Hatékonyság növelés? Tartalommarketing!

Ha azt mondanám, hogy van egy módja annak, hogy növeld a hatékonyságod?
Hogy a konkurenseid előtt járj?

Hogy még a vevőidet is oktasd? Meglepődnél?


Ez még mindig nem elég? Ha azt mondom, hogy te is meg tudod csinálni és a vevőid még szeretni is fognak érte! Már érdekel?
Az eszközödet úgy hívják, hogy TARTALOMMARKETING!



Rendben, renden, de mi ez és hogyan tudnám használni?


Amit legelőször meg kell értened az az, hogy ez egy hosszú távú marketing módszer! Ez nem egyik napról a másikra fogja növelni a bevételedet. A tartalommarketing lényege az, hogy kapcsolatot létesíts a fogyasztóval, amit mindketten előnyösnek érzékeltek. A vevő ez által hálás lesz neked és kötődni fog hozzád tehát te jutsz az eszébe elsőként, ha vásárolni akar.

Mi is az a tartalommarketing?

Hatékony tartalommarketinggel a céged tudásbázisára, szakértelmére építve oldhatsz meg a vevőid számára égető problémákat. Sajnos sok, koncepcionálisan rossz példát is láthatunk tartalommarketingre.

A leggyakoribb eset a szakmailag magas színvonalú, de a vásárlók problémáira megoldást nem kínáló, öncélú kommunikáció. Ebben az esetben hiába fektetsz több órát a cikk megírásába, ha az nem rezonál a célközönséggel, akkor csekély forgalmat fog irányítani az oldaladra.

Ha a potenciális vevőidet érdeklő, de a szakterületedhez csupán lazán kapcsolódó témáról írsz, akkor bár a cikked akár tömegekhez is eljuthat, de kevés új vásárlót fog eredményezni.

A tartalommarketinget érdemes gondosan megtervezni és oly módon kivitelezni, hogy a céged kommunikációjához jól illeszkedjen, a terméked / szolgáltatásod bemutatását lehetővé tegye ÉS emellett olyan témákat dolgozz fel, ami potenciális vásárlóid érdeklődési köréban áll.

Miért éri meg tartalmakba fektetni?

Mert a tartalom az, amit online látni akarunk, míg a marketinget és a hirdetéseket egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk. A tartalomkészítés azonban sokkal összetettebb, mint néhány középszerű blogposzt írása, amik senkit sem érdekelnek. A szerző egy hosszú évek alatt kidolgozott modellt oszt meg velünk, amellyel tartalomalapú vállalkozásokat lehet profitábilissá tenni.

Minőségi és egyedi tartalmak készítésének több előnye is van a rövidtávon eredményes performansz alapú megoldásokkal szemben vagy az azokat kiegészítve. A tudatos tartalommarketing túlmutat a pillanatnyi forgalomnövekedésen. A szakterületünkön releváns cikkekkel amellett, hogy a keresőkben jó eséllyel uralhatjuk az organikus találatokat, még hitelességet, brandet is építünk, nem is beszélve a vendégcikkek által szerzett új kapcsolatokról.

/Forrás: piacesprofit.hu/

Tehát összegezve a tartalommarketing elsősorban nem eladni akar. Itt a feladatod a vevőt a te termék/szolgáltatás területedre vonatkozólag hasznos és érdekes információkkal ellátni. Ez bármilyen felületen megvalósulhat, lehet ez blog, a honlapod, egy hírlevél, újság, akármi.

Ez a fajta marketing nagy energia-befektetést igényel. Ehhez rendszeresen jó tartalmakat kell produkálni, nem lehet leállni vele vagy hanyagolni, különben nem lesz meg a várt hatékonysága.

Ennek okán a cégnél egy erre megfelelő szakembernek kell megalkotni a tartalmakat vagy ellenkező esetben érdemes egy profi marketing tanácsadó segítségét kérni!


Most döntsd el, hogy bele fogsz e vagy sem, különben le fogsz maradni és mindketten tudjuk, hogy nem jó hátrányból indulni a vevőért!


 

Belevágsz? Szuper!

Nincs más dolgod, mint első lépésként kérni egy ingyenes konzultációt, amely során egy finom kávé mellett megbeszéljük milyen elképzeléseid vannak, mit szeretnél elérni.

Még nincs ötleted hogyan indulj el? Semmi gond, mi ebben is segítünk Neked!

 


  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.