Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Ez a csodafegyver céges honlapok harcában

Ez a csodafegyver céges honlapok harcában

Az egyre élesebb digitális versenyben minden fegyvert bevetnek a céges honlapok és webshopok a látogatókért és a vásárlókért. Azonban sokan az olyan alapvető fontosságú elemeket hagyják figyelmen kívül, amelyek nélkül hosszú távon esélyük sincs a sikerre, mint a keresősor.

Így lesz meg az áttörés az induló cégben

Így lesz meg az áttörés az induló cégben

Robbanásszerű növekedés minimális pénzráfordítással - jól hangzik mi? Ezt kínálja a legújabb marketing-varázsszó, a grow hacking. Valójában azonban nem varázslatról, sokkal inkább nagyon tudatos elemzésről és némi pimasz ötletességről van szó.

Egy legenda vége

Egy legenda vége

A Google azzal vált a többi keresőmotornál megbízhatóbbá a 2000-es évek elején, hogy elkezdte alkalmazni a linkeket. A linkek szavazatok voltak egy weboldalra, és amely weboldal több szavazatot kapott, az jobb helyezésre is számíthatott. Ezt a mérőszámot, a legendás Page Rank-et tizenhat év után felszámolja a Google.

Netezők vs. reklámok

Netezők vs. reklámok

Mely országok internetezői kattintanak leggyakrabban a reklámokra és mely formátumok a leghatékonyabbak? AGemius 14 közép- és kelet-európai ország adatait teszi elérhetővé az admonitor.gemius.com oldalon. A felhasználók elemezhetik az adatokat és letölthetik a számukra érdekes információkat modern infografika-formátumban.

Láthatatlanság a csalás jutalma

Láthatatlanság a csalás jutalma

Sok szó esik arról, hogyan javíthatunk az oldalunk helyezésén a keresési listákban, hogyan kerüljünk minél előbbre például a Google-ban. De fontos, hogy ne csábítson el a „sötét oldal”. Egyszerűen nem éri meg.

70 százalék mobilfelhasználó lesz

70 százalék mobilfelhasználó lesz

A világ lakosságának mintegy 70 százaléka, 5,4 milliárd mobilfelhasználó lesz 2020-ra, így várhatóan több ember rendelkezik majd mobiltelefonnal, mint elektromossággal, folyóvízzel, vagy autóval – közölte az internetes hálózati cég, a Cisco.

„A világ fejlődik, és ennek a hullámai időnként minket is elérnek”

„A világ fejlődik, és ennek a hullámai időnként minket is elérnek”

Buzzword vagy tényleges, értékteremtő trend a content marketing? És ha az utóbbi, akkor mire kell figyelnie az egyes szereplőknek és milyen beruházási igénnyel számoljanak? Mindezek szóba kerültek a CM Sales által szervezett, parázs vitáktól sem mentes tartalommarketing-konferencián.

MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

MARKETING GYAKORNOK Az Év Honlapjánál!

Legyél gyakornok Az Év Honlapja pályázatnál! Fejleszd képességeidet egy projekt teljes tervezésével és kivitelezésével. Olyan tapasztalatban lehet részed, ami megalapozza és elindítja karriered az online marketing irányába.

A süti a legjobb marketingeszköz

A süti a legjobb marketingeszköz

A sütik (cookie-k) segíthetnek abban, hogy újból és újból megtaláljuk azokat a felhasználókat, akik már érdeklődtek a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Mivel a statisztikák szerint 100-ból 67 ember kiválaszt egy terméket egy webáruházban, majd vásárlás nélkül távozik, elég vonzó lehetőség, hogy elérjük azokat, akik a kosárban hagytak valamit.