Fő slider minta

Fő slider minta_masolat

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

Egy kis stratégia és némi erőfeszítés, és máris hasznos üzleti kapcsolatokat szerezhetünk a közösségi média segítségével. A közösségi hálózati oldalak, úgy mint a Twitter, vagy a nálunk is egyre népszerűbb LinkedIn a szakértők szerint hihetetlen sok kiaknázatlan lehetőséget rejt.

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Pár év, és micsoda különbség! A Z-generáció képviselői most tizenévesek és korántsem a fogyasztói társadalom agyatlan robotjai. Nagyon megnézik, mire adják ki a pénzüket, értéktudatosan vásárolnak. Nem halmoznak fel, de amit divatosnak és menőnek vélnek, azt megszerzik. Csak éppen alaposabb utánajárással és mérlegeléssel, mint a bátyjaik és nővéreik. Ha kell, még a szüleikre is rászólnak.

Nem csak öröm díjat kapni, az üzletet is segíti

Nem csak öröm díjat kapni, az üzletet is segíti

Díjat kapni mindenki szeret. Különösen akkor édes az elismerés, ha olyasmivel nyerjük el, amire igazán büszkék vagyunk. Az üzleti életben ráadásul a fogyasztók meggyőzésének is fontos eszköze a minősítés. De mire pályázzunk? És mi legyen, ha már a zsebünkben van a trófea?

A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat

A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat

Mi a különbség a jellemzők és az előnyök között? És az miért fontos, hogy az áru jellemzőit lefordítsuk az előnyök, illetve a személyes haszon nyelvére, ha a célközönségünkhöz beszélünk? Szakértőnk elmondja!

Így használjuk ki a képek erejét

Így használjuk ki a képek erejét

Érzékszerveink közül a szemünk a legfontosabb: a külvilágból érkező információk akár 70-80%-át is a látás útján dolgozzuk fel. A vizuális elemek információt közvetítenek, növelik a hitelességet, érzelmeket generálnak és vágyat ébresztenek. Mindebben olyan óriási lehetőségek rejlenek, amelyek mellett nem érdemes cégvezetőként elmenni. A képek a marketing és a márkaépítés központi elemeiként – megfelelő szakértelemmel és profizmussal alkalmazva – erőteljesen növelhetik a cégek sikereit. Megmutatjuk, hogyan.

Ezer haver, néhány barát – ez a Facebook-jövő?

Ezer haver, néhány barát – ez a Facebook-jövő?

Hány barátod is van? – ezzel az erős címmel írt könyvet egy maréknyi hálózatkutató szakember arról, hogyan is néz ki az új, hálózati ember, a Homo Networkiensis élete, kell-e aggódnunk azon, hogy lazulnak a kapcsolataink és a barátok helyét Facebook-ismerősök veszik át.

Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok

Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd forintos határt, elérve a 319 milliárd forintot. Ezzel az e-kiskereskedelmi forgalom aránya a teljes kiskereskedelem 4,1%-a, így elmondható, hogy minden 25. forint online került elköltésre tavaly - derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából.

Budapest XIII. kerület a Marketing Fővárosa 2016-ban

Budapest XIII. kerület a Marketing Fővárosa 2016-ban

A fődíj mellett a Városmarketing nagykövete különdíjat is megkapta, hiszen ők nyújtották be a legtöbb pályázatot, ezzel is bizonyítva, hogy komplex marketing tevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.

A sikeres honlap titka – egy Év honlapja díjas tervező tippjei

A sikeres honlap titka – egy Év honlapja díjas tervező tippjei

Mára már nem kérdés, hogy egy vállalkozásnak szüksége van weboldalra. Azonban kevés, ha létezik. Ahhoz, hogy eredményeket is hozzon – vagy éppenséggel ne riassza el a potenciális vásárlókat – jónak is kell lennie. És, hogy mitől is jó egy honlap? Nagy Barna, a Kreatív Vonalak Kft. ügyvezető igazgatója, sokszoros év honlapja díjas tervező foglalta össze a legfontosabb, 2016-os irányokat a Piac & Profit KKV-Akadémiáján.