HR Fejvadászat


A direkt keresés – executive search – a legdiszkrétebb és egyben legalaposabb keresési módszer, amelyet fejvadászat elnevezéssel is szoktak illetni. Elsősorban azoknak a cégeknek, vállalatoknak javasoljuk, akik közép- vagy felsővezetőt, illetve nehezen betölthető munkakörökre keresnek jelölteket.

 

A keresési folyamat az Ön által megfogalmazott igények feltérképezésével, a keresés célcsoportjának meghatározásával kezdődik. A megadott követelmények alapján készítünk egy target listát, ahol a potenciális jelölteket összegyűjtjük. A jelölttel való kapcsolatfelvétel során ellenőrizzük, hogy megfelel-e a megjelölt igényeknek, és felkeltjük érdeklődését a munka iránt.


A Manta Marketing senior tanácsadójával történő személyes interjú segít egy végső összefoglalót készíteni a legalkalmasabb jelöltekről. Ezután megszervezzük a Megbízó és a Jelöltek személyes találkozását, és segítjük a végső jelölt kiválasztását.

 

A keresés eredményességéről folyamatos tájékoztatást nyújtunk Megbízónknak, melyben részletesen összegezzük, hogy áll a keresés.

Amelyin pozíciókra tudunk Önnek megfelelő embert találni:

  • Értékesítő: potenciális ügyfeleket keres fel a vállalata számára, illetve a régiekkel fenntartja a kapcsolatot, ezenkívül nyomon követi az értékesítési folyamatot
  • Marketing asszisztens: a marketing asszisztens mindig a vezetők rendelkezésére áll, és a marketing folyamatokat mindig nyomon követi, hogy időben tudja tájékoztatni a vezetőket az esetleges problémákról
  • Marketing vezető: a marketing vezető a dönt a célokról, a stratégiáról, a haszálni kívánt eszközökről, és végigkíséri az egész marketing tervet a célok meghatározásától a terv utóéletének kielemzéséig

Emellet 6 hónapos garanciát vállalunk az adott szakemberért, így ha fél év alatt nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, keresünk Önnek egy másik szakembert. 

  • Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?Hogy a konkurenseid előtt járj?Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél? Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING! Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?
  • Hogyan legyen jobb a marketingkommunikációd?Az online marketingkommunikáció megtervezése rengeteg odafigyelést igényel, ezekből szeretnénk kiemelni hetet, amelyek különösen fontosak lehetnek ha szeretnénk megfelelő kommunikációt kialakítani a digitális térben.
  • Érvek a tartalommarketing mellettA tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk néhány tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.