Fő slider Észbontó

Fő slider minta ÉH 2016

Fő slider DH

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

Így vásárol többet egyetlen vevő

Így vásárol többet egyetlen vevő

A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók ..

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók ..

Az idén sem a legfelkapottabb, sokkal inkább a legszemléletformálóbb témákkal foglalkozom. A 2016-ra jelzett marketing- és PR-trendek természetesen továbbra is élnek, és 2017-es előrejelzésemben is visszaköszönnek, de most tudatosan nem a konferenciákon gyakran előkerülő buzzwordökről (programmatic, tartalommarketing, marketingautomatizáció stb.) ejtenék szót, inkább néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet emelek ki. Lássuk az idei marketing-medvét!

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik bizony már tíz évvel ezelőtt sem ütötték volna meg az elvárt szintet. Pedig az igényes design legalább annyira fontos, mint az, hogy az ügyvezető ne szakadt ruhába menjen tárgyalni. A kkv-k egy része mégse fordít elegendő erőforrást az első benyomásra.

25 évesek vagyunk

A kezdetektől sok minden megváltozott, de mi ugyanazzal a lendülettel, a legújabb trendekhez alkalmazkodva támogatjuk partnereink marketing munkáját.

Nagyon köszönjük a 25 évnyi bizalmat!

Sláger FM- Sláger Arcok

Sláger FM- Sláger Arcok

Varga István László Észbontó című könyvéről Fehér Mariann készített interjút a Sláger FM Sláger Arcok műsorában.A Valentin napon elhangzott beszélgetést itt meghallgathatjátok. 

A versenyelőny annál van, aki az információt adja

A versenyelőny annál van, aki az információt adja

Az internetes értékesítés egyik fő nehézsége, hogy kisebb kereskedőként elveszhetünk a nagy zajban. A komoly szakértői tartalom, saját blog lehet a módszer, ami segít láthatóvá és hitelessé válni.

Az élmény mindent visz

Az élmény mindent visz

A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a célcsoport social média felületein építik tovább a márkát – ezt azonosítja 2017 legfontosabb kommunikációs piaci trendjeként Duca Andrea, a HD Group Kommunikációs Ügynökség ügyvezető partnere.

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a Facebookot pedig alig használja valaki, a Magyar Ifjúság 2016 című tanulmány egyértelműen azt mutatja, hogy ez nem így van.

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a standard digitális reklámformátumokhoz. Ez Magyarországra különösen igaz.