Fő slider Észbontó

Fő slider DH

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

“Nem akarják a szüleik hibáit elkövetni!”

Kifejezetten a 30 év alattiak számára hirdet pénzügyi tanácsadást az IFLGroup nevű cég. A cég egyik alapítója, Szarvas Norbert szerint nőtt a fiatalok pénzügyi tudatossága, sokan például már a 20-as éveikben elkezdenek nyugdíjra félretenni, azonban az Y-generáció tagjainak érdemes vigyáznia a pénzügyi csalók új generációjával.

Elhagyhatják a fiatalok a Facebookot

Elhagyhatják a fiatalok a Facebookot

Az USA-ban kétmillió 25 év alatti felhasználót veszíthet idén a hálózat.

Már nem arra használjuk a telefont, amire való

Már nem arra használjuk a telefont, amire való

A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.

A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

A marketing 4+1 kiemelt trendje 2018-ban

Marketing trendek, fő szakmai kihívások 2018-ban a Marketing Döntéshozók Klubja tagjai szerint.

A független gondolkodásra tanítsd a gyermeked!

Jack Ma, az Alibaba Csoport alapítója, kínai óriásvállalkozó meglátásai a jövővel kapcsolatban: Mit oktassunk és mit ne a gyerekeinknek?

A marketingkommunikáció jövője?

A marketingkommunikáció jövője?

Egy friss kutatásból az látszik, hogy bár a márkaépítés és a performance marketing két különálló marketingszemlélet, melynek összehangolása nagy kihívást jelent a marketingvezetők számára, az optimális eredmények elérése érdekében a két terület együttműködése kell, hogy érvényesüljön a jövő kampányterveiben.

Nőtt a fogyasztói tudatosság az utolsó negyedévben

Nőtt a fogyasztói tudatosság az utolsó negyedévben

2017 negyedik negyedévében javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és kissé erősödött a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.

Egyre jobb az utazási kedv az EU-ban

Egyre jobb az utazási kedv az EU-ban

Az Európai Unió tagországainak szálláshelyein töltött vendégéjszakák száma 2017-ben tovább nőtt, meghaladta a 3,2 milliárdot, ami 5,1 százalékos emelkedés 2016-hoz képest - közölte az Eurostat szerdán.

 

A másik tagországból érkező turistaforgalom 6,9 százalékkal nőtt, a belföldi turizmus pedig 3,5 százalékkal emelkedett.

 

Az unió statisztikai hivatalának szerdán közzétett adatai szerint az uniós szálláshelyek kihasználtsága 2009-óta, a pénzügyi válságot követően folyamatosan javul.

A kisvállalkozások felének még honlapja sincs

 A kisvállalkozások felének még honlapja sincs

A hazai kkv-k csupán fele aktív digitálisan. Mindössze minden második vállalkozásnak van saját honlapja, és közel minden harmadik cég marketing tevékenység nélkül próbál életben maradni – hangzott el a K&H és a Google Magyarország által közös rendezvényén. Az online jelenlét óriási lehetőségeket rejt a kkv-szektornak, ezért az idei teendők közé érdemes felvésni a digitális fejlődést és a mobilra optimalizált weboldal létrehozását is.