Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2019

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Összehasonlító reklám: Szabad? Nem szabad?

Összehasonlító reklám: Szabad? Nem szabad?

Nagy kérdés volt mindig, hogy mit szabad és mit nem szabad egy reklám készítése során. Főleg, ha az összehasonlító reklámokról beszélünk. Magyarországon nem olyan elterjedtek, de mégis megjelennek néha a reklámpiacon.

A tudatalatti befolyásolás technikái

A tudatalatti befolyásolás technikái

A vásárlók szeretik azt hinni, hogy ésszerűen és tárgyilagosan választanak, de az első benyomás bizony háttérbe szorítja az objektivitást.

Célba ér e a reklámlevél?

Célba ér e a reklámlevél?

Néhány hatékonyságnövelő tipp a KutatóCentrum felmérése alapján: érdekes tárgy és bevezető, továbbkattintás és nyereményjáték.

Online marketing? Kitörési pont lehet egy céges honlap

Online marketing? Kitörési pont lehet egy céges honlap

A szex-, szállodaipar és a turizmus szakemberei már tudják, milyen a jó honlap, ám a legtöbb cég még egyáltalán nem él a weboldalakkal, a vegyipariak viszont robbanás előtt állnak, sarkítva ezt lehet tudni a hazai vállalatok online kultúrájáról. Varga István, aki az Év honlapja díjat tíz éve alapította, jól felrajzolhatónak látja a trendeket:A kezdeti első és második generációs honlapok mára eltűntek. Egyre kevesebb a brosúra jellegű honlap, kezdenek leszokni a főoldali köszöntőről. Évről évre többen készítenek modern, átlátható, letisztult, ötletes, színes és kreatív honlapokat.

A reklám leghatékonyabb módjáról

A reklám leghatékonyabb módjáról

Barátok és ismerősök nyíltan, őszintén, szavahihetően, valamint célzottan informálják egymást termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amikor erre valós igény mutatkozik. Korunk reklámokkal túltelített világában a személyes termékajánlás a legjobb és leghatékonyabb módja annak, hogy eljussunk fogyasztóinkhoz - mutatta ki többek között a Nielsen 2009-es online kutatása.

Így ne küldjünk hírlevelet 13+1 tipp

Így ne küldjünk hírlevelet 13+1 tipp

Csokorba szedtük, milyen megoldásokat érdemes elkerülni, ha egy cég azt szeretné, hogy a hírlevele valóban a jó hírét és a vevői hűségét erősítse, és ne ellenkező hatást érjen el. Szó esik színekről, következetességről, gyakoriságról, linkelésről, megszólításról, és arról is, melyek a nyerő napok.

A tárgy a kulcs, avagy hogyan spameljünk okosan

A tárgy a kulcs, avagy hogyan spameljünk okosan

A magyarok korántsem annyira elutasítóak a kéretlen üzenetekkel, reklámlevelekkel szemben, mint a fejlettebb országok netezői, és kifejezetten kedvelik, ha megszemélyesített levelet kapnak, s ezeket többnyire el is olvassák? erősítette meg a Magyar Marketingszövetség (MMSZ) Internet Marketing Klubjának vezetője, Varga István. Feltéve, hogy eljutnak idáig az olvasásban. Ami persze attól is függ, mennyi levelet kapnak naponta, és mennyire rutinosak és/vagy tudatosak a szelektálásban.

Az online-reklám a KKV-k fegyvere

Az online-reklám a KKV-k fegyvere

A Policy Agenda az Ipsosszal együttműködve azt vizsgálta, hogy a KKV-cégvezetőknek milyen elképzelései, tapasztalatai vannak a reklámpiacon. A kis- és középvállalati konjunktúra-index program márciusi kutatási adatai azt mutatták, hogy a kkv-szektor elsősorban internetes hirdetésekkel és direkt marketinggel tervezi eljuttatni üzeneteit potenciális vásárlóihoz, ügyfeleihez. Előbbi módszert a válaszadók 44 százaléka jelölte meg, utóbbit 42 százalékuk (egy válaszadó több lehetséges módszert is választhatott).

Tíz hiba, amit elkövethetsz a közösségi médiában

Tíz hiba, amit elkövethetsz a közösségi médiában

Chris Arnold, a Brandrepublic szakújságírója és publicistája tíz olyan hibát sorol fel, amelyeket a hirdetők, márkák és maguk az ügynökségek is elkövethetnek a közösségi médiában. Megfontolandó és tanulságos összeállítás.