HR Fejvadászat


A direkt keresés – executive search – a legdiszkrétebb és egyben legalaposabb keresési módszer, amelyet fejvadászat elnevezéssel is szoktak illetni. Elsősorban azoknak a cégeknek, vállalatoknak javasoljuk, akik közép- vagy felsővezetőt, illetve nehezen betölthető munkakörökre keresnek jelölteket.

 

A keresési folyamat az Ön által megfogalmazott igények feltérképezésével, a keresés célcsoportjának meghatározásával kezdődik. A megadott követelmények alapján készítünk egy target listát, ahol a potenciális jelölteket összegyűjtjük. A jelölttel való kapcsolatfelvétel során ellenőrizzük, hogy megfelel-e a megjelölt igényeknek, és felkeltjük érdeklődését a munka iránt.


A Manta Marketing senior tanácsadójával történő személyes interjú segít egy végső összefoglalót készíteni a legalkalmasabb jelöltekről. Ezután megszervezzük a Megbízó és a Jelöltek személyes találkozását, és segítjük a végső jelölt kiválasztását.

 

A keresés eredményességéről folyamatos tájékoztatást nyújtunk Megbízónknak, melyben részletesen összegezzük, hogy áll a keresés.

Amelyin pozíciókra tudunk Önnek megfelelő embert találni:

  • Értékesítő: potenciális ügyfeleket keres fel a vállalata számára, illetve a régiekkel fenntartja a kapcsolatot, ezenkívül nyomon követi az értékesítési folyamatot
  • Marketing asszisztens: a marketing asszisztens mindig a vezetők rendelkezésére áll, és a marketing folyamatokat mindig nyomon követi, hogy időben tudja tájékoztatni a vezetőket az esetleges problémákról
  • Marketing vezető: a marketing vezető a dönt a célokról, a stratégiáról, a haszálni kívánt eszközökről, és végigkíséri az egész marketing tervet a célok meghatározásától a terv utóéletének kielemzéséig

Emellet 6 hónapos garanciát vállalunk az adott szakemberért, így ha fél év alatt nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, keresünk Önnek egy másik szakembert. 

  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.