Gerillamarketing

A gerillamarketinget eredeti értelmezésében a kisvállalatok marketingjének tekintették, akik piaci jelenlétük megtartása és/vagy növelése érdekében gerillamarketing tevékenységet folytattak, azaz merész eszközökkel hívták fel magukra a figyelmet. A gerillamarketing jelenleg több területet foglal magába, és bármely vállalat indíthat ilyen kreatív kampányt. A gerillamarketing főbb ágai a következők: buzz, ambient, vírusrmarketing, astroturfing, direkt marketing, hype – eseménymarketing. Ennek a marketingnek a lényege a kreativitás, a szokatlanság és sok esetben a merészség. Lényege, hogy feltűnést keltsen, és sok esetben elgondolkodtassa a fogyasztót.

 

A gerillamarketing lényege, hogy kitűnjünk versenytársaink közül olyan területeken, melyeket még vélhetően senki sem próbált ki. A lépéshez komoly előkészítésre és megfontoltságra van szükség. Cégünk már a gerillamarketing magyarországi megjelenése óta komolyan foglalkozik kisebb és nagyobb kampányok tervezésével és kivitelezésével. 

  • Az influenszer marketing legnagyobb veszélyeiAz influenszer marketing az utóbbi években a marketing egyik legnépszerűbb trendje lett. Jó okkal, hiszen 2018-ban a marketingszakemberek 81%-a számolt be arról, hogy marketingterveik megerősítésében az influenszerek bevonása rendkívül hatékony stratégiának bizonyult. Mivel manapság egyre több marketingszakember dolgozik vagy tervez közös munkát influenszerekkel, érdemes átgondolni milyen buktatói lehetnek a márka-influenszer partnerségnek.
  • 7 dolog ami a céged erős online jelenlétéhez kellHa van egy céged, akkor nyilván tisztában vagy azzal, hogy egy erős online jelenlét létfontosságú a sikert tekintve. De lehet nem tudod pontosan merre indulj, vagy mire figyelj. A következő pontokban összefoglaltuk hogyan alakíts ki erős online jelenlétet.
  • 5 poszt típus amit érdemes elkerülniAz online marketinges szakmában dolgozók számára az ötletes, nagy aktivitást kiváltó tartalmak posztolása alapfeladat, ám még a legnagyobb profik is képesek néha elkövetni olyan szarvashibákat, amikkel csökken a fiókjuk aktivitása, vagy épp követőket vesztenek.