Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2019

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Mindent a logókról

Mindent a logókról
Kezdjük a legelején, először is azzal, hogy mi is pontosan az a logó? A Wikipedia megfogalmazása szerint:

"A logó egy cég, szervezet, áru vagy szolgáltatás azonosítására szolgáló egyedi, jól felismerhető jel. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyíti a tájékozódást a piac szereplői között. A márkaelemek egyike"

Egy logó nem csak a vizualitásról, vagy egyszerűen a szépségről szól. Amellett, hogy nem árt, ha jól néz ki, elsősorban az üzleti céljaid elérését kell támogatnia. A logód ugyanis sokat elmond a cégedről és a márkádról. A logó és a márka mindenhol jelen van a cég életében: minden kiküldött e-mailen, a weboldalon, az iroda ajtaján, stb. Tulajdonképpen a logó a céged arca. 

Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!

Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!

Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél?

Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING!

Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?

Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?

Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.

Érvek a tartalommarketing mellett

A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.

Hogyan legyen jobb e-mail marketinged

A közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.

Így támogasd rendezvényed a közösségi médiában

A tavaszi időszak izgalmas rendezvényszervezői szemmel. Egyrészt azért, mert konferenciák, tréningek, workshopok sokasága zajlik minden nap, ezeket megtölteni és lemenedzselni nem mindig egyszerű. Másrészről ilyenkor sokan már a nyári és az őszi szezon eseményein dolgoznak.

Hibák a digitális marketingben

Azt már biztosan nem kell bemutatnunk mi is az a digitális marketing, hiszen sokan ismerik, használják. Most azonban néhány hibára szertenénk felhívni a figyelmet, amelyeket könnyen elkövethetünk, pedig egy kis odafigyeléssel elkerülhetőek lennének. 

Felmérés az emberi kapcsolatok és a mobiltechnológia viszonyáról

Felmérés az emberi kapcsolatok és a mobiltechnológia viszonyáról

Az okostelefon és a közösségi platformok sokak számára megkönnyítik az ismerkedést, a szerelem megtalálását és a barátokkal való kapcsolattartásban is hasznosnak bizonyulnak.

Te milyen marketinges vagy?

Te milyen marketinges vagy?

Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.