyermeked!

Jack Ma, az Alibaba Csoport alapítója, kínai óriásvállalkozó meglátásai a jövővel kapcsolatban: Mit oktassunk és mit ne a gyerekeinknek?

A marketingkommunikáció jövője?

A marketingkommunikáció jövője?

Egy friss kutatásból az látszik, hogy bár a márkaépítés és a performance marketing két különálló marketingszemlélet, melynek összehangolása nagy kihívást jelent a marketingvezetők számára, az optimális eredmények elérése érdekében a két terület együttműködése kell, hogy érvényesüljön a jövő kampányterveiben.