Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

2016 az outdoor éve lesz?

2016 az outdoor éve lesz?

2015-ben számos nagy nemzetközi közterületi tender zajlott, és idén is számítani lehet hasonlókra. Mindeközben a magántőke nagyobb arányú bevonódása piaci konszolidációhoz, egyúttal jelentős innovációkhoz vezethet – jósolja Jason Cotterrell, az Exterion Media UK ügyvezetője.

Shopping határok nélkül: az egész világ a versenytárs

Shopping határok nélkül: az egész világ a versenytárs

A mobileszközök és alkalmazások fejlődése, az egyre könnyebben elérhető és egyre biztonságosabb digitális fizetési megoldások, illetve a fejlődő és költséghatékonyabb logisztika mindinkább a mobilról indított vásárlások felé tereli az online kereskedelmet – méghozzá határok nélkül, így az egész világ a kereskedők versenytársává válik.

Virtuális Valóság

Virtuális Valóság

Sokaknak még mindig nem tiszta, pontosan mi is a virtuális valóság (Virtual Reality, VR), mire jó a technológia, és hogyan fogyaszthatóak e tartalmak.

Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Fényes jövő a digitális out-of-home előtt

Az eMarketer várakozásai szerint az Egyesült Államok out-of-home költéseinek több mint fele digitális lesz, 3 éven belül.

YouTube vs. Facebook

YouTube vs. Facebook

Hol éri meg videóhirdetést indítani? – teszi fel a kérdést Gáti Marcell, az Extreme Net ügynökség online marketing szakértője. Bár egyértelmű győztest szerzőnk természetesen nem hirdet, a bemutatott esettanulmányt elolvasva számos fontos szemponttal gazdagabbak leszünk.

3 ok, amiért a networking kell a marketinghez

3 ok, amiért a networking kell a marketinghez

Egy friss felmérés szerint a kis- és középvállalkozások marketing eszköztárában egyre nagyobb teret nyer a személyes kapcsolattartás, az irányított üzleti kapcsolatépítés, azaz a networking.

Z-generáció: „Nem az vagy, amit teszel, hanem, amit felteszel!”

Z-generáció: „Nem az vagy, amit teszel, hanem, amit felteszel!”

Net-, multitasking-, nárcisztikus-, valamint selfie-generáció – így jellemezték a „Célkeresztben a Z-generációkonferencia előadói a mai 5-21 éves korcsoport tagjait. Az egész napos konferencián többek között az is kiderült, hogy a jelenlegi iskolás korosztálynak az információ utáni igénye már-már a függőséghez hasonlítható, ezzel együtt azonban kiválóak a szelektív figyelemmegosztásban és a társas kapcsolataik leginkább a nyilvánosság mentén rendezőknek.

Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

Idén újra megrendezésre került a Digitália, a digitális üzletfejlesztés napja. A konferenciát marketing szakemberek, és kedvezményesen odalátogatható egyetemista diákok számára szervezték, a Médiapiac Konferenciák és az SM konferenciát jegyző Endless Solution közreműködésével, a Magyar Telekom Tölösi Péter Konferenciaközpontjában, Budapesten. 

Internet of Things: itthon még csak most kezdődik

Internet of Things: itthon még csak most kezdődik

eNET-Telekom: bár az Internet of Things (IoT) napjaink egyik legtöbbet emlegetett kifejezése, sokan még mindig nem tudják pontosan, mit is takar valójában.