Két kézzel szórjuk a pénzt mobiltelefonra

Szépen hízik a családok költekezése, de a legnagyobb ütemben a telefonvásárlás ugrott meg az elmúlt években.

 

A kereskedelmi, azon belül az online kereskedelmi tendenciákkal napi szinten foglalkozó blokkk.com legfrissebb jelentése általánosságban nézi meg az elmúlt öt év költési adatait, és ebből a riportból kiderül, hogy a mobiltelefonra a családok kiemelt módon áldoznak.

A cikk megállapítja, hogy egyrészt növekedtek a bérek, másrészt egyre durvább méreteket ölt a munkaerőhiány a kereskedelmi ágazatban, ergo: lehet növelni a bevételeket, de egyre nehezebb kiszolgálni az igényeket, a nagy áruházak és a kisebb boltok egyaránt eladóhiányra panaszkodnak.

De ha a keresett árucikkeket nézzük, jól látható, hogy a digitalizáció nyomása miatt a telefonok kereskedelme viszi a prímet – még akkor is, ha ma már a családok 70 százaléka rendelkezik okostelefonnal. Ez érthető, hiszen ha már megvan, erős a nyomás és az igény a „régi” lecserélésre.




Az egyéb árucikkek piacának változását most nem érintjük, ez szerepel a jelentésben, bárki elolvashatja, de a lényeg: a kommunikáció kiemelt szempont, ráadásul a telefon még mindig státuszszimbólum, így élen áll.


/blokkk.hu, itcafe.hu/

  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
  • Hogyan legyen jobb e-mail marketingedA közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.