Fő slider minta

Fő slider minta ÉH 2016

“Mindened meglehet az életben, amit csak akarsz, ha eleget segítesz más embernek megkapni, amit ők akarnak.” /Zig Ziglar/

25 éves lett a világ első weboldala

25 éves lett a világ első weboldala

Már egy negyednyi évszázad telt el azóta, hogy Tim Berners-Lee, az internet atyja bárki számára elérhetővé tette a világ első weblapját. A végtelenül egyszerű, csak pár apró formázást tartalmazó oldal azt magyarázta az embereknek, hogyan működik a web, és miként kereshetnek rajta információt. Azóta már az egész internetet zsebre vághatjuk, és belenőttünk a világhálóba.

Kicsi a #, de erős

Kicsi a #, de erős

A #hashtag jelecskével egyre gyakrabban találkozunk, első ránézésre komolytalannak tűnhet, éppen ezért sokan ódzkodnak is tőle, ám nem is hinnénk, micsoda marketing lehetőségeket rejt. Hogy mire is jó valójában, és hogy hogyan tudjuk a vállalkozásunk szempontjából a leghatékonyabban használni? Íme a válaszok.

Mit jelent egy lájk a Z generációban?

Mit jelent egy lájk a Z generációban?

A 18 éven aluliak, vagyis a Z generáció tagjainak körében a lájk mélyebb jelentéssel bír, mint az Y (19-32 év) generációsok körében. A 18 éven aluliak esetén a sok kedvelés egyenlő a népszerűséggel és azzal, hogy az embert sokan szeretik.

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

Egy kis stratégia és némi erőfeszítés, és máris hasznos üzleti kapcsolatokat szerezhetünk a közösségi média segítségével. A közösségi hálózati oldalak, úgy mint a Twitter, vagy a nálunk is egyre népszerűbb LinkedIn a szakértők szerint hihetetlen sok kiaknázatlan lehetőséget rejt.

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Pár év, és micsoda különbség! A Z-generáció képviselői most tizenévesek és korántsem a fogyasztói társadalom agyatlan robotjai. Nagyon megnézik, mire adják ki a pénzüket, értéktudatosan vásárolnak. Nem halmoznak fel, de amit divatosnak és menőnek vélnek, azt megszerzik. Csak éppen alaposabb utánajárással és mérlegeléssel, mint a bátyjaik és nővéreik. Ha kell, még a szüleikre is rászólnak.

Nem csak öröm díjat kapni, az üzletet is segíti

Nem csak öröm díjat kapni, az üzletet is segíti

Díjat kapni mindenki szeret. Különösen akkor édes az elismerés, ha olyasmivel nyerjük el, amire igazán büszkék vagyunk. Az üzleti életben ráadásul a fogyasztók meggyőzésének is fontos eszköze a minősítés. De mire pályázzunk? És mi legyen, ha már a zsebünkben van a trófea?

A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat

A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat

Mi a különbség a jellemzők és az előnyök között? És az miért fontos, hogy az áru jellemzőit lefordítsuk az előnyök, illetve a személyes haszon nyelvére, ha a célközönségünkhöz beszélünk? Szakértőnk elmondja!

Így használjuk ki a képek erejét

Így használjuk ki a képek erejét

Érzékszerveink közül a szemünk a legfontosabb: a külvilágból érkező információk akár 70-80%-át is a látás útján dolgozzuk fel. A vizuális elemek információt közvetítenek, növelik a hitelességet, érzelmeket generálnak és vágyat ébresztenek. Mindebben olyan óriási lehetőségek rejlenek, amelyek mellett nem érdemes cégvezetőként elmenni. A képek a marketing és a márkaépítés központi elemeiként – megfelelő szakértelemmel és profizmussal alkalmazva – erőteljesen növelhetik a cégek sikereit. Megmutatjuk, hogyan.

Ezer haver, néhány barát – ez a Facebook-jövő?

Ezer haver, néhány barát – ez a Facebook-jövő?

Hány barátod is van? – ezzel az erős címmel írt könyvet egy maréknyi hálózatkutató szakember arról, hogyan is néz ki az új, hálózati ember, a Homo Networkiensis élete, kell-e aggódnunk azon, hogy lazulnak a kapcsolataink és a barátok helyét Facebook-ismerősök veszik át.