HR Fejvadászat


A direkt keresés – executive search – a legdiszkrétebb és egyben legalaposabb keresési módszer, amelyet fejvadászat elnevezéssel is szoktak illetni. Elsősorban azoknak a cégeknek, vállalatoknak javasoljuk, akik közép- vagy felsővezetőt, illetve nehezen betölthető munkakörökre keresnek jelölteket.

 

A keresési folyamat az Ön által megfogalmazott igények feltérképezésével, a keresés célcsoportjának meghatározásával kezdődik. A megadott követelmények alapján készítünk egy target listát, ahol a potenciális jelölteket összegyűjtjük. A jelölttel való kapcsolatfelvétel során ellenőrizzük, hogy megfelel-e a megjelölt igényeknek, és felkeltjük érdeklődését a munka iránt.


A Manta Marketing senior tanácsadójával történő személyes interjú segít egy végső összefoglalót készíteni a legalkalmasabb jelöltekről. Ezután megszervezzük a Megbízó és a Jelöltek személyes találkozását, és segítjük a végső jelölt kiválasztását.

 

A keresés eredményességéről folyamatos tájékoztatást nyújtunk Megbízónknak, melyben részletesen összegezzük, hogy áll a keresés.

Amelyin pozíciókra tudunk Önnek megfelelő embert találni:

  • Értékesítő: potenciális ügyfeleket keres fel a vállalata számára, illetve a régiekkel fenntartja a kapcsolatot, ezenkívül nyomon követi az értékesítési folyamatot
  • Marketing asszisztens: a marketing asszisztens mindig a vezetők rendelkezésére áll, és a marketing folyamatokat mindig nyomon követi, hogy időben tudja tájékoztatni a vezetőket az esetleges problémákról
  • Marketing vezető: a marketing vezető a dönt a célokról, a stratégiáról, a haszálni kívánt eszközökről, és végigkíséri az egész marketing tervet a célok meghatározásától a terv utóéletének kielemzéséig

Emellet 6 hónapos garanciát vállalunk az adott szakemberért, így ha fél év alatt nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, keresünk Önnek egy másik szakembert. 

  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.    
  • A reklámajándék már a múlté?A reklámajándékok olyan marketingeszközök, ahol a reklámozás más típusaihoz képest jóval alacsonyabb az elutasítottság. A felmérések szerint az emberek csupán 20%-a dobja ki ezeket a dolgokat, s a célzott személyek jelentős részében rögzül a küldő vállalat neve vagy emblémája. Ideálisak tehát a marketing kampányok támogatására.Napjainkban nagyot mennek az online kampányok, egyre több ember érhető el ilyen módon, ráadásul ezek a hirdetések számos előnnyel rendelkeznek az offline kampányokkal szemben. Utóbbiak mégsem haltak ki teljesen, egyes esetekben ugyanis kizárólag offline reklámokkal lehet célt érni.
  • Új funkcióval segíti a Facebook a piackutatókatMegérkezett a Facebook Study, melynek az lesz a célja, hogy egyszerűbbé tegye a cégek számára a piackutatást.