Hová tart az e-mail marketing?

Egyre többen nézik mobilról e-mailjeiket, de ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne jelentős az asztali gépek használata.

 

Közel hatmillió e-mail marketing kampányt vizsgált át a Campaign Monitor, aminek a fenti mondat az egyik legfontosabb megállapítása – számolt be az AdWeek.

 


Az eredmények ugyanis azt mutatják, hogy az e-mailek 41 százalékát már a mobilunkon nyitjuk meg, amivel érdemes számolnia és terveznie a marketingeseknek, mielőtt belefognak egy e-mailes kampányba.


Ezen felül mindenképp érdemes javítani a tartalmakon, mobilon ugyanis kevésbé vagyunk hajlandóak tovább klikkelni, mint asztali gépen. A vonzó tartalom ezért immár nélkülözhetetlenebb, mint bármikor.

 

A felmérés alapján adható harmadik tanács, hogy a marketingesek olyan kampányt állítsanak össze, ami arra ösztönzi a célcsoportjukat, hogy az e-maileket a mobileszközük után asztali gépen is megnyissák. Akik ugyanis ezt megteszik, azok 65 százalékkal nagyobb valószínűséggel kattintanak át az e-mailben elhelyezett linkekre.


/marketingmorzsak.hu/

  • Megszülettek az ország első lombik szarvasmarha borjai LajoskomárombanOrszágosan egyedülálló tudományos sikert értek el a Szent István Egyetem Kaposvári Campus Embrió-átültető Központjának munkatársai. A létesítményben az országban elsőként sikerült élő szarvasmarhából petesejtleszívással, laboratóriumi körülmények között végrehajtott termékenyítéssel „lombikborjakat” létrehozni. A három murraygrey borjú augusztusban született a Lajoskomáromi Tejtermelő Kft. tehenészeti telepén.
  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLab Folytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.