Hová tart az e-mail marketing?

Egyre többen nézik mobilról e-mailjeiket, de ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne jelentős az asztali gépek használata.

 

Közel hatmillió e-mail marketing kampányt vizsgált át a Campaign Monitor, aminek a fenti mondat az egyik legfontosabb megállapítása – számolt be az AdWeek.

 


Az eredmények ugyanis azt mutatják, hogy az e-mailek 41 százalékát már a mobilunkon nyitjuk meg, amivel érdemes számolnia és terveznie a marketingeseknek, mielőtt belefognak egy e-mailes kampányba.


Ezen felül mindenképp érdemes javítani a tartalmakon, mobilon ugyanis kevésbé vagyunk hajlandóak tovább klikkelni, mint asztali gépen. A vonzó tartalom ezért immár nélkülözhetetlenebb, mint bármikor.

 

A felmérés alapján adható harmadik tanács, hogy a marketingesek olyan kampányt állítsanak össze, ami arra ösztönzi a célcsoportjukat, hogy az e-maileket a mobileszközük után asztali gépen is megnyissák. Akik ugyanis ezt megteszik, azok 65 százalékkal nagyobb valószínűséggel kattintanak át az e-mailben elhelyezett linkekre.


/marketingmorzsak.hu/

  • Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésbenA kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.