Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!

Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?
Hogy a konkurenseid előtt járj?

Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél?


Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?
Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING!



Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?


Amit legelőször meg kell értened az az, hogy ez egy hosszú távú marketing módszer! Ez nem egyik napról a másikra fogja növelni a bevételedet. A tartalommarketing lényege az, hogy kapcsolatot létesíts a fogyasztóval, amit mindketten előnyösnek érzékeltek. A vevő ez által hálás lesz neked és kötődni fog hozzád tehát te jutsz az eszébe elsőként, ha vásárolni akar.

Mi is az a tartalommarketing?

Hatékony tartalommarketinggel a céged tudásbázisára, szakértelmére építve oldhatsz meg a vevőid számára égető problémákat. Sajnos sok, koncepcionálisan rossz példát is láthatunk tartalommarketingre.

A leggyakoribb eset a szakmailag magas színvonalú, de a vásárlók problémáira megoldást nem kínáló, öncélú kommunikáció. Ebben az esetben hiába fektetsz több órát a cikk megírásába, ha az nem rezonál a célközönséggel, akkor csekély forgalmat fog irányítani az oldaladra.

Ha a potenciális vevőidet érdeklő, de a szakterületedhez csupán lazán kapcsolódó témáról írsz, akkor bár a cikked akár tömegekhez is eljuthat, de kevés új vásárlót fog eredményezni.

A tartalommarketinget érdemes gondosan megtervezni és oly módon kivitelezni, hogy a céged kommunikációjához jól illeszkedjen, a terméked / szolgáltatásod bemutatását lehetővé tegye ÉS emellett olyan témákat dolgozz fel, ami potenciális vásárlóid érdeklődési köréban áll.

Miért éri meg tartalmakba fektetni?

Mert a tartalom az, amit online látni akarunk, míg a marketinget és a hirdetéseket egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk. A tartalomkészítés azonban sokkal összetettebb, mint néhány középszerű blogposzt írása, amik senkit sem érdekelnek. A szerző egy hosszú évek alatt kidolgozott modellt oszt meg velünk, amellyel tartalomalapú vállalkozásokat lehet profitábilissá tenni.

Minőségi és egyedi tartalmak készítésének több előnye is van a rövidtávon eredményes performansz alapú megoldásokkal szemben vagy az azokat kiegészítve. A tudatos tartalommarketing túlmutat a pillanatnyi forgalomnövekedésen. A szakterületünkön releváns cikkekkel amellett, hogy a keresőkben jó eséllyel uralhatjuk az organikus találatokat, még hitelességet, brandet is építünk, nem is beszélve a vendégcikkek által szerzett új kapcsolatokról.

/Forrás: piacesprofit.hu/

Tehát összegezve a tartalommarketing elsősorban nem eladni akar. Itt a feladatod a vevőt a te termék/szolgáltatás területedre vonatkozólag hasznos és érdekes információkkal ellátni. Ez bármilyen felületen megvalósulhat, lehet ez blog, a honlapod, egy hírlevél, újság, akármi.

Ez a fajta marketing nagy energia-befektetést igényel. Ehhez rendszeresen jó tartalmakat kell produkálni, nem lehet leállni vele vagy hanyagolni, különben nem lesz meg a várt hatékonysága.

Ennek okán a cégnél egy erre megfelelő szakembernek kell megalkotni a tartalmakat vagy ellenkező esetben érdemes egy profi marketing tanácsadó segítségét kérni!


Most döntsd el, hogy bele fogsz e vagy sem, különben le fogsz maradni és mindketten tudjuk, hogy nem jó hátrányból indulni a vevőért!


 

Belevágsz? Szuper!

Nincs más dolgod, mint első lépésként kérni egy ingyenes konzultációt, amely során egy finom kávé mellett megbeszéljük milyen elképzeléseid vannak, mit szeretnél elérni.

Még nincs ötleted hogyan indulj el? Semmi gond, mi ebben is segítünk Neked!

 


  • Agrárfejlesztések és digitalizáció: indul a 2020-as NAK TechLabFolytatódik a magyar mezőgazdaság megújítása. A NAK TechLab célja, hogy segítse a magyar mezőgazdaság és élelmiszeripar szerkezetváltását, az agrárium modernizációját, illetve hogy az agrárszektor felfedezze, megismerje és alkalmazni kezdje azokat az innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban és hosszú távon képesek megújítani a hazai agrárium és a feldolgozás működését.
  • A mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottságot hozott létre az EUA mesterséges intelligenciával foglalkozó különbizottság a mesterséges intelligencia megjelenésének hatásait és kihívásait vizsgálja majd, emellett célkitűzésekkel és a célok eléréséhez szükséges lépésekkel teli menetrendet határoz meg az Európai Unió számára.
  • Megválasztották a Marketing Szövetség elnökségét: a Manta alapítója továbbra is a tagok közöttOnline platformon tartotta meg ezévi tisztújító közgyűlését az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére összpontosító, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.