Gerillamarketing

A gerillamarketinget eredeti értelmezésében a kisvállalatok marketingjének tekintették, akik piaci jelenlétük megtartása és/vagy növelése érdekében gerillamarketing tevékenységet folytattak, azaz merész eszközökkel hívták fel magukra a figyelmet. A gerillamarketing jelenleg több területet foglal magába, és bármely vállalat indíthat ilyen kreatív kampányt. A gerillamarketing főbb ágai a következők: buzz, ambient, vírusrmarketing, astroturfing, direkt marketing, hype – eseménymarketing. Ennek a marketingnek a lényege a kreativitás, a szokatlanság és sok esetben a merészség. Lényege, hogy feltűnést keltsen, és sok esetben elgondolkodtassa a fogyasztót.

 

A gerillamarketing lényege, hogy kitűnjünk versenytársaink közül olyan területeken, melyeket még vélhetően senki sem próbált ki. A lépéshez komoly előkészítésre és megfontoltságra van szükség. Cégünk már a gerillamarketing magyarországi megjelenése óta komolyan foglalkozik kisebb és nagyobb kampányok tervezésével és kivitelezésével. 

  • Több ezer európai fiatal kap ingyenes vasúti igazolványtVisszatér a járvány miatti kihagyás után a DiscoverEU: október 12-től jelentkezhetnek a 18 és 20 év közötti európai fiatalok ingyenes vasúti utazási igazolványért. Idén az Európai Bizottság 60 ezer igazolványt ad ki, amiket 2022-ben lehet felhasználni.
  • Parlamenti javaslatok a biztonságosabb utakértSzigorú közlekedésbiztonsági intézkedésekkel szüntetnék meg 2050-re a halálos közúti balesetek számát az Unióban. A javaslatok között szerepel a lakott területen 30 km/h-s sebességkorlátozás, a zéró tolerancia az ittas vezetéssel szemben, a biztonságos vezetést segítő eszközök fejlesztése és használata, valamint az állami befektetések közbiztonságot érintő kérdésköre. 
  • Egyedi szigetes ajándékokkal indul a Szitizen Prime programKét napos jegyakciót indít a Sziget Szervezőiroda: a kedvezményes árak mellé ajándékokat, extra szolgáltatásokat és élményeket is kapnak, akik október 7-től 9-ig veszik meg a 2022-es Sziget Fesztivál bérleteiket.