MARKETING GYAKORNOK - pozícióba

FELADATOK:

·          piaci adatok és a fogyasztói elemzések elkészítésében való részvétel

·          kapcsolattartás az ügyfelekkel

·          projektekben való aktív részvétel

·          értékesítés támogatása

·          adminisztratív marketing teendők támogatása

·          tartalommarketing, hírlevelek írása, szerkesztése

·          Social marketing

 

ELVÁRÁSOK:


·          min. 2 éves aktív tanulmányok (alap, mester)

·          motiváltság

·          MS Office magabiztos használata

·          angol/német nyelvtudás,

·          jó kommunikációs képesség

·          rugalmasság

·          jó szervezői készség,

·          megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés


AMIT KÍNÁLUNK:


·         komoly tapasztalatszerzési lehetőség,

·         fiatal, vidám csapat, modern munkakörülmények

·         szakmai gyakorlat végén álláslehetőséget kínálunk



A jelentkezéshez az önéletrajzokat motivációs levéllel a következő email címre várjuk: info@evhonlapja.hu


  • 2018 után ismét a KITE precíziós gazdálkodási rendszer kapta az Agrár Innovációs DíjatA KITE Zrt. precíziós gazdálkodási rendszert tüntette ki a Magyar Innovációs Szövetség idén Agár Innovációs Díjjal. A bírálóbizottság 69 magyarországi vállalkozás közül választotta ki a 2020. évi innovációs nagydíjas társaságot. Ezen túl további 7 innovációs díjat, valamint az év Startup Innovációs Díját is kiosztották.
  • Eddig kiköpted, mostantól, az egészségmegőrzés érdekében, magadra kenhetedMezőgazdasági kutatás-fejlesztési együttműködés zárult le európai uniós támogatással a Széchenyi István Egyetem, a Pannonhalmi Apátsági Pincészet Kft. és a konzorciumvezető Kisalföldi Mezőgazdasági Zrt. részvételével. A projekt célja egy új típusú, gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítő és kozmetikai termékcsalád létrehozása volt. Az új készítményekben a szőlőmagolaj hatóanyagait egészítették ki különböző gyógynövényekkel,illetve azok kivonataival.
  • Egyre kevesebb kerül, az egyre drágább élelmiszerek árából, a termelőkhözA koronavírus-járvány idején felértékelődött a helyi élelmiszerek fogyasztása - hallhattuk sokszor. Egy évvel a járvány kitörése után mit is jelent ez valójában?