MARKETING GYAKORNOK - pozícióba

FELADATOK:

·          piaci adatok és a fogyasztói elemzések elkészítésében való részvétel

·          kapcsolattartás az ügyfelekkel

·          projektekben való aktív részvétel

·          értékesítés támogatása

·          adminisztratív marketing teendők támogatása

·          tartalommarketing, hírlevelek írása, szerkesztése

·          Social marketing

 

ELVÁRÁSOK:


·          min. 2 éves aktív tanulmányok (alap, mester)

·          motiváltság

·          MS Office magabiztos használata

·          angol/német nyelvtudás,

·          jó kommunikációs képesség

·          rugalmasság

·          jó szervezői készség,

·          megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés


AMIT KÍNÁLUNK:


·         komoly tapasztalatszerzési lehetőség,

·         fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények

·         szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk



A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu


  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.