Fő slider Észbontó

Fő slider DH

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!

A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs 

pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.

Mobilos élmény: hogyan profitálhatnak ebből a cégek?

Mobilos élmény: hogyan profitálhatnak ebből a cégek?

Mi kell a kiemelkedő mobilos élmény biztosításához? A Google új kutatása kimutatta, hogy ugyan a fogyasztók számára rendkívül fontos a mobilos weboldalak gyorsasága és használhatósága, a vállalkozásoknak nem sikerül teljesíteniük a fogyasztói elvárásokat. 316 európai kiskereskedelmi, utazási és pénzügyi céget hasonlítottak össze, hogy megtudják, mely területeken maradnak el a várakozásoktól a fogyasztói élmények.

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai e-kereskedelmi nagyágyú osztotta meg tapasztalatait.

Így vásárol többet egyetlen vevő

Így vásárol többet egyetlen vevő

A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók ..

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók ..

Az idén sem a legfelkapottabb, sokkal inkább a legszemléletformálóbb témákkal foglalkozom. A 2016-ra jelzett marketing- és PR-trendek természetesen továbbra is élnek, és 2017-es előrejelzésemben is visszaköszönnek, de most tudatosan nem a konferenciákon gyakran előkerülő buzzwordökről (programmatic, tartalommarketing, marketingautomatizáció stb.) ejtenék szót, inkább néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet emelek ki. Lássuk az idei marketing-medvét!

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik bizony már tíz évvel ezelőtt sem ütötték volna meg az elvárt szintet. Pedig az igényes design legalább annyira fontos, mint az, hogy az ügyvezető ne szakadt ruhába menjen tárgyalni. A kkv-k egy része mégse fordít elegendő erőforrást az első benyomásra.

25 évesek vagyunk

A kezdetektől sok minden megváltozott, de mi ugyanazzal a lendülettel, a legújabb trendekhez alkalmazkodva támogatjuk partnereink marketing munkáját.

Nagyon köszönjük a 25 évnyi bizalmat!

Sláger FM- Sláger Arcok

Sláger FM- Sláger Arcok

Varga István László Észbontó című könyvéről Fehér Mariann készített interjút a Sláger FM Sláger Arcok műsorában.A Valentin napon elhangzott beszélgetést itt meghallgathatjátok. 

A versenyelőny annál van, aki az információt adja

A versenyelőny annál van, aki az információt adja

Az internetes értékesítés egyik fő nehézsége, hogy kisebb kereskedőként elveszhetünk a nagy zajban. A komoly szakértői tartalom, saját blog lehet a módszer, ami segít láthatóvá és hitelessé válni.