Íme 2017 legjobb honlapjai!

16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett.

 

A díjátadóra november 15-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciájának első estéjén került sor a Park Inn by Radisson Hotelben. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.

 

 „Minden vállalkozás példát vehet az idei nyertesekről, hiszen ők azok, akik most 2017-ben maradandót alkottak! A jövő egyértelműen az egyedi, kreatív technológiai és marketingkommunikációs megoldásokban van. A közösség ereje óriási dolgokra képes! Érdemes ezt (ki)használva dolgozniuk a marketingeseknek!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

 

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés az e-kereskedelem (25), a szolgáltatás (18), illetve a B2B (13) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született például Márkasite kategóriában is.

 

Az estről díjjal térhetett haza többek között a TelenorMyTV, a Simple alkalmazás, a Bónuszbrigád weboldala, az Inforadio.hu, de elismerést kapott Kaposvár és Székesfehérvár városának honlapja, valamint a Vöröskereszt és a Greenpeace weboldala is. 2017 abszolút Év Honlapja győztese a Korszakalkotók mecénás program (UniCredit Bank Hungary) lett.

 

A Közönség díjat több mint 3000 szavazattal a FaszaCuccok.hu weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron negyedik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!

 

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2017

 

Gratulálunk a nyerteseknek!

  • Hová tart az e-mail marketing?Egyre többen nézik mobilról e-mailjeiket, de ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne jelentős az asztali gépek használata.   Közel hatmillió e-mail marketing kampányt vizsgált át a Campaign Monitor, aminek a fenti mondat az egyik legfontosabb megállapítása – számolt be az AdWeek.  
  • Az internet jövőre már lenyomja a tévét is2019-ben jelentős fordulat következik a tartalomfogyasztási szokásokban, hiszen a Zenith ügynökség előrejelzése szerint jövőre az emberek már több időt fognak tölteni online mint amennyit a televízió előtt. A Zenith adatai szerint 2019-től egy átlagos felhasználó napi 170,6 percet tölt majd majd az interneten, míg a tévézésre szánt idő 170,3 percre “csökken”.  
  • A kisebb cégek is rájöttek, miért fontos a digitalizációA negyedik ipari forradalom Magyarországot is elérte. Az automatizálás, a hajtástechnika és a megújuló energia területén elérhető ipari megoldások iránti érdeklődés több mint másfélszeresére nőtt hazánkban a tavalyi év azonos időszakához képest – derült ki a Táblázat.hu, Magyarország legnagyobb b2b online piacterének legfrissebb felméréséből.