HR Fejvadászat


A direkt keresés – executive search – a legdiszkrétebb és egyben legalaposabb keresési módszer, amelyet fejvadászat elnevezéssel is szoktak illetni. Elsősorban azoknak a cégeknek, vállalatoknak javasoljuk, akik közép- vagy felsővezetőt, illetve nehezen betölthető munkakörökre keresnek jelölteket.

 

A keresési folyamat az Ön által megfogalmazott igények feltérképezésével, a keresés célcsoportjának meghatározásával kezdődik. A megadott követelmények alapján készítünk egy target listát, ahol a potenciális jelölteket összegyűjtjük. A jelölttel való kapcsolatfelvétel során ellenőrizzük, hogy megfelel-e a megjelölt igényeknek, és felkeltjük érdeklődését a munka iránt.


A Manta Marketing senior tanácsadójával történő személyes interjú segít egy végső összefoglalót készíteni a legalkalmasabb jelöltekről. Ezután megszervezzük a Megbízó és a Jelöltek személyes találkozását, és segítjük a végső jelölt kiválasztását.

 

A keresés eredményességéről folyamatos tájékoztatást nyújtunk Megbízónknak, melyben részletesen összegezzük, hogy áll a keresés.

Amelyin pozíciókra tudunk Önnek megfelelő embert találni:

  • Értékesítő: potenciális ügyfeleket keres fel a vállalata számára, illetve a régiekkel fenntartja a kapcsolatot, ezenkívül nyomon követi az értékesítési folyamatot
  • Marketing asszisztens: a marketing asszisztens mindig a vezetők rendelkezésére áll, és a marketing folyamatokat mindig nyomon követi, hogy időben tudja tájékoztatni a vezetőket az esetleges problémákról
  • Marketing vezető: a marketing vezető a dönt a célokról, a stratégiáról, a haszálni kívánt eszközökről, és végigkíséri az egész marketing tervet a célok meghatározásától a terv utóéletének kielemzéséig

Emellet 6 hónapos garanciát vállalunk az adott szakemberért, így ha fél év alatt nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, keresünk Önnek egy másik szakembert. 

  • Ennyit mobiloznak el a magyar fiatalok havontaA fiatalok átlagosan 4800 forintért mobiloznak havonta, és 59%-uk saját maga fizeti a számláját – olvasható a K&H közleményében. A 19-29 éves fiatalok körében 94%-is az érintőképernyős okostelefonok aránya, és a korosztály idősebb tagjainál a havi összeg átlagosan már 5200 forintra rúg.
  • Hogyan válasszuk ki a jó online marketingest?Sok cég tisztában van azzal, hogy csak botladozik az online kommunikációs csatornákon, de azt sem tudják, honnan akaszthatják le a megfelelő szakembert. Szesztay Péter online marketing szakértő segítségével megmutatjuk, hogyan találhatjuk meg az igazán jó online marketingest a cégünknek és mikor érdemesebb inkább ügynökséggel vagy szabadúszóval dolgozni, mint alkalmazni valakit.
  • Az employer branding szerepe a vállalati életbenA munkáltatói márkaépítés, más néven Employer Branding a HR szakma marketinggel történő összekapcsolása. Mint már korábban is írtunk róla, a rendelkezésre álló munkaerő, ezen belül is a képzett és tehetséges munkavállalók számának folyamatos csökkenése miatt vállalkozásunk külső megítélése folyamatos alakuláson megy keresztül.