Itt vannak a digitális bennszülöttek, jön a Z-generáció - előadás HR-eseknek

A mai "Z" generáció fiataljai többet akarnak, és hajlandóak tenni is érte. Felmérések bizonyítják, hogy e generáció tagjai kb. 60 százalékban vállalkozóként képzelik el a jövőbeni életüket.

 

 

Az első hallásra a magasnak tűnő számot az teszi érthetőbbé, hogy számukra startup-ok világa hatalmas lehetőséget jelent. Rengeteg ötletük van arra,

  • hogyan lehet jobbá tenni a világot,
  • optimalizálni egy-egy folyamatot, vagy
  • egy új, eddig nem létező eszközt, szolgáltatást kifejleszteni.

A vállalatok HR vezetőinek hatalmas kihívás lesz integrálni őket a munka világába. Erről lesz szó a BECK & PARTNERS HR Reggeli rendezvényén.

 Online HR Reggeli előadás lesz Varga István László jövőkutató és marketingszakember vezetésével - Pete Linforth képe a Pixabay en

Ez lesz a tematika:

A generációs különbségekről
Melyik a "Z" generáció és miért érdekes ennyire
Mit akarnak?
A "Z" generáció már most érinti a cégemet?
Kezdőkből vezetők
Mit tehet egy HR vezető?


Jön a "Z" generáció!

Előadó: Varga István László

digitális marketing szakember, jövőkutató


A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, három Z-generációs gyermek édesapja és a #goDigital társalapítója vagyok. Fontosnak tartom, hogy lépést tudjunk tartani a minket körülvevő – egyre gyorsuló - világgal.

Hiszek abban, hogy a ma vállalkozója számos olyan dolgot megvalósíthat a digitális korban, amely eddig nem is létezett, legyen az egy vadiúj technológia, egy egyszerű app, egy újítás vagy egy forradalmian új üzleti modell is. Gondoljunk csak az Uberre, az Instagram-ra vagy a Netflix-re - ők az iparáguk vezetői lettek pár év alatt, és ma bárki használhatja szolgáltatásaikat. Azt gondolom, hogy a digitalizáció demokratizálja a marketinget, a HR-t, az értékesítést (is).

Az online előadáson való részvétel regisztrációval ingyenes, ezt itt tudod megtennihttp://www.hrreggeli.hu/zgeneracio.php

  • A cégeknek továbbra is megéri napelemes erőmű-rendszert telepíteniAkár 2-5 év alatt megtérülhet az energiaköltségeket optimalizáló beruházás az A1 Csoport számításai szerint, de elsősorban olyan vállalkozások számára, amelyek nyitottak a saját működésük újragondolására.
  • Kedvező irányt vett a lakáshitelek kulcsfontosságú mutatójaKedvező irányba mozdultak el a lakáshitelek kamatát, végső soron pedig a havi törlesztőrészletet nagyban befolyásoló úgynevezett BIRS-mutatók. Az 5, 10 és 20 éves futamidejű BIRS 1,9-2,3 százalékponttal csökkent az október végi csúcsokhoz képest. Ha tartósan alacsonyan maradnak a BIRS-kamatok, az kedvező irányba terelheti a lakáshitelek kamatait. Bár a bizonytalanabbá váló gazdasági helyzet, a korábbi időszakhoz képest magasabb kamatszintek visszafogják a hitelkeresletet, a bankok közötti verseny javíthatja a lakáshitel-felvételt tervezők helyzetét.
  • Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának éléreA fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.