Hogyan legyen jobb e-mail marketinged

A közösségi oldalak világában hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a jól bevált taktikákat le kell cserélni a modern megoldásokra. Nagyon sok vállalat vesztegeti az idejét ezeken az oldalakon és hiszi azt, hogy e-mail marketing elavult és nem működik.

E-mail marketing

A szabály mindkét esetben ugyanaz: ha szeretnéd, hogy a követőid elolvassák a publikációidat, vagy megnyissák az e-mailjeidet, akkor értéket kell kínálnod. Ha így teszel, akkor az e-mail marketing még mindig az online marketing egyik leghatékonyabb fegyvere lehet a kezedben. Kicsit megváltozott a szerepe, egy kicsit máshogy kell hozzáállni, viszont nagyon jól lehet automatizálni, mérni az eredményeit és optimalizálni. Ma már egyszerűbben tudsz szegmentálni, csoportokat létrehozni, célzottan kommunikálni, ami az eredményeid radikális javulását is fogja jelenteni.

Válassz megfelelő platformot

Az e-mail marketing egyik legnagyobb előnye, hogy érdeklődésük szerint csoportosíthatod a feliratkozóidat. Létrehozhatsz értékesítési csatornákat, amelyek eladásokat eredményeznek. Válassz olyan platformot, amellyel megvalósíthatod a terveidet!

Küldj több e-mailt

Semmit sem ér az adatbázisod, ha nem használod ki, azaz nem küldesz e-maileket. Az adatbázis célja a bevételszerzés. Ha tartalmak formájában kínálsz értéket és olykor ezeket promóciókkal, akciókkal egészíted ki, akkor közelebbi kapcsolatot alakíthatsz ki a potenciális ügyfeleiddel és ezzel nagyobb esélyed nyílik az eladások

Növeld az adatbázisodat

Az e-mail adatbázisod az egyik legfontosabb eszköz a kezedben. Tegyél szert még több feliratkozóra! Kínáld fel a lehetőséget a lehető legtöbb helyen, így például a weboldaladon, a Facebook oldaladon! Hosszú távon ez lesz a pénznyomdád, tehát minél nagyobb és minél jobb minőségű a listád, annál több pénzt tudsz belőle kihozni.

Küldj értékes tartalmakat

Már korábban is hangsúlyoztuk, hogy értékes tartalmakkal kell előrukkolnod a siker érdekében. A vállalkozások olykor havonta 1-2 promóciót, akciót küldenek e-mailben a feliratkozóiknak és kész. Nem, ez nem elég. Értékes tartalmak kellenek, el kell érned, hogy a feliratkozóid várják a következő e-mailedet. Tévhit, hogy az emberek ma nem olvasnak. Olvasnak, viszont idő hiányában erősen szűrve és csak azokat a tartalmakat amiből tanulni tudnak, új információkat tartalmaznak érdekesen tálalva. A legjobb tartalom viszont problémákra nyújt megoldást a vevőid problémáira.

Egy célt fogalmazz meg az e-mailedben

Az e-mailed tárgyának célja, hogy a feliratkozóid megnyissák az üzeneted. Az üzenet célja, hogy elolvassák a tartalmadat. Haladj szép sorjában és minden lépésnél csak egyetlen célt tűzz ki magad elé!


A lényeg, hogy kezd el, mert nem elég ha tudsz róla, meg is kell csinálni. Egyre vigyázz, nem elkezdeni a legnehezebb, hanem folyamatosan csinálni hosszú-hosszú hónapokon, éveken át, még úgy is, hogy az első pár hónapban nem érzed azt, hogy bármi értelme is lenne. Ekkor ne gondolkozz, csináld tovább, mérj, optimalizálj, haladj előre!


/a cikk az infoartnet bejegyzése alapján készült/
  • A magyarországi munkahelyek lehetnek az informatikusok kedvenceiA nemzetközi recessziós félelmek felborították a technológiai szektor munkaerőpiacát. Az USA-ban idén már több mint 40 ezer informatikust bocsátottak el, ami érzékenyen érinti az eddig KATA-val beszámlázó magyar szakembereket is. A 100 százalékig magyar tulajdonú ingatlan.com úgy döntött, hogy évközi béremelést nyújt valamennyi alkalmazottjának, akik így nemzetközi összevetésben is világszínvonalú fizetést kapnak. A piacvezető ingatlanhirdetési portál a következő 12 hónapban több mint 1 milliárd forint összegű jövedelmet biztosít a munkavállalóinak.
  • A MATE egyedülálló kezdeményezéssel támogatja az általános iskolai sportéletetAz országban egyedülálló megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem sportegyesülete, a MATE - Gödöllői Egyetemi Atlétikai Club (MATE-GEAC), a Gödöllői Hajós Alfréd Általános Iskola és a Dunakeszi Tankerület, melynek keretében magas szintű sportolási tevékenységet biztosítanak a tanulók számára, megalapozva ezzel a kettős életpályamodellt.
  • Eddig több, mint 120 start-up vállalkozás nevezett be a fenntartható fejlődést célzó versenyen2022. szeptember 30-ig meghosszabbítottuk a BASF Innovation Hub jelentkezési határidejét. A BASF Innovation Hub olyan megoldásokat keres, amelyek közvetlenül vagy közvetve hozzájárulnak a Zöld Megállapodás pilléreinek (tiszta energia, intelligens közlekedés és a „termőföldtől az asztalig” stratégia) megvalósításához. Eddig több, mint 120 innovátor és start-up vállalkozás nyújtott be projektet a fenntartható fejlődést célzó versenyen, amelyen 11 közép- és délkelet-európai ország vesz részt, köztük Magyarország is.  A legjobb megoldásokat pénzdíjjal fogják jutalmazni.