Fő slider Észbontó

Fő slider DH

Fő slider minta ÉH 2017 ws

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Nem elég terméket értékesíteni, megoldást is kell kínálni!

Nem elég terméket értékesíteni, megoldást is kell kínálni!

Hogyan tudunk értéket teremteni a fogyasztó számára? A technológiai fejlődés olyan mértékűvé vált, hogy ma a háttértámogatás nagyobb profitrátával bír és hosszabb távú bevételt jelent, mint maga a termék.

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

Az értékesítés sem menekülhet a big data elől. A hatékonyság növeléséhez a vásárlók minél mélyebb megismerésére, viselkedésük előrejelzésére lesz szükség a jövőben. Az adatok viszont mit sem érnek az emberek nélkül, akik képesek értelmezni azokat, és a vásárlók számára érzelmekké, élménnyé alakítani a belőlük kiolvasott tudást.

Eladni Messenger chatbottal?

Eladni Messenger chatbottal?

Lehet-e értékesíteni Messengerben?Röviden igen.

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a felhasználókat. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Nem mindegy azonban, hogy ezek az ikonok hogy néznek ki és hol helyezzük el őket a honlapon.

Tanulni is lehet az Y és Z generációktól

 Tanulni is lehet az Y és Z generációktól

Legtöbbször együtt szokás emlegetni az Y és a Z generációkat, bár sokszor különbözik a munkamoráljuk, azonban mindkét generációra jellemző, hogy egyszerre több dologgal képesek párhuzamosan foglalkozni.

Bünteti a Facebook a rossz minőségű weboldalakat

Bünteti a Facebook a rossz minőségű weboldalakat

A Facebook régóta küzd a rossz minőségű tartalommal. Azokkal a linkekkel, amik hangzatos címekkel beterelik különböző weboldalakra az embereket, akik aztán csalódnak.

B2B és B2C helyett jön a H2H

B2B és B2C helyett jön a H2H

A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni - mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.

Merre tart a Facebook?

Merre tart a Facebook?

A Facebook eddig elsősorban az online világra fókuszált, mostantól az offline világban is még komolyabb helyet követel magának.

Így készítsünk hatékony bannert

Így készítsünk hatékony bannert

Az emberek nem szeretik a netes reklámokat, nincs ezen mit szépíteni. Valójában egy csomó eszköz létezik arra, hogy megszabaduljanak tőlük és teljesen letiltsák a megjelenésüket a böngészőjükben. Ez persze frusztráló hirdetőként, de a kesergés helyett inkább jobb és kreatívabb bannerekkel kell megcélozunk a fogyasztókat.