Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonra

Szépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.

 

A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.

A cikk megállapítja, hogy egyrészt növekedtek a bérek, másrészt egyre durvább méreteket ölt a munkaerőhiány a kereskedelmi ágazatban, ergo: lehet növelni a bevételeket, de egyre nehezebb kiszolgálni az igényeket, a nagy áruházak és a kisebb boltok egyaránt eladóhiányra panaszkodnak.

De ha a keresett árucikkeket nézzük, jól látható, hogy a digitalizáció nyomása miatt a telefonok kereskedelme viszi a prímet – még akkor is, ha ma már a családok 70 százaléka rendelkezik okostelefonnal. Ez érthető, hiszen ha már megvan, erős a nyomás és az igény a „régi” lecserélésre.




Az egyéb árucikkek piacának változását most nem érintjük, ez szerepel a jelentésben, bárki elolvashatja, de a lényeg: a kommunikáció kiemelt szempont, ráadásul a telefon még mindig státuszszimbólum, így élen áll.


/blokkk.hu, itcafe.hu/

  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.  
  • 4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetszA márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.   Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:
  • Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonraSzépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.   A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.