Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2019

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

A kisebb cégek is rájöttek, miért fontos a digitalizáció

A kisebb cégek is rájöttek, miért fontos a digitalizáció

A negyedik ipari forradalom Magyarországot is elérte. Az automatizálás, a hajtástechnika és a megújuló energia területén elérhető ipari megoldások iránti érdeklődés több mint másfélszeresére nőtt hazánkban a tavalyi év azonos időszakához képest – derült ki a Táblázat.hu, Magyarország legnagyobb b2b online piacterének legfrissebb felméréséből.

 

Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havonta

Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havonta

A fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.

Az employer branding szerepe a vállalati életben

Az employer branding szerepe a vállalati életben

A munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.

 

4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

 

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonra

Szépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.

 

A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.

Ez a legfontosabb a kamaszok szülei számára

Ez a legfontosabb a kamaszok szülei számára

A Családbarát Újbuda Program és a Felelős Szülők Iskolája apasorozatának legutóbbi előadásának címe 'Kamaszokkal is lehet élni, sőt?!', előadója Varga István coach, digitális marketing szakember, jövőkutató, és családapa. Az április 26.-án 18 órakor megrendezésre került előadás kapcsán a Z-generációról, digitalizációról, tudatos apaságról és a lányának írt levelekből készült könyvéről kérdeztük az ismert szakembert.

 

Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingre

Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingre

Évek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.

 

Digitális marketing tippek startupoknak

Digitális marketing tippek startupoknak

Életed egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.