HR Fejvadászat


A direkt keresés – executive search – a legdiszkrétebb és egyben legalaposabb keresési módszer, amelyet fejvadászat elnevezéssel is szoktak illetni. Elsősorban azoknak a cégeknek, vállalatoknak javasoljuk, akik közép- vagy felsővezetőt, illetve nehezen betölthető munkakörökre keresnek jelölteket.

 

A keresési folyamat az Ön által megfogalmazott igények feltérképezésével, a keresés célcsoportjának meghatározásával kezdődik. A megadott követelmények alapján készítünk egy target listát, ahol a potenciális jelölteket összegyűjtjük. A jelölttel való kapcsolatfelvétel során ellenőrizzük, hogy megfelel-e a megjelölt igényeknek, és felkeltjük érdeklődését a munka iránt.


A Manta Marketing senior tanácsadójával történő személyes interjú segít egy végső összefoglalót készíteni a legalkalmasabb jelöltekről. Ezután megszervezzük a Megbízó és a Jelöltek személyes találkozását, és segítjük a végső jelölt kiválasztását.

 

A keresés eredményességéről folyamatos tájékoztatást nyújtunk Megbízónknak, melyben részletesen összegezzük, hogy áll a keresés.

Amelyin pozíciókra tudunk Önnek megfelelő embert találni:

  • Értékesítő: potenciális ügyfeleket keres fel a vállalata számára, illetve a régiekkel fenntartja a kapcsolatot, ezenkívül nyomon követi az értékesítési folyamatot
  • Marketing asszisztens: a marketing asszisztens mindig a vezetők rendelkezésére áll, és a marketing folyamatokat mindig nyomon követi, hogy időben tudja tájékoztatni a vezetőket az esetleges problémákról
  • Marketing vezető: a marketing vezető a dönt a célokról, a stratégiáról, a haszálni kívánt eszközökről, és végigkíséri az egész marketing tervet a célok meghatározásától a terv utóéletének kielemzéséig

Emellet 6 hónapos garanciát vállalunk az adott szakemberért, így ha fél év alatt nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, keresünk Önnek egy másik szakembert. 

  • Ezért reagálunk jobban a vizuális marketingreÉvek óta halljuk, hogy a vizuális élmény a közösségi marketing stratégia egyik kulcsfontosságú eleme. Nem véletlen, hogy az elmúlt években látványos fejlődésen ment keresztül az Instagram, míg a Facebookon és Youtube-on megjelenő videók elérése is exponenciálisan nőtt. Mai bejegyzésünkben a tudományt hívjuk segítségül annak megértéséhez, miért történt mindez így.  
  • Digitális marketing tippek startupoknakÉleted egyik legnagyobb és legizgalmasabb kihívása, amikor saját vállalkozás indításába fogsz. Legyen az ötleted azonban bármennyire is jó, az mit sem ér, ha a potenciális ügyfelek nem értesülnek róla.  Arról, hogy mindenki megismerje az elképzelésedet a marketingednek kell gondoskodni, ami napjainkban gyakorlatilag egyet jelent az online marketinggel és amit feltétlenül egy átgondolt marketingterv összeállításának kell megelőznie. Ehhez szeretnénk ma néhány tippet adni neked.
  • Tíz legnagyobb hiba, amit cégeladásnál elkövethetünkA csúcson kell abbahagyni – tartja a mondás és mind többen jutnak el erre a pontra a magyar cégvilágban. Becslések szerint a családi vállalkozások generációváltás előtt állnak és az átmenetet csak a cégek alig harmada éli túl. De akár a magánélet is közbeszólhat, hiszen egy válás, vagy egy családtag-tulajdonostárs elvesztése is vihart okozhat a cég működésében, arról nem is beszélve, hogy 10-20 év után akár a cégvezető is elfáradhat, és inkább mással szeretne foglalkozni. Ilyenkor reális opció lehet a cégeladás, és szóba kerülhet akkor is, ha a társaság egy mérföldkőhöz érkezett: a növekedési potenciálját kimerítette, a tulajdonos saját korlátaiba ütközik.