Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2019

Digital Hack 2020

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Hipergyors lesz márciustól az online átutalás

Teljesen átalakulhat a lakossági bankolás az online fizetés felgyorsulásával. Várhatóan március elején elindul az azonnali fizetések rendszere, amelynek köszönhetően a lakossági átutalások 5 másodpercen belül megérkeznek a célszámlára.

 

A trendi mérnökök az ipar 4.0 főszereplői

Az új technológiák és a gyorsuló innováció kihívásokat és egyben lehetőségeket is jelentenek a jövő mérnökei számára. Az ipar negyedik forradalma, az ipar 4.0 magával hozta a mérnöki és informatikai szakmák változását. Az új kulcsszavak az automatizálás, a mesterséges intelligencia, a folyamatoptimalizálás és a környezetvédelem, amelyek mind a mérnöki területek felértékelődését okozzák.

Digitalizáció, mezőgazdasági robotok és agrármarketing a Hungexpon

Idén 2020. január 22–25. között rendezik meg a 38. AGROmashEXPO Nemzetközi Mezőgazdasági és Mezőgép Kiállítást, valamint a 10. AgrárgépShow Mezőgazdasági Eszköz-és Gépkiállítást. A magyar agrárgazdaság legjelentősebb szakmai rendezvényén csaknem 350 kiállító mutatja be termékeit, szolgáltatásait a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.

IoT és digitalizációs ötletekkel fejlesztik a mezőgazdaságot a magyar fiatalok

Magyar tech-ötletekkel fejlesztenék a mezőgazdaságot, a főszerepben a digitalizáció és az IoT áll. NAK TechLab néven indult inkubációs program, ami az agrárágazatot modern eszközökkel közelítő megoldások piaci elterjedését segíti. A három hónapig tartó programot a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a Design Terminal segítségével és nagyvállalatok bevonásával szervezi. Hiperlokális előrejelzés, megfigyelt rovarcsapdák és modern gabonamintavételezés.

Újrarendezték a hazai bormarketing feladatait

2020 elejétől a Magyar Turisztikai Ügynökség felel a magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és a borturizmusért, az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum pedig a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.

 

Az influenszer marketing legnagyobb veszélyei

Az influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.

7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kell

7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kell

Ha van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.

5 poszt típus amit érdemes elkerülni

5 poszt típus amit érdemes elkerülni
Az online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.  

 

A reklámajándék már a múlté?

A reklámajándék már a múlté?
A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.