Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Az employer branding szerepe a vállalati életben

Az employer branding szerepe a vállalati életben

A munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.

 

4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

 

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonra

Szépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.

 

A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.

Ez a legfontosabb a kamaszok szülei számára

Ez a legfontosabb a kamaszok szülei számára

A Családbarát Újbuda Program és a Felelős Szülők Iskolája apasorozatának legutóbbi előadásának címe 'Kamaszokkal is lehet élni, sőt?!', előadója Varga István coach, digitális marketing szakember, jövőkutató, és családapa. Az április 26.-án 18 órakor megrendezésre került előadás kapcsán a Z-generációról, digitalizációról, tudatos apaságról és a lányának írt levelekből készült könyvéről kérdeztük az ismert szakembert.

 

Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingre

Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingre

Évek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.

 

Digitális marketing tippek startupoknak

Digitális marketing tippek startupoknak

Életed egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.

Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünk

Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünk

A csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.

 

5 trend, amely a kiskereskedelmet alakítja 2018-ban

Az Oracle tanulmányában vezető kiskereskedők és véleményvezérek benyomásai révén állította össze a kiskereskedelmet átalakító 5 legfontosabb trendet 2018-ban, és bemutatja azt is, hogyan kellene a márkáknak reagálni a kihívásokra.

Engedd, hogy az elégedett vásárlóid adják el a terméked, szolgáltatásod

Engedd, hogy az elégedett vásárlóid adják el a terméked, szolgáltatásod

Új vásárlók szerzése mindig nagy marketing költséget von maga után. Költséges megszerezni egy felhasználó bizalmát, hogy megvásárolja akár csak a belépő termékünket. Ebben a bejegyzésben bemutatok egy olyan haladó megoldást, melyet aránylag kevesen alkalmaznak még, pedig a megvalósítása egyszerű és nagy marketing költség nélkül szállítja az új vevőket, érdeklődőket. Mire lesz szükséged ehhez? Elégedett vásárlókra és lehetőleg egy e-mail marketing szoftverre.