Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

A süti a legjobb marketingeszköz

A süti a legjobb marketingeszköz

A sütik (cookie-k) segíthetnek abban, hogy újból és újból megtaláljuk azokat a felhasználókat, akik már érdeklődtek a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Mivel a statisztikák szerint 100-ból 67 ember kiválaszt egy terméket egy webáruházban, majd vásárlás nélkül távozik, elég vonzó lehetőség, hogy elérjük azokat, akik a kosárban hagytak valamit.

Nézze meg, a Facebook önnek is kiszámolta: hány lépés kell ahhoz, hogy eljusson bárki máshoz?

Nézze meg, a Facebook önnek is kiszámolta: hány lépés kell ahhoz, hogy eljusson bárki máshoz?

A Facebook kiszámolta, hány lépés kell ahhoz, hogy egy felhasználó ismerősein és azok ismerősein keresztül elérje bármelyik másik felhasználót. Egyre kevesebb.

Kihagyhatatlan webtrendek 2016-ra

Kihagyhatatlan webtrendek 2016-ra

A technikai fejlődés miatt szinte már úgy követhetjük a trendeket a webes megjelenésben is, mint ahogy a ruhadivatban. Mutatjuk, mi az, amire 2016-ban érdemes figyelni a céges weboldal alakításánál az éves előrejelzések és persze a szakmai guruk szerint!

2016 az outdoor éve lesz?

2016 az outdoor éve lesz?

2015-ben számos nagy nemzetközi közterületi tender zajlott, és idén is számítani lehet hasonlókra. Mindeközben a magántőke nagyobb arányú bevonódása piaci konszolidációhoz, egyúttal jelentős innovációkhoz vezethet – jósolja Jason Cotterrell, az Exterion Media UK ügyvezetője.

Shopping határok nélkül: az egész világ a versenytárs

Shopping határok nélkül: az egész világ a versenytárs

A mobileszközök és alkalmazások fejlődése, az egyre könnyebben elérhető és egyre biztonságosabb digitális fizetési megoldások, illetve a fejlődő és költséghatékonyabb logisztika mindinkább a mobilról indított vásárlások felé tereli az online kereskedelmet – méghozzá határok nélkül, így az egész világ a kereskedők versenytársává válik.

Virtuális Valóság

Virtuális Valóság

Sokaknak még mindig nem tiszta, pontosan mi is a virtuális valóság (Virtual Reality, VR), mire jó a technológia, és hogyan fogyaszthatóak e tartalmak.

Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

YouTube vs. Facebook

YouTube vs. Facebook

Hol éri meg videóhirdetést indítani? – teszi fel a kérdést Gáti Marcell, az Extreme Net ügynökség online marketing szakértője. Bár egyértelmű győztest szerzőnk természetesen nem hirdet, a bemutatott esettanulmányt elolvasva számos fontos szemponttal gazdagabbak leszünk.

3 ok, amiért a networking kell a marketinghez

3 ok, amiért a networking kell a marketinghez

Egy friss felmérés szerint a kis- és középvállalkozások marketing eszköztárában egyre nagyobb teret nyer a személyes kapcsolattartás, az irányított üzleti kapcsolatépítés, azaz a networking.