Fő slider Észbontó

Fő Slider Az Év Honlapja 2018

Digital Hack 2018

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Varga István László, jövőkutató, digitális marketing szakember

Varga István László, jövőkutató, digitális marketing szakember

Interjú Varga István Lászlóval, a Manta Marketing alapítójával.onBRANDS Egy rólad szóló kiadványon azt olvastam, hogy marketing szakember, Z generációs tanácsadó és jövőkutató. Meg persze három gyerekes apuka. Mi legyen a sorrend?

Novemberben Marketing Summit - a marketing szakma első számú konferenciája

Novemberben Marketing Summit - a marketing szakma első számú konferenciája

Egy új korszak hajnalán vagyunk. Minden a változásról, dinamikáró, mozgásról, és a gyorsulásról szól.

Hazai példa – Szűkítsd a célcsoportod és kinyílik előtted a piac

Hazai példa – Szűkítsd a célcsoportod és kinyílik előtted a piac

Szinte minden marketinges anyagban olvashatsz arról (mi is írtunk már a témáról), hogy a célcsoport szűkítésével valójában növelni tudod az elérést, a célcsoport elkötelezettségét, és a bevételed.

 

Hová tart az e-mail marketing?

Hová tart az e-mail marketing?

Egyre többen nézik mobilról e-mailjeiket, de ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne jelentős az asztali gépek használata.

 

Közel hatmillió e-mail marketing kampányt vizsgált át a Campaign Monitor, aminek a fenti mondat az egyik legfontosabb megállapítása – számolt be az AdWeek.

 

Az internet jövőre már lenyomja a tévét is

Az internet jövőre már lenyomja a tévét is

2019-ben jelentős fordulat következik a tartalomfogyasztási szokásokban, hiszen a Zenith ügynökség előrejelzése szerint jövőre az emberek már több időt fognak tölteni online mint amennyit a televízió előtt. A Zenith adatai szerint 2019-től egy átlagos felhasználó napi 170,6 percet tölt majd majd az interneten, míg a tévézésre szánt idő 170,3 percre “csökken”.

 

A kisebb cégek is rájöttek, miért fontos a digitalizáció

A kisebb cégek is rájöttek, miért fontos a digitalizáció

A negyedik ipari forradalom Magyarországot is elérte. Az automatizálás, a hajtástechnika és a megújuló energia területén elérhető ipari megoldások iránti érdeklődés több mint másfélszeresére nőtt hazánkban a tavalyi év azonos időszakához képest – derült ki a Táblázat.hu, Magyarország legnagyobb b2b online piacterének legfrissebb felméréséből.

 

Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havonta

Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havonta

A fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?

Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.

Az employer branding szerepe a vállalati életben

Az employer branding szerepe a vállalati életben

A munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.