Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonra

Szépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.

 

A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.

A cikk megállapítja, hogy egyrészt növekedtek a bérek, másrészt egyre durvább méreteket ölt a munkaerőhiány a kereskedelmi ágazatban, ergo: lehet növelni a bevételeket, de egyre nehezebb kiszolgálni az igényeket, a nagy áruházak és a kisebb boltok egyaránt eladóhiányra panaszkodnak.

De ha a keresett árucikkeket nézzük, jól látható, hogy a digitalizáció nyomása miatt a telefonok kereskedelme viszi a prímet – még akkor is, ha ma már a családok 70 százaléka rendelkezik okostelefonnal. Ez érthető, hiszen ha már megvan, erős a nyomás és az igény a „régi” lecserélésre.




Az egyéb árucikkek piacának változását most nem érintjük, ez szerepel a jelentésben, bárki elolvashatja, de a lényeg: a kommunikáció kiemelt szempont, ráadásul a telefon még mindig státuszszimbólum, így élen áll.


/blokkk.hu, itcafe.hu/

  • Hibák a digitális marketingbenAzt már biztosan nem kell bemutatnunk mi is az a digitális marketing, hiszen sokan ismerik, használják. Most azonban néhány hibára szertenénk felhívni a figyelmet, amelyeket könnyen elkövethetünk, pedig egy kis odafigyeléssel elkerülhetőek lennének. 
  • Felmérés az emberi kapcsolatok és a mobiltechnológia viszonyárólAz okostelefon és a közösségi platformok sokak számára megkönnyítik az ismerkedést, a szerelem megtalálását és a barátokkal való kapcsolattartásban is hasznosnak bizonyulnak.
  • Te milyen marketinges vagy?Vannak azok a szakemberek akik egy témához jól értenek például: performance marketingesek vagy stratégák.