Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Online marketing? Kitörési pont lehet egy céges honlap

Online marketing? Kitörési pont lehet egy céges honlap

A szex-, szállodaipar és a turizmus szakemberei már tudják, milyen a jó honlap, ám a legtöbb cég még egyáltalán nem él a weboldalakkal, a vegyipariak viszont robbanás előtt állnak, sarkítva ezt lehet tudni a hazai vállalatok online kultúrájáról. Varga István, aki az Év honlapja díjat tíz éve alapította, jól felrajzolhatónak látja a trendeket:A kezdeti első és második generációs honlapok mára eltűntek. Egyre kevesebb a brosúra jellegű honlap, kezdenek leszokni a főoldali köszöntőről. Évről évre többen készítenek modern, átlátható, letisztult, ötletes, színes és kreatív honlapokat.

A reklám leghatékonyabb módjáról

A reklám leghatékonyabb módjáról

Barátok és ismerősök nyíltan, őszintén, szavahihetően, valamint célzottan informálják egymást termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amikor erre valós igény mutatkozik. Korunk reklámokkal túltelített világában a személyes termékajánlás a legjobb és leghatékonyabb módja annak, hogy eljussunk fogyasztóinkhoz - mutatta ki többek között a Nielsen 2009-es online kutatása.

Így ne küldjünk hírlevelet 13+1 tipp

Így ne küldjünk hírlevelet 13+1 tipp

Csokorba szedtük, milyen megoldásokat érdemes elkerülni, ha egy cég azt szeretné, hogy a hírlevele valóban a jó hírét és a vevői hűségét erősítse, és ne ellenkező hatást érjen el. Szó esik színekről, következetességről, gyakoriságról, linkelésről, megszólításról, és arról is, melyek a nyerő napok.

A tárgy a kulcs, avagy hogyan spameljünk okosan

A tárgy a kulcs, avagy hogyan spameljünk okosan

A magyarok korántsem annyira elutasítóak a kéretlen üzenetekkel, reklámlevelekkel szemben, mint a fejlettebb országok netezői, és kifejezetten kedvelik, ha megszemélyesített levelet kapnak, s ezeket többnyire el is olvassák? erősítette meg a Magyar Marketingszövetség (MMSZ) Internet Marketing Klubjának vezetője, Varga István. Feltéve, hogy eljutnak idáig az olvasásban. Ami persze attól is függ, mennyi levelet kapnak naponta, és mennyire rutinosak és/vagy tudatosak a szelektálásban.

Az online-reklám a KKV-k fegyvere

Az online-reklám a KKV-k fegyvere

A Policy Agenda az Ipsosszal együttműködve azt vizsgálta, hogy a KKV-cégvezetőknek milyen elképzelései, tapasztalatai vannak a reklámpiacon. A kis- és középvállalati konjunktúra-index program márciusi kutatási adatai azt mutatták, hogy a kkv-szektor elsősorban internetes hirdetésekkel és direkt marketinggel tervezi eljuttatni üzeneteit potenciális vásárlóihoz, ügyfeleihez. Előbbi módszert a válaszadók 44 százaléka jelölte meg, utóbbit 42 százalékuk (egy válaszadó több lehetséges módszert is választhatott).

Tíz hiba, amit elkövethetsz a közösségi médiában

Tíz hiba, amit elkövethetsz a közösségi médiában

Chris Arnold, a Brandrepublic szakújságírója és publicistája tíz olyan hibát sorol fel, amelyeket a hirdetők, márkák és maguk az ügynökségek is elkövethetnek a közösségi médiában. Megfontolandó és tanulságos összeállítás.

Kutatás helyett Facebook?

Kutatás helyett Facebook?

A közösségi médiából szerzett információk kitűnően használhatóak kampánytervezésre? mondta az mmonline-nak Guy Kedar, a MEC EMEA régiójának közösségi média vezetője, aki szerint a Facebook egyhamar nem tűnik el, a Google pedig nagy kihívásokkal néz szembe.

Snapchat őrület- a ?sexting?-től való félelem

Snapchat őrület- a ?sexting?-től való félelem

A Snapchat egy olyan mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi a fotók megosztását ismerőseiddel úgy, hogy azok szabályozható időn belül eltűnjenek. Nem kell felfedned a kilétedet, és az üzeneteid visszakereshetetlenek.

A Snapchat kezdetben a felhasználók számát tekintve igen csekéllyel büszkélkedhetett, ám hónapok alatt százezres létszámra küzdötte fel magát. Mára már elérte az 50 milliós ügyfélszámot. Eleinte a tinédzserek körében volt kedvelt, ezt az is bizonyítja, hogy az applikációt a tanítási időben (reggel 9 és délután 3 között) preferálták leginkább. Hiszen a Snapchat nincs letiltva az iskolák rendszerében, és bizonyíték nélkül üzenhetnek egymásnak.

A marketingesek hazudnak?

A marketingesek hazudnak?

Ezzel a kérdéssel már többen foglalkoztak. Nem véletlen, hogy több könyv is született a témában. Seth Godin, a világ egyik legnépszerűbb marketing-blog írója, provokatív stílusban megalkotta a Minden marketinges (hazudik) sztorizik címmel azt a művét, amely ezt a felvetést a leginkább boncolgatja. Mindemellett, magyar viszonylatban, Varga István számos előadást tartott országszerte Marketingcsapdák címmel, amely szintén korrekt képet nyújt a témával kapcsolatban.