Hová tart az e-mail marketing?
Egyre többen nézik mobilról e-mailjeiket, de ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne jelentős az asztali gépek használata.
Közel hatmillió e-mail marketing kampányt vizsgált át a Campaign Monitor, aminek a fenti mondat az egyik legfontosabb megállapítása – számolt be az AdWeek.
Az eredmények ugyanis azt mutatják, hogy az e-mailek 41 százalékát már a mobilunkon nyitjuk meg, amivel érdemes számolnia és terveznie a marketingeseknek, mielőtt belefognak egy e-mailes kampányba.
Ezen felül mindenképp érdemes javítani a tartalmakon, mobilon ugyanis kevésbé vagyunk hajlandóak tovább klikkelni, mint asztali gépen. A vonzó tartalom ezért immár nélkülözhetetlenebb, mint bármikor.
A felmérés alapján adható harmadik tanács, hogy a marketingesek olyan kampányt állítsanak össze, ami arra ösztönzi a célcsoportjukat, hogy az e-maileket a mobileszközük után asztali gépen is megnyissák. Akik ugyanis ezt megteszik, azok 65 százalékkal nagyobb valószínűséggel kattintanak át az e-mailben elhelyezett linkekre.
/marketingmorzsak.hu/