Jövőkutatás

Mi?

Hogyan és hova tovább? Mi lesz az emberiséggel? Milyen lehetséges folyamatok fognak végbemenni a jövőben? Mik az eddigi tevékenységeink következményei? Milyen lehetőségek tárulnak elénk? Ezekkel az érdekes kérdésekkel foglalkozik a jövőkutatás.

 

Jelentős változások korában élünk. Komoly fenyegetést jelent a technológia egyre dinamikusabb fejlődése. Lassan eljön a robotok korszaka: öntudatra ébredésük, fellázadásuk. Az emberek helyettesíthetővé válnak. Ennek egyik aspektusa a mesterséges intelligencia: a gépek tanulási és döntési folyamatokra is képesek lesznek. Gondoljunk csak az Apple Sirijére, az intelligens személyi asszisztensre, vagy a Google egymást tanító robotjaira.

 

A jövőkutatásban fontos a szubjektivitás feltétele. Objektív szemlélettel csak a legvalószínűbb változatokkal lehet számolni. A terület célja viszont, hogy nemcsak a legvalószínűbb opciókat vázolja fel, hanem azokat is, melyekre kevés az esély. Ily módon tárja elénk legalaposabban a várható következményeket és lehetőségeket. A jövőkutatás nem a múltból jósol, sokkal inkább az aktuális, árulkodó jelekből olvas.

 

Miért?

Egy valamit is magára adó cég számára elengedhetetlen, hogy lépést tartson a változásokkal - főleg ebben a rohamosan fejlődő világban.  Jelenleg a marketing világában egy év négynek számít. Aki nem tartja a lépést, lemarad, és búcsút inthet a jelenlegi és potenciális ügyfélkörének. A jövő a kontaktus marketingről szól: digitális átállás, életmód közösségek, belső terek építése, videóhír-megosztás, perszonalizált mass-marketing és közösségi finanszírozás.  Ha jövőkutatással kiegészített marketinggel rendelkezik, garantáljuk, hogy egy lépéssel előrébb fog járni a piacon, mint a többi vállalat, azaz valós versenyelőnyre fog szert tenni.

 

Hogyan? Mivel?

Meg kell ismerni vállalatot, magát a vezetőt, a terméket, az értékesítés és a marketing módszereit, s végül elemezni a jövőképet. Erre épülve a következőket ajánljuk:

- Teljes körű marketingtervezés

- Stratégiai marketing

- Marketing tanácsadás

- Digitális átállás

 

Utazzunk együtt ebbe az irányba!

Mi elképzeljük, átadjuk és megvalósítjuk.

 

Egy fesztivál is lehet zöld

Egy fesztivál is lehet zöld

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld rendezvényt hoznak létre.

Online kvízzel népszerűsítették az agráriumot

Online kvízzel népszerűsítették az agráriumot

Az idei évben is több ezer érdeklődőt mozgatott meg a Mezőgazdasági Eszköz-és Gépforgalmazók Országos Szövetsége (MEGFOSZ) és az MKB Pénzügyi Csoport közös játéka, amely célja a hazai agrárium népszerűsítése volt.

Interaktív programokkal várja a MATE a látogatókat

 Interaktív programokkal várja a MATE a látogatókat

Interaktív programokkal várja a MATE a látogatókat a VIII. Nemzetközi Természet- és Környezetvédelmi Fesztiválon. Gödöllő, 2022.05.24. - A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem is kitelepül az immár nyolcadik alkalommal megrendezésre kerülő Nemzetközi Természet- és Környezetvédelmi Fesztiválon, Gödöllőn, május 28-29-én.